Serdar
265 posts


24 yaşında bir memurun işten çıktıktan sonra Akşam mesaisi:

İki senedir yemek yapmamış olmakla övünüyor. Eşi aç ise ‘dışarıda yiyip gel’ diyormuş. ‘Cips yedik’ diyor, utanmadan.. Bir de insanlara akıl veriyor. Fark ettiyseniz muhafazakar-seküler demeden kadın-erkek rollerinden sıyrılmış garip bir toplum sınıfı doğuyor. Eskiden bu rolleri genelde seküler kesim reddederdi, şimdi muhafazakar kesime de yayılıyor. Ben artık bunları paylaşmaktan sıkıldım. Ama bu davranışları toplumdan dışlamak için de paylaşmak gerekiyor.


“Yemek yapmayı bilmiyorsanız dışarıda yiyip eve gelecek biriyle evlenin” diyen genç kadın sosyal medyayı ikiye böldü.



Aldatan kadına "Bugün düşün yarın gel" demesi.. Aşkın gözü kördür diye boşa dememişler.



Karısı gözünün önünde her gün aldattı. Baş başa kalmak icin kocasını odasına gönderdi.


Erkeğin bir duruşu olacak..😡 Bu nasıl bir erkek? " Anneni unut"



Yine kızlar ev-araba diyor erkekler zor diyor. Bu uçurumun sebebiyse bekar kızların ekserisinin maddi durumu iyi, bekar erkeklerin ekserisinin ise kötü. Dolayısıyla çatışma sonuç vermiyor, farklı dünyalardan sesleniyoruz sadece birbirimize.

Yine kızlar ev-araba diyor erkekler zor diyor. Bu uçurumun sebebiyse bekar kızların ekserisinin maddi durumu iyi, bekar erkeklerin ekserisinin ise kötü. Dolayısıyla çatışma sonuç vermiyor, farklı dünyalardan sesleniyoruz sadece birbirimize.











