
@Majidshakeri8 بازگشایی بی قید و شرط تنگه هرمز ذی نفع داخلی دارد که وجود خود را به ادامه توافق می بیند.پس همه چیز بعد از امضای تمام شده است
فارسی
Ali Malekshahi
15 posts




زمان برجام برای کاهش حساسیت میگفتند متن برجام مهم نیست، بعد از برجام مهم است. الان هم همان حساسیت زدایی ها در حال انجام است. متن تفاهم مهم است و از بررسی دقیق متن میشود به فرامتن تفاهم رسید که نقشه دشمن را مشخص میکند.

در صورت تهاجم مجدد آمريكا به ايران، هيچ دليل عقلايى براى عدم حمله گسترده ايران به فجيره وجود ندارد. روى "هيچ" تاكيد مى كنم.







اینکه بانک آینده در دوره کنترل بوسیله دولت، اضافهبرداشت زیادی از بانک مرکزی انجام داده کاملا طبیعی است. اگر قرار بود مدیر دولتی مثل بخش خصوصی برای جذب سپرده با نرخهای بهره بالا تقلا میکرد، حتما اضافهبرداشت کمتر میبود ولی زیاندهی بانک هم بدتر میشد




واقعاً صادق الحسینی چقدر خوب و ساده تورم رو توضیح داد.