Christoffer C.S.

28.1K posts

Christoffer C.S. banner
Christoffer C.S.

Christoffer C.S.

@ewwegCCS

The road to hell is paved with good intentions.

Denmark 가입일 Aralık 2016
199 팔로잉283 팔로워
Christoffer C.S. 리트윗함
Lars Boje Mathiesen
Lars Boje Mathiesen@LBMathiesen·
Så kører propagandaen igen. Det er sommer og dejlige varme temperaturer. Men mainstream medierne er i fuld gang. I TV-avisen her til aften har man lige et indslag om vejret, for at slutte af med en lille pige, som siger det ikke burde være så varmt i Danmark, lige efterfuldt af et indslag m/s klimarådet, som “ helt tilfældigt” lige kommer med deres anbefalinger om flere skatter og afgifter på folk, denne gang på flyrejser, her hvor det er sommer. Desværre er vi stadig i en situation hvor Hr. Og Fru Danmark ikke kan se at de bliver manipuleret lige op i ansigtet. Og man topper den da lige af med at interviewe tre som “ helt tilfældigt” siger at det synes de er helt ok, at man hæver afgifterne. Enten er du vågnet op og ser det, ellers gør du ikke. #dkpol #dkmedier
Dansk
61
73
588
14K
Christoffer C.S. 리트윗함
Baronen af Øresund
Baronen af Øresund@oresundsbaron·
Morten Messerschmidt fremhæver noget meget vigtigt og interessant. For hvordan kan det være at vi skal blive ved med at stemme om ting vi allerede har sagt nej til - men aldrig nogensinde stemme for ting vi før har sagt ja til. Danskerne har allerede 2 gange stemt nej til det overstatslige retssamarbejde i EU (Maastricht-traktaten i 1992 og folkeafstemningen i 2015). Alligevel bliver politikkerne ved med at presse på, og de vil blive ved lige indtil den dag det bliver et ja. Men så snart der bliver stemt ja, så kommer det aldrig på tale igen at stemme. Når først vi har tilsluttet os noget, så er der altså ingen vej tilbage - der er kun én vej, og det er mere og mere EU. Endemålet er at Danmark skal underkaste sig en Føderal EU-stat, totalt opgive sin suverænitet, og bare ende ud som en slags kommune i De Forenede Europæiske Stater. Er det virkelig hvad danskerne ønsker? At lade sig regere af udenlandske bureaukrater i Bruxelles til evig tid?
Morten Messerschmidt@MrMesserschmidt

Det er respektløst, når Lars Løkke Rasmussen endnu en gang åbner for at afskaffe retsforbeholdet. For ti år siden sagde danskerne nej. Et klart nej. Alligevel bliver vi igen mødt af politikere, der tilsyneladende ikke forstår betydningen af et demokratisk svar, hvis de ikke bryder sig om resultatet. For nylig foreslog Moderaterne også, at danskerne skulle stemme om euroen igen. Hvor mange gange skal man sige nej, før et nej gælder? Jeg mindes ikke, at vi nogensinde er blevet spurgt igen, når danskerne har sagt ja til mere EU. Det kunne ellers være relevant nok. Erfaringen viser, at vi gang på gang har købt katten i sækken, når magt er blevet flyttet fra Danmark til Bruxelles. Retsforbeholdet handler ikke om teknik. Det handler om, hvem der skal bestemme. Udlændingepolitikken er en af de mest afgørende politiske spørgsmål overhovedet, og beslutningerne skal naturligvis træffes af danskerne selv – ikke af embedsmænd og politikere i Bruxelles. Samtidig rejser det et større spørgsmål om EU’s udvikling. I årtier har EU lovet velstand, vækst og styrke. Resultatet er et Europa, der sakker stadig længere bagud økonomisk. Mens USA og store dele af Asien har accelereret, har EU gjort regulering, bureaukrati og centralisering til sine vigtigste vækstområder. Vi ser konsekvenserne overalt: faldende konkurrenceevne, svag innovation, stigende gæld og en økonomi, der ikke længere kan følge med verdens mest dynamiske lande. Europa risikerer at ende som et frilandsmuseum for velhavende amerikanske og kinesiske turister, mens vækst, teknologi og investeringer flytter andre steder hen. Derfor er det afgørende, at danskerne fortsat har det sidste ord. Det har været en styrke ved vores grundlov, at suverænitet kun kan afgives med folkets accept. Men den regel giver kun mening, hvis politikerne også respekterer et nej.

