MK

762 posts

MK banner
MK

MK

@Mayaa_swe

Hem kaporta ustası hem yazılım mühendisliği öğrencisi 🇹🇷

Bilgisayarın içinde انضم Ağustos 2025
429 يتبع548 المتابعون
MK
MK@Mayaa_swe·
@ayyyelif Bu arada hiç fena olmaz düşünmüyor değilim fkdkfkekkfkfk Hem uzaktan hem de remote çalışıp yapılabilir
Türkçe
0
0
1
21
Elif
Elif@ayyyelif·
@Mayaa_swe Shhdhshde bana da babam bilgisayar yazılım müh yaz sen hastanelerde yapamazsın hasta olursun nöbetler zor diyordu modum düşüyordu istemiyorummmm diyordum shdhhshdjs gel 2. Üni okuyalım tıp ya da genetik shhdhsh
Türkçe
1
0
1
30
MK
MK@Mayaa_swe·
Normalde 21 de üni bitecekti İngilizce sertifika cv vs halledilmiş bir şekilde ama 1 yıl uzatıp 22 de mezun olmak istedim. Babam (ağladığım zamanlar dışında) sürekli geç kaldığımı hayatımdan bir yıl kaybettiğimi söylüyor. Bilmiyor ki o arada ne güzel şeyler yaptım kendim için.
Mihriban@bennmihri

ben de 22'de mezun oldum ve iş hayatına girdim. her şeye o zamanlar geç kalmış hissediyordum. aslında çok küçükmüşüm 30-35-40 yaşında kariyer değişikliği yapan, sıfırdan başlayan insanlar tanıdıkca diyebiliyorum bunu..

Türkçe
4
0
53
6.7K
MK
MK@Mayaa_swe·
@ayyyelif Hahahah aynısı gerçekten bana da tıp veya genetik yazmadın deseler dalga geçerdim yapmışlığımda var. Hocalarım yazılım bilgisayar oku diyince dalga geçerdim. Ama gerçekten burda mutluyum sanırım.
Türkçe
1
0
1
35
Elif
Elif@ayyyelif·
@Mayaa_swe Evet 5 sene önceki Elif’e tıp kazanamadın deseler herhalde kendini boğardı
Türkçe
1
0
1
37
MK
MK@Mayaa_swe·
@ayyyelif Yaa çok iyi gerçekten bu arada neyin bizim için iyi neyin kötü olacağını bilemiyoruz
Türkçe
1
0
1
100
Elif
Elif@ayyyelif·
Amann ben de 24 yaşındayım 2 sene için hiçbir şey değişmedi yaşlı da değilim shhshshs Hasta olmayıp sınavı daha iyi geçirip mezuna kalmayıp bir yer yazsaydım başka bir şehirdeydim, bu şehirde bile olamayacaktım yazılım mühendisi olamayacaktım, başta istediğim bölüm de başkaydı çünkü. Hazırlığı atlasaydım da ingilizcem bu kadar ilerlemeyecekti. Hazırlığa B1’den başladım yarım dönemde atlayabilirdim (iyi ki atlamamışım bölümde dersler açılmıyormuş) ama atlayamadım çünkü hiçbir şeyi sallamayan bir hoca geldi ve hiçbir şey öğrenemedim. B2’de 2 tane yabancı hoca geldi ve diğer Türk hocalar da harikaydı çok ilgilendiler çok bilgililerdi İngilizcemi uçurmuştum. B2’yi extend normale göre uzun okumuş oldum. Normale göre yine 1 sene yani standart süre oldu tabii yoksa yarım dönemde bitecekti. Verilenlerin üstüne Cambridge Mavi ve yeşil kitabı çözecek kadar zamanım oldu 🤣 Yazılımı yazdığımda içimde kalan neuroscience vardı. Genetik mühendisleriyle konuşuyordum nasıl bu alana kayabilirim diye. Bitirme projesinde kendimi bu alanda buldum ve yurtdışında doktora öğrencilerinin benzerini yaptığı, hiçbir detay vermediği projeyi 0 bilgi ile kendimiz yaptık. Beyin sinyallerini işledik doğruluk oranımız 94-97 arasıydı. 32 de 30-31. Her şeyin nedeni sonucu var bence hayatta hiçbir şey boşuna olmuyor o yüzden. Şu an başka bir bölümde çalışma hayatında 2. senemde olabilirdim ve muhtemelen seveceğimi düşündüğüm ama bana hiç uygun olmayan bir alandı. Bakalım ilerisi için neler olacak.
Türkçe
2
0
4
161
MK أُعيد تغريده
d
d@okadarhakliymki·
galeride dolasirken cok iyi tanidigimizi sandigimiz yabancilarla karsilasinca
Türkçe
5
227
2.3K
31.7K
MK
MK@Mayaa_swe·
Türkçe dil kullanan birine bu yapılmazdı be
MK tweet media
Türkçe
0
0
2
85
MK
MK@Mayaa_swe·
Ayakkabı koleksiyonu olan kızlara selam olsun. Bir anda otururken arkadaşlarına ben topuklularımı giyinip gezmek istiyorum diyip hepsini hazırlandırıp dışarı çıkartmak. Benim günlük rutin.
Türkçe
0
0
3
146
MK
MK@Mayaa_swe·
Bir hafta kapanıp Almanca italyanca falan çalışmak istiyorum
Türkçe
1
0
13
259
MK أُعيد تغريده
mervoş
mervoş@Bbbulgm·
Ya bu günlerdir gecmiyo sacimi yolcaö dilenci değilim üç beş ment fav bişi atarsaniz cok hos olur
mervoş tweet media
Türkçe
3
1
12
173
MK
MK@Mayaa_swe·
Lisede bambaşka bir bölüm istiyordum. Sonra bakınca karne hediyelerim bile tablet vr gözlük akıllı saat gibi şeyler. Hep bilimsel bir şeyler araştırıp okurdum hocalarım dalga geçerdi. Sanırım ben o zaman göremesem de ben mühendisliğe aitmişim.
Sezer İltekin@sezeriltekin

