plankton

131 posts

plankton

plankton

@0user_2007

انضم Haziran 2025
28 يتبع7 المتابعون
plankton أُعيد تغريده
duck
duck@ExtremeBlitz__·
ZXX
34
335
6.5K
147.1K
plankton
plankton@0user_2007·
@itsp1ky ssh راحت فیلتر نمیشه؟
فارسی
0
0
0
176
SPIKY`
SPIKY`@itsp1ky·
⚡️آموزش ساخت کانفیگ مبتنی بر SSH فکر می‌کردی SSH رایگان و سریع پیدا کردن سخته؟ نه من اینجام تا روشی که بعضی کانالا میسازن و بهت نمیگن چطوری بگم! 🤯 با این روش روی هر اپراتوری وصل شو. ویدیو آپلود کردم که تو متن گیر نکنیم 》~《 توضیحات تکمیلی و آموزش 👇 t.me/inikotesla/1882
فارسی
2
3
49
6K
plankton
plankton@0user_2007·
@zahrarazzaghim با فایرفاکس امتحان کن واسه من روی یه لپ تاپ توی کروم باز نمی‌شد توی فایرفاکس باز می‌شد
فارسی
0
0
1
210
Zahra Razaghi
Zahra Razaghi@zahrarazzaghim·
چرا جیمینای روی لب‌تاپ باز نمیشه اما با همون اینترنت و فیلترشکن روی گوشی باز میشه؟
Zahra Razaghi tweet media
فارسی
12
0
18
5.4K
plankton
plankton@0user_2007·
@MrGolden_1 زندگی هم اگه بازی بود جذابیت خودش رو داشت. مثلا فکرشو بکن، اگر می‌تونستی زمان رو به عقب برگردونی و شاخه های مختلف و تصمیم های مختلف رو با تجربه بررسی می‌کردی چی می‌شد. به موقع بیت کوین می‌خریدی به موقع می‌فروختی و به اوج موفقیت انسان می‌رسیدی بدون شکست.
فارسی
0
0
0
73
Simple Developer
Simple Developer@MrGolden_1·
اگه قرار بود گرافیک بالاتر و جزئیات بیشتر چیزی رو جذابتر کنه الان باید از زندگیت لذت میبردی🫵
فارسی
14
11
266
6.3K
plankton
plankton@0user_2007·
@glorydeveloper sftp مگه روی همون پورت ssh (22) کار نمی‌کنه؟
فارسی
0
0
0
11
plankton
plankton@0user_2007·
@arduinomegali اوبونتو کلا مشکلات وابستگیش زیاده، بقیه توزیع ها چنین مشکلاتی ندارن، یا حداقل من ندیدم
فارسی
0
0
0
34
علی نوترون🚀
علی نوترون🚀@arduinomegali·
به دوتا چیز برای یه پروژه نیاز دارم، یکیش ابونتو ۲۴ میخواد، یکیش حداکثر اوبونتو 🫪🫪۲۲
فارسی
6
0
9
914
plankton
plankton@0user_2007·
@kharabam666 این یکی از پروکسی به صورت built-in پشتیبانی می‌کنه؟
فارسی
0
0
0
188
kharabam
kharabam@kharabam666·
اگه از لینوکس استفاده میکنید مرورگر پیشنهادی من بهتون Brave Origin هست. برای لینوکس رایگانه ولی برای بقیه سیستم عامل ها 60 دلار.
kharabam tweet media
فارسی
11
3
144
7K
plankton أُعيد تغريده
Guillermo Casaus
Guillermo Casaus@_guillecasaus·
Un estudiante acaba de romper una de las mayores limitaciones de los AirPods. Ha creado LibrePods, una alternativa open-source que desbloquea funciones exclusivas de Apple para que puedas utilizarlas también en Android y Linux. Esto es lo que incluye: → Cambio de los modos de cancelación de ruido → Estado de batería preciso en tiempo real → Detección automática al quitarte los AirPods → Gestos de cabeza y Conversational Awareness → Compatible con Android, Linux y otras plataformas no Apple Tiene más de 27k stars en GitHub, es gratis y open-source. Te dejo el repo en comentarios 👇
Guillermo Casaus tweet media
Español
19
134
1.3K
84.5K
plankton
plankton@0user_2007·
@SBehdani فقط یه مشکل داره که توی ssh نمیشه از دستگاه اصلی کپی و پیست کرد، کپی می‌کنی روی سرور می‌مونه و فقط همونجا پیست میشه نمی‌تونی برداری
