
@sahin_yedek Benim eski eşimden iki çocuğum var.yeni bulduğum eşimin de 1 oğlu var.eğer çocuksuz olsaydım ya da daha önce evlenmemiş olsaydım kesinlikle çocuklu kadınla evlenmezdim.biraz teknik bir konu.kadın da yabancı zaten.Türk olsa zaten baştan çocukluyu elerdim.
Türkçe

































