Murat Tiriç
806 posts

Murat Tiriç
@Fakeguruu
Aslında hiçbiriniz yoksunuz... What is matrix ulan bu!
انضم Ocak 2021
85 يتبع15 المتابعون

kendimi ifade edeyim. Yurt dışında yaşıyorum buraya kaydetip attığım tüm kuponlara yurtdışında yaşadığım için burdaki sitelerinden basıyorum. Ancak X yasal kısıtlama getirdiği için burda o kuponun açık halini paylaşamıyorum. Eğer oynadığım kuponları görmek istersen, Telegram da paylaşıyorum kardeşim. Eminim ki hepimizin gayesi kazanmaktır, inşallah bugün de kazanırız.
Oynanmısını at dediğin için tabiki seni kırmıcam, oynadım. Bunun 20 katını basacak param da var, biraz içimizde olursan görebilirsin.
Bol şans dilerim herkese.

Ar.Feller@aronfell3r
@kabasakalsahada İyi knk kaydetmeyip oynasana o zaman birde oynanmışını at
Türkçe

@Hans21018677 Aynısı İstanbul Mecidiyeköy de başıma gelmişti. Neden sarı renk araç alırlar ki*
Türkçe

@shitpos84715001 Nitelikli, kaliteli yemek yemeği istemek sadece parası olanların hakkıdır. *
Türkçe

Çok büyük rezillik şu. 2 bardak uzo kalamar için heriflerin denizaltı, uçak parasını karşılıyoruz.
Boşuna Tıklama@bosunatiklama
Yunanistan, Türk turistlerden yılda 750.000.000 dolar gelir elde ediyor.
Türkçe

@sikensokansaray Irak'ın Fransa dan 1 puan aldığında yaşayacağı şok
Türkçe

Olayla ilgili görüntüler ortaya çıktı:
BPT@bpthaber
İstanbul’dan Malatya’ya giden uçakta bir kadın yolcu, “iniş hazırlığı sırasında tuvalete gidemezsiniz” denmesi üzerine herkesin içinde tuvaletini yaptı.
Türkçe

@popileaks Bir yolcu sesini yükselttiği zaman uçaktan indiriliyor, çocuk uçuş boyunca bağırıyor, şımarıyor ve daha fazlası. Müdahale edilemiyor. Mantıklı *
Türkçe

@babbipbop_ Birde kura göre güncellemeyi ihmal etmemiş reddit hikayesini bravo emek de var hikaye hırsızlığında
Türkçe

Ben bir fotoğrafçıyım. Kamera setimin değeri tam 180.000 TL. Evimin kirasını, faturalarımı bu aletle çıkarıyorum; yani benim ekmek teknem.
Geçen hafta kuzenim aradı, sevgilisinin doğum günü çekimi için "Kanka kamerayı bir günlüğüne versene" dedi. İki kere net bir şekilde "Hayır" dedim. "Ben iş ekipmanımı kimseye emanet etmem. Başına bir şey gelse dımdızlak ortada kalırım" diye de açıkça ekledim.
Eleman laftan anlamamış olacak ki, o gün sırf kamerayı alabilmek için oturduğumuz kafede bana baskın yaptı. Ben lavaboya gittiğim esnada, masadaki çantadan kamerayı benden izinsiz alıp kaçmış. 4 saat sonra geri getirdiğinde ise lens yuvasının içi tamamen kum dolmuştu ve lensin otomatik odaklaması (autofocus) tamamen mefta olmuştu.
Yetkili servise götürdüğümde tam 38.000 TL masraf çıkardılar. Kuzenimin bu duruma pişkin cevabı ise "Oğlum zaten eski modeldi bu, yakında yenileyecektin bahane oldu işte" oldu. Durumu öğrenen aile ve akrabalar ise hemen araya girip "Yabancı değil, öz kuzenin. Büyüklük sende kalsın, aranızda paranın lafı mı olur? Kendin yaptırıver" diyerek beni suçlu çıkarmaya çalıştı.
Tabii ki onların dediğini yapmadım. Gittim, "güveni kötüye kullanma ve mala zarar verme" suçundan karakola şikayetçi oldum, ardından da mahkemede tazminat davası açtım. Dava sonucunda hem 38.000 TL'lik tamir masrafını hem de o hafta iptal etmek zorunda kaldığım çekim yüzünden uğradığım 7.000 TL'lik iş kaybını söke söke aldım.
Kuzenim bu parayı ödeyebilmek için gözü gibi baktığı oyuncu bilgisayarını satmak zorunda kaldı. Şimdi halam tüm akraba WhatsApp gruplarında "Çocuğun yuvasını yıktın, sevgilisi bu borç muhabbeti yüzünden onu terk etti" diye arkamdan konuşup beni suçluyormuş.
Hayır halacım, ben kimsenin ilişkisini yıkmadım. Kuzenim, başkasının malına "çökmeyi" alışkanlık haline getirdiği için kendi başını kendi yaktı.
Türkçe