Dansk
6
49
370
4.1K
Christoffer C.S. 리트윗함
Malte Larsen
Malte Larsen@MalteLarsen_·
Åbner YouTube. Trykker på en video. Får en propaganda-annonce fra skattefinansierede Mellemfolkeligt Samvirke om, hvor uretfærdigt det er, at der stilles krav til opnåelse af dansk statsborgerskab. Det er på tide, at vi fjerne denne organisations offentlige bevillinger!
Malte Larsen tweet media
Dansk
74
92
972
15.1K
Christoffer C.S. 리트윗함
Daniel Nordentoft
Daniel Nordentoft@Nordentoft1993·
DR-vært indrømmer politisk slagside for rullende kameraer: »Jeg er også bange for, at Nigel Farage bliver premierminister i Storbritannien«⚠️ Der er intet at sige til, at danskerne ingen tillid har til journalister og er trætte af især Danmarks Radios stærkt venstreorienterede slagside. Her sidder Deadline-værten Christian Bennike og indrømmer, at han er bange for, at centrum-højre-politikeren Nigel Farage bliver Storbritanniens fremtidige premierminister. Skulle vi virkelig tro på, at Bennike og andre ræverøde journalister er interesserede i at afdække virkeligheden sandfærdigt? Nej, jeg tror godt, at de fleste af os er klar over, at de bruger deres position til at fremme egen politiske agenda. Tak til DR for endnu engang at gøre det virkelig nemt for os andre at påvise, at de på ingen måde er politisk neutrale, som de ellers påstår at være. #LukDR #dkpol #dkmedier
Dansk
74
118
962
60.2K
Christoffer C.S. 리트윗함
Baronen af Øresund
Baronen af Øresund@oresundsbaron·
Resultatet af den klimakommunistiske grønne agenda👇 "Mellem klokken 20 og 22 ventes den gennemsnitlige timepris i Danmark at ramme omkring 6,50 kroner per kilowattime, viser tal fra Energi Data Service. Det er de højeste timepriser, Danmark indtil videre har oplevet i år. Når solen går ned i aften, stopper solcellerne samtidig med at producere. Det sender strømprisen i vejret."🤡
Baronen af Øresund tweet media
Dansk
14
14
86
1.8K
Christoffer C.S. 리트윗함
Inger Støjberg
Inger Støjberg@stojberg·
Jeg er lodret imod Lars Løkkes planer om at afskaffe retsforbeholdet. Danmark har ingen interesse i at afgive mere magt til EU og risikere at få trukket flere beslutninger væk fra Christiansborg. Hvis Løkke får muligheden, så bliver euroen indført i Danmark, og mere magt bliver flyttet til Bruxelles. Det ville være et svigt af Danmark #dkpol #dkmedier
Dansk
48
40
694
10.6K
Christoffer C.S. 리트윗함
Mikkel Bjørn
Mikkel Bjørn@Mikkel_Bjorn·
Nu har Socialdemokratiet da endeligt mistet enhver troværdighed i udlændingepolitikken. Regeringen lufter seriøst idéen om at afskaffe det retsforhold, der er primærårsag til, at Danmark ikke er i total opløsningstilstand som Frankrig, Sverige, Tyskland osv. Vanvittigt.
Dansk
36
83
874
19.3K
Christoffer C.S. 리트윗함
Baronen af Øresund
Baronen af Øresund@oresundsbaron·
Samme dag som DR udsender artikler med pro-EU propaganda, som skal sikre danskernes opbakning til EU. Så er Lars Løkke og regeringen ude og åbne op for at Danmarks retsforbehold i EU kan blive afskaffet. Det er slet ikke så svært at forbinde tingene med hinanden, når først man har fået øjnene op for det. Desværre er et kæmpe flertal af danskerne fuldstændig hjernevasket og meningsmanipuleret af propagandaen.
Baronen af Øresund tweet media
Baronen af Øresund@oresundsbaron

Sådanne artikler her på DR's hjemmeside er ren og skær EU-propaganda. De tjener udelukkende til formål at meningsdanne danskerne til at være mere pro-EU.