فارسی
0
0
0
18
Sohrab Behdani 🇮🇷
یکی از ادیتورهای دم‌دستی که استفاده می‌کنم micro هستش. برای کارهای ساده خیلی خوبه و مهم‌ترین مسأله اینه که برای افراد تازه‌وارد هم نسبت به نانو ساده‌تره چون از میانبرهای مشترک با بیشتر ادیتورها استفاده می‌کنه. مثلا ctrl + s برای سیو یا ctrl + q برای خروج.
Sohrab Behdani 🇮🇷 tweet media
فارسی
4
0
21
1.1K
بوکانت
بوکانت@bookunt·
@hesamsilver من یه کانفیگ v2ray میگیرم بعد پروکسی میکنم روی سایفون. با سایفون که وصل میشم جمنای باز میشه
فارسی
1
0
7
634
Hessam
Hessam@hesamsilver·
آقا چجوری میشه از Gemini استفاده کرد؟ هیچ راهی نداره نفهمه ما ایرانیم؟ جایگزین چی؟
فارسی
45
0
76
28.7K
plankton
plankton@0user_2007·
@lady_photon من یه همکلاسی داشتم، به گفته بقیه همکلاسی ها همیشه تو اینستا آنلاین بود، بیرون می‌رفتی با دوستاش بیرون بود، تو کلاس هم وقتی معلم سوال می‌پرسید همه رو جواب می‌داد، به باشگاه هم می‌رفت😐 شاید مشکلمون مدیریت زمان هست
فارسی
0
0
1
7
Photon
Photon@lady_photon·
@0user_2007 من نمی‌دونم تکالیف راحت و حجیم چیه. تکالیف ما همیشه سخت و حجیم بود.😂 یهو استاد ۲۰تا سوال نظریه میدان می‌داد می‌گفت تا هفته بعد جوابش رو بفرستید.
فارسی
1
0
1
18
Photon
Photon@lady_photon·
زمانی که فیزیک می‌خوندم، چه کارشناسی و چه ارشد، همیشه می‌دیدم که ما دائم تو کتابخونه‌ایم و درس می‌خونیم ولی بچه‌های علوم انسانی فقط شب امتحان می‌خونن. بعد اومدم رشته تاریخ و دیدم چه تو ارشد، چه تو دکتری باز هم همه‌ش دارم درس می‌خونم و مقاله می‌نویسم. واقعا برام سواله که چرا؟
فارسی
17
1
144
8.4K
plankton
plankton@0user_2007·
@lady_photon از تکالیف راحت و حجیم متنفرم. بیشتر مواقع تکالیف رو انجام نمی‌دادم، بعضی معلم ها گیر می‌دادن و واقعا سر این خیلی اذیت می‌شدم تا درس خوندن، ولی اکثرا وقتی می‌دیدن بدون تکالیف نمره های خوب می‌گیرم گیر نمی‌دادن به نوشتنش و در آخر نمره‌ش رو می‌دادن
فارسی
1
0
0
19
plankton
plankton@0user_2007·
@lady_photon من دقیقا برعکس، هر پایه بالاتر از خودم رو که می‌دیدم، زیاد درس می‌خوندن و می‌گفتن سخته ولی وقتی خودم خوندم واسم راحت اومد و حتی امتحان های ترم رو هم شب امتحان می‌خوندم. حالا نمره هام هم زیاد خوب نبودن ولی من زیاد حساس نبودم که بخوام شاگرد اول بشم یا ۲۰ بگیرم
فارسی
1
0
0
150
plankton أُعيد تغريده
Andrew Davison
Andrew Davison@AjdDavison·
It's amazing what you can do without machine learning. I've spent hours watching my simple implementation of the Dynamic Window Algorithm, basically a model-predictive control method. Runs live in the browser at this link: doc.ic.ac.uk/~ajd/Planning/
English
38
141
1.6K
121.4K
plankton
plankton@0user_2007·
@mitikomon94 منم اکثر طول روز توی اتاقم هستم و گاهی حتی حاضر نیستم با بقیه سر سفره بشینم، ولی توی مسابقه شطرنج هر چقدر افراد بیشتری حضور داشته باشن بیشتر خوش می‌گذره
فارسی
0
0
1
6
kento.nanami
kento.nanami@mitikomon94·
@0user_2007 با توجه به شناختی که نسبت به خودم دارم حرفت منطقیه خیلی وقت‌ها ویژگی یه آدم درونگرا رو دارم و گاهی اوقات به شدت برونگرا به نظرم محیط و حال خودم تعیین کننده برونگرا و درونگرا بودنمه
فارسی
1
0
1
10