@emraslnn Kolpadan bir ayı* hikayesi çıkacak sandım. Bu kurgu sarmadı.
Türkçe

Küçükken “r”leri söyleyemezdim. Dayım sürekli,
“Bir ayı, bir arı desene” derdi.
Ben de her seferinde,
“Bir ayı, bir ayyyyı” derdim.
Evdekiler gülerdi. En çok da dayım.
O yaşta insan neden utandığını tam bilmiyor ama bir şey içine oturuyor işte.
Yanlış söylediğin kelime değil de, herkesin doğru söyleyebildiği bir şeyi senin yapamıyor olman koyuyor.
Seneler geçti. Büyüdüm.
Dayımın bir oğlu oldu +++
Türkçe

@inanmutlu1 Tasarruf edelim diye yakmadığımız ayda, yaktığımız aydan daha fazla fatura gelmiş. Evdeki hesap çarşıya hiç bir zaman uymuyor.
Türkçe

Zamlı doğalgaz faturaları gelmeye başlamış.
Bu şurada dursun.
Aylık yüzde 45, yıllık yüzde 95 zamlı gelecek faturalar.
Görünce şok olmayın.
inan mutlu@inanmutlu1
Son iki yılda dünyada doğalgaz fiyatı yüzde 62,5 arttı. Bizde artış yüzde 274,7. Nisan ayında dünyada doğalgaz fiyatı yüzde 12 gerilerken, bizde yüzde 45 artış var.
Türkçe

@Biletix Aslında kimse bilet almak istemedi, tükenen biletler üzerinden drama yaratdı. *
Türkçe

Dakikalar içinde tükenen ilk konserin ardından yeni tarih açıklandı! 😍
Şebnem Ferah 27 Haziran'da KüçükÇiftlik Park'ta!
🎟️Biletler 8 Mayıs Cuma saat 15:00'da satışta! bit.ly/4us7Wf0
#artibir
Türkçe

Şebnem Ferah’ın sahneye dönüyor olmasına en çok Şebnem Ferah adına sevindim… herhalde bundan sonra da yola devam eder diye hissediyorum.
Sevenleri için ayrıca güzel haber ve onu hiç canlı dinlemeden sevmiş bir kuşak için de heyecan verici bir bekleyiş.
🤘
Return of the Jedi @sebnemferah
Türkçe

@HarunOzanCeylan Cimri falan var ama sanırım sponsorlu çalışıyor onlar
Türkçe

Ben de bir APP düşünüyorum.
Allah nasip ederse manav / market fiyatlarının aşağı çekilmesini sağlayacak bir app olacak. 10 şehirle başlanacak, tutarsa tüm şehirlere yayılacak. İlk 3 ayda 10.000 kullanıcıya ulaşırsak buna zincir marketler bile dayanamayacak. Zira yerel manavlar öne çıkacak. App’ın fiyatların aşağı çekilmesinde Müthiş bir etkisi olacak inşallah.
Pazartesi itibariyle görüşmeler başlayacak. Beklemede kalınız!
Nur Sultan Şeyhanlıoğlu@nurssyhn
markete çıkalı 24 saat olmadı daha 🥹 yüzlerce yorum geldi. halkın bunu beklediğini biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum 🪐✨
Türkçe


















