free boy
612 posts


اینو تو اینستام گذاشتم و یه سری خیلی زیاد دارن ریپلای میدن که وسطش نپخته؟
کلا هم بحث برگر و پیاز و پختنش چیزیه که جالبه. چیزی که استاندارده دلیل نمیشه که عموم دوستش داشته باشن.
(یا اصلا استاندارد چیزیه که ما تعریف میکنیم؟)
چاهار@cheehaar
فارسی

@a_rahnavard اینارو باید از شب قبل شروع کرده باشی که صبح نون بشه:))))
فارسی

@iman_ajamm از اینکه تو بعضی چیزا با یه ادم پولدار و طنزش هم نظرن ارضا میشن
فارسی

چند سالی هست برام سواله واقعا مردم به چیه این میخندن هیچ محتوایی نداشت تنها کارش ایراد گرفتن و دلقک بازیای بیمزه بوده و هست
N O O R A@NURAlxk
عاشق استوری های رامین نیکوام همیشه حق ترین حرفارو میزنه😂
فارسی


تنها دلیلی که ممکنه یکم از تابستون فنی کوتاه بیام این کوچولو هان
البته حیوونای شهری زمستونم خیلی اذیت میشن تازه غذا هم گیر نمیاد
پس همچنان 🌞💜
🇮🇷 ادوارد نیگما@mra00911
شما ببین گرما با این پیشی چه کرده😅 اول هرچی صداش کردم جواب نداد ولی رفتم جلوتر بهش آب دادم و مطمئن شدم که زنده بود.✍️🏻
فارسی

مثلا این خانوم با این چهره حق داره متوجه ژانر نشه و هیشکی حق نداره گهی در این مورد بخوره.
اصلا ژانر مال خانوم.
هانی@whoshannieh
I was 9 btw…
فارسی

@saresh_gerde اولیو نمیدونم ولی دومیش جنگ جهانی راه مینداخت
بالای دویست تا کوت میگرفت
فارسی

@kasrazasgf فقط میخواد به اشتراک بذاره
ژانر مانر براش مهم نیست
نه ک عقلش کم باشه
فارسی

از اختلاف طبقاتی همینقدر بگم که ما سیبزمینی آتیشی میخوریم اینا موز آتیشی …
sanaz🍊@sanazisana
خوشمزه تر از این ترکیب وجود نداره✨️
فارسی




