Dansk
15
38
205
5.5K
Christoffer C.S. 리트윗함
Mads Strange
Mads Strange@MadsStrange_·
Jeg er så ulideligt træt af at se på det her. Nu spilder Mellemfolkeligt Samvirke danskernes skattekroner på at lave annoncer om, at vi bør give flere statsborgerskaber ud. Forestil dig, hvis det her havde været en højreorienteret organisation, der fyrede skattekroner af på annoncer om at FRATAGE folk statsborgerskabet. Så ville der - med rette - være ramaskrig. Men når det er en venstreorienteret organisation, så gør det ingenting. Udtryk for en kæmpe mangel på respekt overfor danskernes skattekroner.
Mads Strange tweet media
Dansk
97
63
1K
53.3K
Christoffer C.S. 리트윗함
Morten Messerschmidt
Morten Messerschmidt@MrMesserschmidt·
Det er respektløst, når Lars Løkke Rasmussen endnu en gang åbner for at afskaffe retsforbeholdet. For ti år siden sagde danskerne nej. Et klart nej. Alligevel bliver vi igen mødt af politikere, der tilsyneladende ikke forstår betydningen af et demokratisk svar, hvis de ikke bryder sig om resultatet. For nylig foreslog Moderaterne også, at danskerne skulle stemme om euroen igen. Hvor mange gange skal man sige nej, før et nej gælder? Jeg mindes ikke, at vi nogensinde er blevet spurgt igen, når danskerne har sagt ja til mere EU. Det kunne ellers være relevant nok. Erfaringen viser, at vi gang på gang har købt katten i sækken, når magt er blevet flyttet fra Danmark til Bruxelles. Retsforbeholdet handler ikke om teknik. Det handler om, hvem der skal bestemme. Udlændingepolitikken er en af de mest afgørende politiske spørgsmål overhovedet, og beslutningerne skal naturligvis træffes af danskerne selv – ikke af embedsmænd og politikere i Bruxelles. Samtidig rejser det et større spørgsmål om EU’s udvikling. I årtier har EU lovet velstand, vækst og styrke. Resultatet er et Europa, der sakker stadig længere bagud økonomisk. Mens USA og store dele af Asien har accelereret, har EU gjort regulering, bureaukrati og centralisering til sine vigtigste vækstområder. Vi ser konsekvenserne overalt: faldende konkurrenceevne, svag innovation, stigende gæld og en økonomi, der ikke længere kan følge med verdens mest dynamiske lande. Europa risikerer at ende som et frilandsmuseum for velhavende amerikanske og kinesiske turister, mens vækst, teknologi og investeringer flytter andre steder hen. Derfor er det afgørende, at danskerne fortsat har det sidste ord. Det har været en styrke ved vores grundlov, at suverænitet kun kan afgives med folkets accept. Men den regel giver kun mening, hvis politikerne også respekterer et nej.
Dansk
84
125
1K
38.9K
Christoffer C.S. 리트윗함
Cyrus Razavi
Cyrus Razavi@cyrus_razavi·
i Danmark betaler offeret gebyr for at blive udsat for tyveri. Får du stjålet dit pas, skal du ikke kun betale for et nyt. Du skal betale dobbelt pris. Begrundelsen er, at gebyret skal regulere borgerens adfærd og få os til at passe bedre på vores pas. Men hvilken adfærd skal offeret ændre, så tyven holder op med at stjæle? Endnu mere absurd bliver det, når politiet ved en fejl registrerer dit pas som stjålet. Du skal stadig betale dobbelt, fordi din adfærd åbenbart skal reguleres. Tyven begår forbrydelsen, myndigheden begår fejlen, offeret betaler regningen. #dkpol #dkmedier
Dansk
18
22
282
9.5K
Christoffer C.S. 리트윗함
Brian Mørk
Brian Mørk@BrianMork·
Det er alletiders. Det skal hun bare gøre. Der går ingen skår af mig af den grund. Men hvis du laver en festival hvor du går ud og siger du bevidst vælger kvinder fra, så er du færdig. Udslettet. Kaput. Bare så vi har det in mente.
Brian Mørk tweet media
Dansk
53
23
673
38.9K
Christoffer C.S. 리트윗함
Dvorstone
Dvorstone@dvorstone·
Well, not really. The differences in communication style tends to make them think men are dumber than they are. Also, women tend to get "the ick" for men with IQs over the 90-95th percentile. Basically, women don't compare themselves to the really smart men because they find them off-putting and "weird."
English
7
1
230
27.7K
Christoffer C.S. 리트윗함
Dvorstone
Dvorstone@dvorstone·
This is precisely correct. The woman with the 125 IQ is distinct from the man with 125 IQ because of the relative clustering of IQ. The 125 man will see men with 90, 100, 110, 135, and 160 and will think "I'm average." The 125 woman will see women with 103, 105, 110, 113, 117, and think "I'm elite." Thus, she will compare herself NOT to the 125 IQ man but the 160 IQ man.
𝖒𝖔𝖌𝖌𝖎𝖓𝖌@wanted4mogging

