Andreas
2.5K posts


Ειλικρινης απορια.
Στα πόσα χρονια αγορασανε σπιτι οσοι πήγαν εξωτερικο και σε τι ποσοστο?
Και ποιο το αντιστοιχο ελλαδα?
Υγ χωρις να πουλησουν κατι απο ελλαδα.
Spiros Grammenos@DjSpirosG
Δημιουργείς επαφές στο εξωτερικό, αντιλαμβάνεσαι πόσο μίζερα σε νουθετούν και σε αναγκάζουν να ζεις στην Ελλάδα, αντιλαμβάνεσαι πως, εξω, οι διακοπές ανά 3 μήνες είναι κάτι λογικό και όχι πολυτέλεια, ακόμα και για 20χρονους με δουλειά φοιτητή. Φεύγεις τρέχοντας από την Ελλάδα.
Ελληνικά

@ellin_jordan @Nothing04305955 Τα ιδια έλεγα κ εγω.. μέχρι που έμεινα αρκετό καιρό στην 2η χώρα μόνιμα κ ειδα τις λαμογιες κ τον τρόπο που τρώνε τα λεφτα.
Ελληνικά

@Nothing04305955 Πληρώνω φόρους για εισόδημα που παράγω σε 2 χώρες, απλά στην άλλη χώρα οι φόροι μου πιάνουν τόπο.
Εδώ οι φόροι μου πάνε στους Φραπέδες τους δεξιούς κηφηνες ή γίνονται όπλα για τους ναζί του Αζόφ.
Μπορείς να μην είσαι το ίδιο φτωχός στην σκέψη σου, όσο είσαι στην τσέπη σου.
Ελληνικά
Andreas أُعيد تغريده

ΤΟΤΕ & ΤΩΡΑ..ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ...
Κάπου διάβασα τι ωραία που ήταν το 1984 τότε που το αρνί είχε 500 δρχ το κιλό.
Επειδή μας αρέσει να ωραιοποιούμε το παρελθόν και επειδή στους νέους έχει περάσει η λανθασμένη άποψη πως τότε οι Ελληνες έτρωγαν με χρυσά κουτάλια και έδεναν τα σκυλιά με λουκάνικα, αναρτώ το σχόλιο που έκανα.
"Το Πάσχα του 1984 ο μισθός ήταν περίπου 25.000 δρχ. Αρα με ένα μηνιάτικο έπαιρνες 50 κιλά αρνί.
Σήμερα ο μισθός είναι 750 ευρώ με 15 ευρώ το κιλό πάλι 50 κιλά παίρνεις.
Η διαφορά ήταν πως τότε δεν είχες να συντηρήσεις τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ανά οικογένεια. Οι περισσότεροι πήγαιναν στις δουλειές με λεωφορεία ή εταιρικά λεωφορεία.
-Δεν πλήρωνες τουλάχιστον τρία κινητά το μήνα και τουλάχιστον δύο συνδρομές τηλεόρασης.
-Δεν παράγγελνες σχεδόν κάθε μέρα ντελίβερι και δεν αγόραζες απ' έξω τον καφέ στη δουλειά. Τον έφτιαχνες μόνος σου.
-Δεν είχες στο σπίτι τέσσερις τηλεοράσεις πάνω από 40 ιντσες. Είχες, αν είχες γιατί πολλοί δεν είχαν, μία στο σαλόνι που ήταν και πανάκριβη (πχ μια καλή έγχρωμη Nordmede 20 ιντσων έκανε 100.000 δρχ).
Τέσσερις μισθούς δηλαδή.
-Δεν έτρωγες κρέας κάθε μέρα αλλά το πολύ δύο φορές την εβδομάδα. Δεν πλήρωνες φροντιστήρια του παιδιού σχεδόν από την Α' Δημοτικού. Επίσης δεν πλήρωνες να πάει αυτό σε δραστηριότητα εκτός λίγων (μουσική, καράτε πχ) καθώς στίβος, ποδόσφαιρο, μποξ, ξιφασκία, κολύμβηση, πάλη κλπ ήταν δωρεάν σε συλλόγους.
-Δεν ήταν δεδομένο πως θα πας κάθε χρόνο διακοπές και τριήμερα.
-Οι γυναίκες δεν έφτιαχναν τα νύχια τους σε νυχούδες αλλά η μόνες τους ή η μία στην άλλη.
-Δεν έπαιρναν σε όλα τα παιδιά φίρμες παπούτσια. Σε πολλά τους αγόραζαν από τη λαϊκή ή sportex και zita hellas.
-Δεν πήγαινες κάθε Κυριακή μεσημέρι σε ταβέρνα.
-Δεν είχες σε κάθε δωμάτιο αιρκοντίσιον, ούτε πλυντήριο πιάτων. -Πήγαινες για μπάνιο με το λεωφορείο ή το πούλμαν και έβαζες στην παραλία μια ψάθα ή μια πετσέτα. Δεν πλήρωνες ξαπλώστρα και ομπρέλα.
-Ελάχιστοι πήγαιναν σε ιδιωτικά νοσοκομεία τα οποία μάλιστα ήταν και ελάχιστα.
-Ελάχιστοι είχαν κατοικίδια. Δείτε στις παλιές ελληνικές ταινίες με ποιο τρόπο αντιμετωπίζονταν όσοι είχαν
Είναι κι άλλα πολλά που δεν κάναμε τότε τα κάνουμε τώρα και που για να τα κάνουμε χρειαζόμαστε χρήματα.
Πολλά χρήματα"
Οντως τότε ήταν πιο ωραία όχι γιατί έτρεχαν τα λεφτά από τα μπατζάκια μας αλλά γιατί δεν είχαμε να σκεφτόμαστε τα παραπάνω να αισθανόμαστε μειονεκτικά και να παθαίνουμε κατάθλιψη όταν δεν τα έχουμε
Είχαμε μάθει να ζούμε με τα λίγα και μας αρκούσε το να πάμε μια Κυριακή πρωί στην καφετέρια, μια φορά στο τόσο σε ένα σουβλαζίδικο ή στον κινηματογράφο και την Πρωτομαγιά και την Καθαρή Δευτέρα να πάρουμε τα ταπεράκια μας και μια κουβέρτα και να πάμε στην εξοχή.
ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΕΙΝΑΙ....
Ελληνικά