bir işi sevdiğini çocukken keşfeden hiçbir insanın o işte başarısız olduğuna şahit olmadım. tutkusundan para kazanan adamla kolay kolay yarışamazsın. onlar senin bazı sabahlar küfrederek açtığın o dükkanı yıllardır hiç kapatmadı.

Türkçe
0
0
4
495
MK أُعيد تغريده
deniz
deniz@mavimsisuu·
ailen de dahil olmak üzere insanlar seni daha az gördüklerinde sana daha fazla saygı duyuyo
Türkçe
8
214
5.4K
86.3K
MK أُعيد تغريده
Lâ
@Haletihissiyat·
Nasibim olmayan şeylerden dolayı kalbimin yorulmasından sana sığınıyorum Allah’ım.
Lâ tweet mediaLâ tweet media
Türkçe
2
114
1.3K
20.1K
MK أُعيد تغريده
Üzge
Üzge@uzgenindiyari·
Hiç istemediğin halde kopması gereken bir bağı kopardıktan sonra gelen o his..
Türkçe
0
333
2.6K
40.3K
MK أُعيد تغريده
anılcan galiba
anılcan galiba@anilcangaliba·
gelecek 2-3 yıl içinde nerede olursam olayım, umarım gerçekten mutluyumdur
Türkçe
4
336
4.4K
54.8K
MK
MK@Mayaa_swe·
Geçen annem açtı ben yine ağlamaya başlayınca da kızıp arkadaşlarınla hep bu konuyu konuşup depresyona falan giriyorsun dedi. O an ilk defa o resti anneme çektim. Senin yüzünden kaybedip kahrolduğum bir şeyin bir daha sakın konusunu açıp sormayacaksın diye. Tekrar kahroldum.
Türkçe
0
0
0
60
MK
MK@Mayaa_swe·
Bu benim hayatımın özeti. Canımı yakan ne varsa herkese konuyu kapattırırım asla konusunun açılmasına izin vermem.
𝗦𝗲𝗻𝗮@artikdursena

Türkçe
1
0
0
104