one thing you need to keep in mind about women is that their IQs converge FAR more onto the mean than men's this is why women with extremely midwit and shallow thoughts walka round and parade themselves like they are some sort of 140 IQ cerebrally gifted philosopher queen with a depth and profoundity that the average person just can't possibly in their mind come close to... it's because as far as statistics go, they practically are! for a woman at least. if they are even on the upper end of midwittery they are basically a genius from a statistical perspective, though not in practical terms. they are as rare as a male genius is amongst women, and because they frame their perception of their own intelligence primarily around other women who they interact with, they develop this inflated ego and perception of their own intellect this is why you get stupid broads posting dumb shit like this and not realizing how retarded they sound. this for the thoughtslop it is probably still takes at least a bit higher IQ than 100 to string together, there are some shallow connections of thought being made, enough to intellectually posture and faintly recreate the prose of speech one would find in the actual intelligent people she is trying to verbally replicate as far as women goes, it takes so many standard deviations above the mean to even reach this level that she may as well think herself a genius. any difference in how her thoughts come out compared to men of an equally rare level of intellect she will chalk up to a difference in how men and women think; the men just don't "get it" and if it pisses them off she's probably triggering some insecurity they have or they're just dumb misogynists writing her off in reality she's actually just not that smart! she is at a rare level of intellect — for a WOMAN — but this is only scratching the surface of true intelligence in nominal terms! i liken it to a female powerlifter, who weighing 49kg manages to blow everyone's minds bench pressing 115kg. "wow, this girl is gifted..." and then an average male gym-goer can go ahead and take her bench press max off of the rack after she's done and bang out a set of bicep curls. her IQ in and of itself as an objective meaure is not actually very high, she is just standing out in a league of her own. and that league is the little leagues genuinely intelligent women do exist, but they are astronomically rare and the overwhelming majority of women are complete midwits so a woman stepping into the room with 120 IQ is baically like encountering nikola tesla for them. once we all accept this as a society we can all stop taking them so seriously and start removing them from positions of institutional power which require actual thinking skills