@Ah_riman @BananaJoeReload @hermesjk Το μπλα μπλα δεν ειναι για τα επιτόκια αλλα για τις ασυναρτησίες που λενε απο πάνω... χωρις να καταλαβαίνουν τις επιπτώσεις απλα σχολιαζουν
Ελληνικά

@AGPapandreou @BananaJoeReload @hermesjk Τα επιτόκια δεν είναι “μπλα μπλα”.
Το 7.3% έγινε 1.5%.
Αυτό λέγεται κόστος δανεισμού...
Οι διετείς λήξεις έγιναν 20ετείς.
Αυτό λέγεται σταθερότητα χρέους...
Αν αυτά σου φαίνονται αδιάφορα, το πρόβλημα είναι η κατανόηση...
Ελληνικά

Αν θέλεις να μιλήσεις σοβαρά για χρέος, ξεκίνα από τα βασικά:
🔹Το δημόσιο χρέος μετριέται σε λόγο χρέους/ΑΕΠ, όχι σε απόλυτο νούμερο...
🔹 Η Ελλάδα έχει μειώσει τον λόγο αυτό περισσότερο από κάθε άλλη χώρα της ΕΕ την τελευταία τετραετία, σύμφωνα με διεθνείς οργανισμούς...
🔹 Η πρόωρη αποπληρωμή 6,9 δισ. μειώνει μελλοντικό κόστος εξυπηρέτησης και ενισχύει την πιστοληπτική ικανότητα, κάτι που αποτυπώνεται ήδη στις αναβαθμίσεις...
🔹 Τα “χαμηλότοκα” δάνεια δεν είναι επιχείρημα όταν το ζητούμενο είναι η μείωση του συνολικού κινδύνου και η ενίσχυση της αξιοπιστίας της χώρας στις αγορές...
Αν αυτά σου φαίνονται δύσκολα, δεν φταίνε τα οικονομικά...
Φταίει το ότι είσαι γρόθος...
Bananarama@BananaJoeReload
@Ah_riman Απαντα με επιχειρήματα μωρέ μπαζο. Ο Σπύρος με την ομολογία της Ευγενίας θα φύγει για Αμερική μετά. Εσυ μωρέ γλειφτρα της κωλοτρυπίδας του Κούλη που θα πας?. Τραβάτε βρείτε καμιά δουλειά μπάζα
Ελληνικά

