metehan
87 posts


@Metecalender @joaomariocc Valla basitti salaksın herhalde kusura bak😂
Türkçe

@bucubls @joaomariocc 24 25 ten açık ara kolay diyo hocalar tüy diktik galiba
Türkçe

@Metecalender @joaomariocc Ya trol yapiyolar inanmayin her sene var bunlar
Türkçe

@maniacbirdoktor Şeker firlatsaydinya aq böyle durumlarda kullanın olm harbiden boşa vermiyolar onları yemekten daha çok işlevi olurdu
Türkçe
metehan أُعيد تغريده

@mer1074594 @PociPoci44 @siyahsancakx Sabah sabah odagimizi farklı biseye vermeyelim hocam erken yatsakta stresten uyyamayacagiz muhtemelen bide erken uyanıp riske atmaya değmez geçen maç erken kalktikta noldu
Türkçe

@Metecalender @PociPoci44 @siyahsancakx Otur izle aq erken yat ekran kalk maçını izle sonra sınav yerine gidersin ne zararı var maç izlemenin kazanırsak falan mutlu oluruz belki stresin azalır
Türkçe

@PociPoci44 @siyahsancakx Biz sanki çok mutluyuz yks maça denk geliyo diye malmisiniz amk bizde oturup izlemek isteriz niye düşman kesiliyo millet yks tayfaya
Türkçe

@siyahsancakx Siktigimin ykssi her sene oluyor şurda 24 sene sonra dünya kupasına katılmısız maç zaten 8 de bitiyor aq bi zevkimiz var oyunda içine etmeyin ya
Türkçe

@geophysicist35 @pusholder İstediğin sinavda kapisabiliriz dostum hatta senin yarın kadar süre versinler bana yine okeyim iqnun seviyesi yaptığın yorumlardan belli
Türkçe

@Metecalender @pusholder Olum herkesi sizin gibi düşük iq mü sandınız amk? Her ortamda her sınavda koyarım sana. Maç bir kere saat 8de bitiyor. 2 saat 15 dakika süre var. Grup maçı. Konvoya cıkan olmaz yensek bile. Birşeyin çözümü başka bir sosyal etkinliği yasaklamak mı mal değneği seni
Türkçe

@beehaber Osmanlıda olsa bunun içinde cin var diye hoca hoca gezdirip deli ederlerdi. En nihayetinde padişahın gözlemevini “meleklerin bacaklarına bakiyorlar” diyerek topla yıktırdığı bir devletten bahsediyoruz. (Yorumlardaki avrupa seviciliği yaptığını söyleyenlere ithafen)
Türkçe

Celal Şengör, Gauss’un 7 yaşında öğretmenini şaşkına çeviren zekâsını anlattı:
🔹 “Gauss 7 yaşında okula gidiyor.”
🔹 “Öğretmeni sınıfı meşgul etmek için 1’den 100’e kadar sayıları toplayın diyor.”
🔹 “Sözünü bitirdikten 1 saniye sonra Gauss cevabı götürüp veriyor.”
🔹 “Küçük Gauss denen formülü 7 yaşında buluyor.”
🔹 “Hocası korkup Gauss’u babasına götürüyor.”
🔹 “Lütfen bu çocuğu okula göndermeyin diyor.”
🔹 “Bizim bu çocuğa öğretecek bir şeyimiz yok diyor.”
🔹 “Bunun başka yerlere gitmesi lazım diyor.”
🔹 “Gauss, 13 yaşında Göttingen Üniversitesi’ne kabul ediliyor.”


Türkçe

@egitimvemotivas Bu ne mk? Cidden KPSS'de böyle sorular mı var ?
Bu dandik sorular her öğrencinin bilmesi gereken asgari düzeydeki sorulardır.
Bizans diye bir imparatorluk yok Doğu Roma imparatorluğu olacak onun cevabı.
Bize ilkokulda miryakefelon,zitvatoruk,fransız ihtilalini sorarlardı.
Türkçe

bir tane kızla konuşuyordum niyetim arkadaş olmak falan değildi bana arkadaşız deyince muhabbeti kestim fazla alakadar olmadım. 2 gün önce de mesaj attı işte aynı kız buluşalım mı falan dedi ben de hasta olduğumu dışarı çıkmamın doğru olmayacağını söyledim tamam o zaman dedi konuşmayı bitirdi dün de yine mesaj attı işte iyileşmişsindir buluşalım kahve falan içeriz dedi ben de çok ısrar ediyor bir şeyler var gibi dedim kendime ve kabul ettim duşumu alıp kumral saçlarıma fön çekip üzerimi giyinip ortak bir nokta belirleyip buluştuk ordan da kafeye geçtik. ben soğuk bir şeyler içeceğimi söyledim o da hemen atıldı sen hastasın soğuk içme dedi garsonu çağırdı bir çay bir de nane limon dedi. çayı kendisi aldı nane limonu da bana verdi cebimde de 200tl para vardı menüye baktım 190 tl yazıyor nane limon geriye 10tl kalacaktı neyse bu anladı sanırım nane limonun benden haberin olsun falan diye şeyler söyledi ben yok mok desem de bu ısrarcı bir şekilde davrandı bende fazla üstelemedim. oturduk konuşuyorduk masaya gül satıcısı geldi durduk yere abi yengemize gül iyi olur falan demeye başladı yok kardeşim istemiyorum ya falan diye ısrar etsem de masaya bıraktı al al almak zorundasın gibi şeyler söyledi ben de yok kardeşim al şunu benim canımı sıkma bir şey konuşturmadın falan dedim sonra yine ısrarcı bir şekilde abi sevgiline bir gülü çok mu görüyorsun falan dedi ben de sevgili değiliz arkadaşız dedim sonra da gitti zaten kıza bir baktım yüzü düştü ne olduğunu sorduğumda da bir şeyim yok ya hava çarptı falan diye kestirdi ben yanlış bir şey mi söyledim anlamadım. neyse nane limonum u içtim gitti hesabı ödedi sonra da beni otobüse bıraktı eve gittim mesaj falan da atmadı bende atmadım sonra ben hata mı yaptım dostlar
Türkçe

@thelightsdown17 Dershane kursa hiç gitme yotubedaki hocalar bin kat daha iyi paranda vaktinde sende kalmış olur deneme kulübüne katil çok daha verimli olur
Türkçe

@Metecalender Ben erkek cinsiyetine sahip olan biriyle düşman bile olmak istemem
Türkçe

@GrizouMagics Yav bunun olayı farklı stadyumdan bilet değil çekilişi kazanan yagolarla stüdyoda maç izliyodu beraber ben öyle biliyorum hatırlıyorum daha dogrusu
Türkçe

@iamorkinho İnanılmaz ötesi bı film holywood filmlerine taş çıkaracak cinsten her açıdan müthiş siyaseti eleştirdiği için Tv'de asla göremiyoruz maalesef
Türkçe

Stajyer bugün robot ile yarıştığını bildiği için normalden 2 kat hızlı çalışıp ucu ucuna yendi, yarın normal hızına dönecek. Robot ise her gün aynı hızda çalışacak, haftasonu ve resmi tatil dahil
Boşuna Tıklama@bosunatiklama
Stajyer, robotu yendi. • Aynı süre içerisinde stajyer 12 bin 924 paket kontrol ederken, robot 12 bin 732 pakete baktı.
Türkçe
















