Gana maçı öncesi Harry Kane'e gol attırmayacağını söyleyen Ganalı büyücü:
"Şimdi İngiltere'nin bir sonraki maçında gol atabilmesi için Harry Kane'i serbest bırakıyorum."
@folieadeeux Gözümün karasına ve bakışlarımın derinliğine aşığım.O kadar güzel yaratmış ki yaradan değiştirmeyi bırak bunu düşünmek bile mümkün değil.👀
🇬🇭 Ganalı şaman ve cadı ağabeyler, 2 gündür Harry Kane'i bize bırakın, biz onu hallederiz diyorlardı.
Bi bildikleri varmış, bu adamlar bu işin vakkosu kardeşim; saygılar sevgiler.
🎈🔥 Una tragedia sacudió a Brasil luego de que un globo aerostático turístico se incendiara en pleno vuelo y se desplomara, dejando ocho personas fallecidas y varios heridos.
📲 Conoce los detalles del accidente que conmociona a Sudamérica.
seunonoticias.mx/2026/06/23/glo…#Brasil#GloboAerostático #AccidenteAéreo #SantaCatarina #ÚltimaHora
@gazetory Birbirini anlamayan,birbirinin yükünü almayan,kavga sonunda 5 dkdan fazla trip atan,evde ev arkadaşı gibi takılan her çift eninde sonunda boşanmaya mahkumdur.Para kariyer,çocuk ilişkiyi belli bir noktaya kadar götürür,aile terapistinin tillahına gitsen de boşanmak elzemdir.
Uzman psikolog Tuğçe Esra Özbey, sosyal medyada bir kullanıcının boşanmaların artması ve aile terapistleri hakkındaki sözlerini değerlendirdi:
🔶 Boşanmalar psikologlar yüzünden arttı.
🔶 Aile terapistleri ne zaman insanlara evlilikte asıl önemli olan şeyin aşk ve kendilerini değerli hissetmeleri olduğunu vurguladı, boşanmalar ciddi şekilde arttı.
🔶 Eşinden değer beklentisi, üstelik vermeden almak... Değerlisin ya!
🔶 Üzerine bir de hak arayıcılığı yaygınlaşınca evlilikler, sulanmış ama güneş görmemiş bir bitki gibi solup gitti.
🔶 Bu yaklaşımların etkisi bir salgın gibi Batı'dan Türkiye'ye de yayıldı.
🔶 Bana sorarsanız yaşadığımız en büyük talihsizliklerden biri, "love" kelimesinin Türkçeye aşk ve sevgi olarak iki farklı kavram şeklinde çevrilmiş olması.
🔶 Eşin seni seviyor ama sana tutkulu bir şekilde âşık değil; bu o kadar normal bir durum ki.
🔶 İnsan eşinden daha materyal şeyler beklemeli.
🔶 Eşinden para kazanmasını, ev işlerinde sorumluluk almasını, aile içinde rol paylaşımının adil olmasını ve senin ailene saygılı davranmasını beklemek gibi şeyler gerçekten sürdürülebilir hedeflerdir.
🔶 Bunlar gerçekleştiğinde her iki tarafı da tatmin edebilir.
🔶 Eskiden geleneksel evliliklerde aşkın bittiği yerde şefkatli iş birliği kalırdı.
🔶 Geleneksel evliliklerde daha materyal beklentiler vardı ve evlilikler devam ederdi.
@gregorsamsamsi Şık olacaksınız,şık..pespaye gezmeyeceksiniz.Gözünüzün yaşını silip gözlüğü gözünüze takıp,bastığınız yeri titretecek kadar sağlam duracaksınız.Yel kayadan toz alır diyip,üzülmeyeceksiniz,direneceksiniz.çıkarlarınız için de Kimseye eğilip bükülmeyeceksiniz..İşte aura budur.😎
Dik duracaksınız arkadaşlar. Başınıza ne gelirse gelsin kimseye acınızı göstermeyeceksiniz. En acılı gününüzde en güzel kıyafetleri giyip ışıldayacaksınız. Etrafınızdaki birkaç kişi dışında sizin iyiliğinizi düşünen kimse yok. Düşmenizi, tökezlemenizi, acaba ne zaman pes edecek diye sinsice izleyenlerin karşısına en mağrur gülüşünüzle çıkacaksınız. Kimseye zayıflıklarınızı malzeme etmeyeceksiniz. Çünkü bu dünyada yaranızı kime gösterirseniz, ilk fırsatta canınızı tam da oradan yakmaya çalışırlar. Kendi kendinizin merhemi olmayı, kendi küllerinizden yeniden doğmayı öğreneceksiniz.
@aykiri Evim 4.Katta Tam zamanlı yardımcım var her iki haftada bir eve ayrı temizlik için iki yardımcı daha geliyor.Ben gittim cam silme robotu aldım.Üstelik günlük sigorta yapmama ve ücreti de tam vermem rağmen.Kimsenin canı ucuz değil.Varsın camlarım flu olsun..
Karabük’te evlere temizliğe giden vatandaş, 7. kattaki evin camlarını temizlemek için canını böyle riske attı.
Emekçi kadın, gelen eleştirilere böyle yanıt verdi:
“Yapamam dedim de parasını vermeyiz dediler. Yapacak başkasını bulurlarmış, ben ya da başkası onlar için farketmiyor.
İnsanın merhametli olması lazım…”
@Beniolanyenilgi Hayata müthiş bağlı bir insanım. Ancak bazen öyle bir an geliyor ki bir kaldırım taşını ya da bir ağacın dibine çöküp hıçkırırcasına ağlama isteğim de olmuyor değil.İnsan olmak her hali ile gerçekten çok güzel.
Ben yıllarca beni en çok annemin sevdiğini düşünürdüm ama zamanla eşimin bana olan tavırları sözleri,davranışları gösterdi ki onun beni mükemmel,kusursuz,tapma seviyesine yakın sevdiğini anladım.Anne de güzel seviyor ama zerrene aşık eş sevgisi bambaşka bir olaymış.Yaşadık.🧿🫶❤️