@BananaJoeReload @hermesjk @Ah_riman Μπλα μπλα μπλα... το μέσο επιτόκιο των δανείων ήταν γυρω στο 7.3% το 2000 κ τωρα ειναι γυρω στο 1.5%..α δάνεια έληγαν σχεδόν ανα 2 έτη το 2000 τωρα λήγουν στην 20ετια μπλα μπλα μπλα πολιτική ή όχι αυτή είναι η αλήθεια κ δεν εχει σχέση με κομματα αφου όλοι ίδιοι ειναι... συνεχιστε
Ελληνικά

@hermesjk @AGPapandreou @Ah_riman Αναφέρθηκα εγώ για τα επιτόκια?
Πολιτική κίνηση είναι ξεκάθαρα.
Τίποτα άλλο δεν κερδίζει.
Τράβα πλήρωσε ρε τενεκέ μπαταχτζη εξω την αγορά που χρωστάς σχεδόν 4 δις πρώτα.
Σαν την ΝΔ σου.
Financial fair play πρέπει να γίνει σαν το ποδόσφαιρο να μην κατέβετε ούτε στις εκλογές
Ελληνικά

@BananaJoeReload @Ah_riman Και σου έγραψα γιατι κανεις λαθος. Αλλα αν κουράζεσαι ένας μεσημεριανός υπνος κανει καλο!
Ελληνικά

@AGPapandreou @Ah_riman Έγραψα παραπάνω.
Μην με κουράζεις και συ
Ελληνικά

@BananaJoeReload @Ah_riman Τα ιδια χρωστάς με πριν αλλα... 1)οι τόκοι ειναι πολλοί μικρότεροι σε σχέση με το 2010 οποτε μενουν πιο πολλα λεφτα στο ταμειο, 2)η αποπληρωμή τους είναι πολύ πιο μακρινή οποτε δεν παρακαλάς κάθε 2 χρόνια για παράταση και 3)πλεον παράγουμε πιο πολλα απο το 2010 άρα εχουμε μέλλον.
Ελληνικά

@Ah_riman Ποιο μελλοντικό κόστος μωρέ μπαζο?
100 εκ τόκους στα 10 χρόνια?
Ηλίθια είσαι?
Ενώ χρωστάς έξω στην αγορά 4 δις σας κράτος?
Και δεν ψιφατε κιόλας.
Τράβα για ευθανασία μωρη μαλακου.
Στο ξαναλέω.
Μπες στις αποσκευές του Σπύρου για Αμερική μπας και σωθείς τσατσαινα
Ελληνικά
Andreas أُعيد تغريده
Andreas أُعيد تغريده

Με 850,000+ ακολούθους, το @clashreport παρουσιαζόταν ως ανεξάρτητος aggregator ειδήσεων από εμπόλεμες ζώνες. Ερευνα του @EFischberger δείχνει ότι πίσω της βρίσκεται τουρκική εταιρεία με δεσμούς στο περιβάλλον Ερντογάν και στην 🇹🇷 αμυντική βιομηχανία.
wired.com.gr/article/to-cla…
Ελληνικά

@_Bernini_ Παρόλα αυτα απο το 1964 έως σήμερα η δασική έκταση στην Ελλαδα εχει αυξηθεί. Εχει μειωθεί η ποιότητα.
Ελληνικά

@st3ph4ngr Σε τι επάγγελμα ψάχνεις? Η προσφορά και η ζήτηση ειναι σχετικά
Ελληνικά

