Utopia_tweets

592 posts

Utopia_tweets banner
Utopia_tweets

Utopia_tweets

@Utopia_tweets

Присоединился Kasım 2012
289 Подписки20 Подписчики
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
وحشتوني جمعاء ... جمعاااااااااء :)
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
اتضخ ان العرف في قضايا القتل الخطأ أو الاصابة الخطأ هي ان المجني عليه يتصالح في الشق الجنائي مع الجاني انما في... fb.me/3A8mpSH1p
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
عاجل وضروري للأهمية: فيه حد هنا يكون بيشتغل في القضايا الجنائية بعد الضهر؟ أو بيفهم ف القانون الجنائي؟ أو يعرف حد... fb.me/7ygMo0ItK
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
شكراً والله... مش عارفة المرضى النفسيين كانوا هيعملوا إيه من غير نصايحكو الذهبية، وإرشاداتكو الكريمة، وتنظيراتكو... fb.me/1B0th13Xb
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
عجوز في الـ 70 يدهس شاب في الـ 27 فيقضي عليه في الحال . ربنا يغفر لك و يسامحك يا وحيدي و يجعل مثواك الجنة ..... fb.me/3aOQONAab
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
ان لله وانا اليه راجعون فقدت اعز الناس وأغلاهم أخويا الوحيد انتقل الي الرفيق الأعلي يوم 5/9/2014 و منذ ذاك... fb.me/781WsBu2j
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
النور مكانه في القلوب ^_^
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
some walk to remember .. some walk to forget !
English
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
اي شخص بيتعامل مع اي جمهور في اي مجال بيتعرض لمواقف بيكون مضطر انه يعبر عن رد فعله ^_^ يوميات العمل ملهاش علاقة... fb.me/J9X4Wrii
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
تاني أسوأ حاجة ف الصيدلة بعد المذاكرة... التعامل مع النسوان . حقيقي... ولاحظ معايا انى قلت "النسوان" مش "الستات"... fb.me/1BbQK5z6a
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
الغريب في اعلان المصرية للاتصالات ( بغض النظر عن كل المعلومات الغلط اللي فيه) و ضايقني فعلاً هي المزايدة على... fb.me/49LKN6z7u
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
* ادعي لي دعوة بتحبيها - انا ممكن اقولك دعوة بكرهها :D "ربنا يديك على أد نيتك " عشان لو اتحققت كلنا نروح ف ستين نصيبة ان شاء الله :)
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
أنا بحب المسلسلات الأجنبي جداً... من زمان... وأكتر م الأفلام كمان... جت عليا فترة السنادي مثلاً كنت متابعة 5... fb.me/3GNEe99Qp
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
"ما أنطفأ مصباح في قوم إلا غفر لهم " رواة إمام المسجد اللى بصلى فيه بعد التسليم من الصلاة ترغيباً في إنقطاع... fb.me/32XYjMIn6
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
فلسطين لا تعبأ بنا كالعادة، لا تعبأ بما نقول وبما نكتب، لا تنتظر منا غير ما لن يأتي؛ جيرانهم صادقوا العدو حتى صار... fb.me/1wJndGdWL
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
آخر كارت للمقاومة السلمية ممكن تضغط بيه ع الحكومة لما الدنيا تسود فـ وشك هو الاضراب طب قابل عندك المؤسسة العسكرية... fb.me/17OF7KEsu
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
شكل السيسي و هوه داخل المستشفى شايل ورد كان " لطيف " .. عموما يشكر .. مش على مستوى " رسمي " كونه مسؤول " يعني... fb.me/2kwX8l2xB
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
يا عزيزي إن الذي يخشى العفريت فهو أمام إحدى ثلاث : إما سيطلع له...أو أنه سينزل له...أو ربما يقعد له...
العربية
0
0
0
0
Utopia_tweets
Utopia_tweets@Utopia_tweets·
watching طلاق سعاد هانم
0
0
0
0