English
102
392
8.3K
931.3K
Christoffer C.S. 리트윗함
Mads Strange
Mads Strange@MadsStrange_·
Hvorfor vil @T_SkriverJensen ikke stå ved sin egen politik? Hvis I oprigtigt selv synes, jeres politik er det rette for danskerne, så virker det meget underligt, at I bliver ved med at svare uden om.
Dansk
9
20
256
8.5K
Christoffer C.S. 리트윗함
Mankosmash
Mankosmash@Mankosmash·
@cremieuxrecueil Yeah "just don't be fat" is like 90% of what women need to do to be attractive. And most of them STILL can't do it.
English
29
40
3.2K
64.9K
Christoffer C.S. 리트윗함
Baronen af Øresund
Baronen af Øresund@oresundsbaron·
Tænk at være medlem af et parti som: - Forsøger at bestikke sig til folketingsmandater - Begår vælgerbedrag - Allierer sig med kommunister for at få ministerposter - Udøver nepotistisk lobbyisme så formandens søn kan tjene millioner Og så snakke om at andre partier har sagt farvel til både lødighed og integritet😂
Ellen Emilie@EllenEmilie_

Jeg er så ubegribeligt træt af @DanskDf1995 og den måde, man for længst har sagt farvel til både lødighed og integritet. Det handler efterhånden kun om at lave Facebook-statuser, der kan gøre folk vredest muligt over alt, der kan spinnes til egen fordel. Cypern, der har EU-formandskabet, har lagt et budgetforslag frem. Danmark (understreget af både Lars Løkke og Mette Frederiksen) sagde NEJ med det samme. Samme gjorde Tyskland og en lang række nordeuropæiske lande. Det bliver IKKE til noget, og nu får Irland stafetten. Tag jer sammen og stop med at bilde folk ind, at “det står til EU”? Man kan læse i deres kommentarfelter, at folk tror på det (og ikke selv tjekker det), og så har vi balladen. Man har sågar lige vedtaget med klart flertal i EU, at der skal etableres udrejsecentre i tredjelande. Egentlig en super nyhed (og også for folk, der stemmer DF), men nej! Folk skal være vrede! Folk skal hade EU! Lad os give dem noget at hade! Komplet latterligt opslag fra en partiprofil, men det giver efterhånden ikke længere mening at påtale over for det parti. Hold kæft hvor er det egentlig en ærgerlig udvikling #dkpol #dkmedier

Dansk
11
30
334
5.8K
Christoffer C.S. 리트윗함
Baronen af Øresund
Baronen af Øresund@oresundsbaron·
Vanvittig video fra hvad der ligner et terrorangreb i Montreal, Canada. Bemærk hvordan den kvindelige betjent bliver overrasket af en civil (?) og skyder ham. Kort efter kommer den egentlig terrorist rundt den samme vej. Det ligner at politimanden som ligger på jorden er hårdt ramt, og at den kvindelige betjent potentielt også bliver ramt da hun flygter fra gerningsmanden.
Breaking911@Breaking911

🚨 HORROR FOOTAGE: TERROR IN MONTREAL - ARMED SUSPECT IN CAMO CLOTHING OPENS FIRE ON POLICE

Dansk
5
7
54
11.6K
Christoffer C.S. 리트윗함
Becky🏴‍☠️⚓️
Becky🏴‍☠️⚓️@JustBotBecky·
They had sex. Both caused the pregnancy to happen. She doesn't want the child, he does. She get's an abortion. ---------- They had sex. Both caused the pregnancy to happen. He doesn't want the child, she does. He has to pay childsupport for the next 18 years. ---------- She forced sex. It caused the pregnancy to happen. She doesn't get jailed. He has to pay childsupport for the next 18 years. .................... But boohoo for women who are being judged by pro-life men AND pro-life women for having the ability to make a choice and face 0 consequences. ....................
Ananya@ananyashasau

He forced sex. He caused the pregnancy. She got the abortion. Yet somehow she's the one being judged. That's not morality. That's male privilege burning in plain sight.

English
44
697
9.6K
678.7K
Christoffer C.S. 리트윗함
Femme
Femme@FemCondition·
Myth. Men are trafficked more than women, wholesale. The previous thought was women and girls were trafficked for sex and domestic labor, while boys and men were trafficked for labor. Newer studies/the FBI show up to 50% of sex trafficking victims are boys/men. Boys/men are trafficked for multi-use endeavors. Meaning, they'll be sexually abused while being forced to hard labor/criminal activity.
Karen@BlueKitten1224

@blubber_bones Women are many many many times more likely to be trafficked than men are

English
27
207
2.5K
80.1K