Andreas أُعيد تغريده
Andreas أُعيد تغريده
Andreas أُعيد تغريده

ΤΟΤΕ & ΤΩΡΑ..
Κάπου διάβασα τι ωραία που ήταν το 1984 τότε που το αρνί είχε 500 δρχ το κιλό.
Επειδή μας αρέσει να ωραιοποιούμε το παρελθόν και επειδή στους νέους έχει περάσει η λανθασμένη άποψη πως τότε οι Ελληνες έτρωγαν με χρυσά κουτάλια και έδεναν τα σκυλιά με λουκάνικα, αναρτώ το σχόλιο που έκανα.
"Το Πάσχα του 1984 ο μισθός ήταν περίπου 25.000 δρχ. Αρα με ένα μηνιάτικο έπαιρνες 50 κιλά αρνί.
Σήμερα ο μισθός είναι 750 ευρώ με 15 ευρώ το κιλό πάλι 50 κιλά παίρνεις.
Η διαφορά ήταν πως τότε δεν είχες να συντηρήσεις τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ανά οικογένεια. Οι περισσότεροι πήγαιναν στις δουλειές με λεωφορεία ή εταιρικά λεωφορεία.
-Δεν πλήρωνες τουλάχιστον τρία κινητά το μήνα και τουλάχιστον δύο συνδρομές τηλεόρασης.
-Δεν παράγγελνες σχεδόν κάθε μέρα ντελίβερι και δεν αγόραζες απ' έξω τον καφέ στη δουλειά. Τον έφτιαχνες μόνος σου.
-Δεν είχες στο σπίτι τέσσερις τηλεοράσεις πάνω από 40 ιντσες. Είχες, αν είχες γιατί πολλοί δεν είχαν, μία στο σαλόνι που ήταν και πανάκριβη (πχ μια καλή έγχρωμη Nordmede 20 ιντσων έκανε 100.000 δρχ).
Τέσσερις μισθούς δηλαδή.
-Δεν έτρωγες κρέας κάθε μέρα αλλά το πολύ δύο φορές την εβδομάδα. Δεν πλήρωνες φροντιστήρια του παιδιού σχεδόν από την Α' Δημοτικού. Επίσης δεν πλήρωνες να πάει αυτό σε δραστηριότητα εκτός λίγων (μουσική, καράτε πχ) καθώς στίβος, ποδόσφαιρο, μποξ, ξιφασκία, κολύμβηση, πάλη κλπ ήταν δωρεάν σε συλλόγους.
-Δεν ήταν δεδομένο πως θα πας κάθε χρόνο διακοπές και τριήμερα.
-Οι γυναίκες δεν έφτιαχναν τα νύχια τους σε νυχούδες αλλά η μόνες τους ή η μία στην άλλη.
-Δεν έπαιρναν σε όλα τα παιδιά φίρμες παπούτσια. Σε πολλά τους αγόραζαν από τη λαϊκή ή sportex και zita hellas.
-Δεν πήγαινες κάθε Κυριακή μεσημέρι σε ταβέρνα.
-Δεν είχες σε κάθε δωμάτιο αιρκοντίσιον, ούτε πλυντήριο πιάτων. -Πήγαινες για μπάνιο με το λεωφορείο ή το πούλμαν και έβαζες στην παραλία μια ψάθα ή μια πετσέτα. Δεν πλήρωνες ξαπλώστρα και ομπρέλα.
-Ελάχιστοι πήγαιναν σε ιδιωτικά νοσοκομεία τα οποία μάλιστα ήταν και ελάχιστα.
-Ελάχιστοι είχαν κατοικίδια. Δείτε στις παλιές ελληνικές ταινίες με ποιο τρόπο αντιμετωπίζονταν όσοι είχαν
Είναι κι άλλα πολλά που δεν κάναμε τότε τα κάνουμε τώρα και που για να τα κάνουμε χρειαζόμαστε χρήματα.
Πολλά χρήματα"
Οντως τότε ήταν πιο ωραία όχι γιατί έτρεχαν τα λεφτά από τα μπατζάκια μας αλλά γιατί δεν είχαμε να σκεφτόμαστε τα παραπάνω να αισθανόμαστε μειονεκτικά και να παθαίνουμε κατάθλιψη όταν δεν τα έχουμε
Είχαμε μάθει να ζούμε με τα λίγα και μας αρκούσε το να πάμε μια Κυριακή πρωί στην καφετέρια, μια φορά στο τόσο σε ένα σουβλαζίδικο ή στον κινηματογράφο και την Πρωτομαγιά και την Καθαρή Δευτέρα να πάρουμε τα ταπεράκια μας και μια κουβέρτα και να πάμε στην εξοχή.
ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΕΙΝΑΙ....
Ελληνικά

@akrokentrwos_2 Να πας κ να μας πεις κ για το βιοτικό επίπεδο των Τούρκων κ των Βουλγάρων. Ημαρτον πια που ειστε όλοι Ελλαδα αλλα οι αλλοι τα κανουν καλύτερα.
Ελληνικά

















