mar

206 posts

mar

mar

@798_mar

هیچی.

انضم Eylül 2023
93 يتبع9 المتابعون
mar
mar@798_mar·
@sali_va نمی‌دونم کجاش تلخه ولی باشه.
فارسی
0
0
0
8
mar
mar@798_mar·
منم وقتی بچه بودم با دوستام می‌رفتیم هیئت و کل شب حرف می‌زدیم و می‌خندیدیم و از دبیرستان به بعد همون کار هم دیگه نکردم.
آمیتا بی چان.@Amita_Bi_chan

من دوران خریتم که تو دسته‌های عزاداری شرکت میکردم، تا ۱۴ ۱۵ سالگی بود! شماها چطور با ۳۰ ۴۰ سال سن، هنوز ابله و نفهم و احمقید، عوام بی‌بصیرت!!؟

فارسی
0
0
0
21
mar
mar@798_mar·
حس میکنم دخترایی که این معیارها رو دارن خیلی خوشحال تر از من هستن.
فارسی
0
0
1
11
mar
mar@798_mar·
بااینکه هی به خودم دلداری میدم که تولستوی توی سن بالا دوچرخه سواری یاد گرفته ولی فکر کنم یاد گرفتن دوچرخه سواری و موتور سواری در نهایت از حسرت های زندگیم بشه.
فارسی
0
0
0
4
mar
mar@798_mar·
کاش اینترنت دوباره قطع کنن ایرانیای خارج از کشور نبینم.
فارسی
0
0
0
8
mar
mar@798_mar·
چرا سورنا دیگه نمیاد بهمون از دموکراسی بگه.
فارسی
0
0
0
5
mar
mar@798_mar·
شاهین صمدپور خیلی وقت پیش برای من کنسل شده بود البته من دلیلش یادم نیست ولی نمی‌دونم دلیل این همه توجه دوباره بهش چیه.
فارسی
0
0
0
68
mar
mar@798_mar·
نمی‌دونم کلا تاثیر باباها رو بچه‌هاشون زیاده یا فقط دخترا اینقدر تحت تاثیر باباهاشونن من خودم یکی از مهم‌ترین دلیل‌هایی که از خودم متنفرم اینه که حس می‌کنم دختر خوبی برای بابام نبودم.
Nympha@RaNimpha

دوس پسر همکارم بهش خیانت کرد، این هفته گریه می‌کرد و ما هم مراقبش بودیم. امروز اومد با حال خوب. چون دیشب قضیه رو به باباش گفته، اونم حسابی نازش کرده ، رفتن شام خوردن و نصیحت شده . ما یه هفته هرکاری کردیم ، تاثیر تایید و پشتیبانی پدرش رو نداشت.

فارسی
1
0
3
331
mar أُعيد تغريده
🐾بدفاز
🐾بدفاز@Hanigxse·
اگه میدونستم تهش با رشته‌ای که خوندم قراره بیکار و بی پول بمونم، میرفتم باستان شناسی می‌خوندم. حداقل خوشحال بودم.
فارسی
20
16
937
15.9K
mar
mar@798_mar·
گزارشگر فوتبال یه جوری گزارش می‌کنه که ewwwwwwww واقعا.
فارسی
0
0
1
17
mar
mar@798_mar·
نمی‌دونم توهم زدم یا واقعا این قشر از دموکراسی بگو روزا خیلی فعالن و شب‌ها ازشون خبری نیست.
فارسی
0
0
1
10
mar
mar@798_mar·
@Thursday_75 به انگشتراش میخوره🙂
فارسی
0
0
1
13
Madness*
Madness*@Thursday_75·
@798_mar یه توییت دیدم که نوشته بود جاسویه اطلاعانه
فارسی
1
0
1
10
mar
mar@798_mar·
@MinionLn فقط واسه سرگرمی خوبه و یه نگاه کلی میده.
فارسی
0
0
1
23
mar
mar@798_mar·
من هیچ ایده‌ای راجع به لیلی بازرگان تا امروز نداشتم ولی همیشه از شاهین نجفی بدم میومد بالاخره لیلی نشون داد که نمیشه با یه آدم ناحسابی مدت زیادی زندگی کنی ولی خودت آدم حسابی باشی.
Leili Bazargan@Leilibazargan

این "وسط انقلاب" کجاست که از ۵۷ تا امروز هنوز وقت حرف زدن زن‌ها نشده؟

فارسی
0
0
1
65
mar
mar@798_mar·
از اینکه مدل موهام شبیه زن ممدانی ناراحت شدم.
فارسی
0
0
0
18