B💀

11K posts

B💀 banner
B💀

B💀

@Onlyhardani

اتفاقی,اتفاق افتادی!

home انضم Aralık 2019
423 يتبع446 المتابعون
B💀 أُعيد تغريده
عیهود
عیهود@ahoodism·
Boy to Boy : پول در بیار کسشر نگو
فارسی
90
385
9.2K
154.1K
B💀 أُعيد تغريده
موآنا🧚‍♀️
اینو قبول دارید که هیچ شیرینی مثل باقلوا نمیشه؟
موآنا🧚‍♀️ tweet media
فارسی
85
10
512
11.5K
B💀
B💀@Onlyhardani·
@Pouyaaa_ مبارکه،امیدوارم روزای خوبی رو برات رقم بزنه
فارسی
1
0
0
68
پویــا
پویــا@Pouyaaa_·
قرارداد اولین خونه مستقل تو مهاجرت رو هم گرفتیم خدا رو شکر 🥂
فارسی
8
0
163
4K
B💀 أُعيد تغريده
alireza
alireza@itsalireza4·
چرا غر می‌زنین و برای کنکور ارشد درس نمی‌خونین بچه‌ها؟ توی این مملکت چه کار مهم‌تری دارین؟ چرا یکبار به خودتون نمیاین و کار درست رو انجام نمی‌دین؟
فارسی
87
16
1K
87.2K
B💀
B💀@Onlyhardani·
@shen_simp خسته نباشی و ممنون 🤍
فارسی
0
0
2
1.9K
MOHSEN 🇮🇷
MOHSEN 🇮🇷@shen_simp·
آقا، من آدم خیلی درس‌خونی نیستم و هیچ‌وقت هم نبودم، ولی به خاطر شرایط مجبور شدم فشرده و سخت درس بخونم. الان ۹ ماه می‌شه که دارم روزانه به طور میانگین ۷-۸ ساعت درس می‌خونم. گفتم حالا که این پست دیده شد، بیام یکم از تجربیاتم بگم، شاید کمک‌کننده باشه برای کسایی که توی شرایط من هستند
MOHSEN 🇮🇷@shen_simp

واقعاً دارم زیر فشار درس له میشم امروز نزدیک به ۹ ساعت درس خوندم و ۳۰۰ تا تست زدم و تازه تونستم برنامه عقب افتادم رو برطرف کنم عدم تمرکز و خستگی ممتد ذهنی داره روح و روانم رو تکه تکه می‌کنه.

فارسی
11
5
639
136.7K
B💀 أُعيد تغريده
Amir Veisi 🎙️
Amir Veisi 🎙️@IAmirVeisi·
اگه دارید برای آیلتس آماده می‌شید، از خوندن کتاب لغت با حجم بالا دوری کنید. اگه دارید زبان می‌خونید، از خوندن کتاب لغت برای یادگیری زبان دوری کنید. اگه یه گوشه نشستید و دارید زندگیتونو می‌کنید، از خوندن کتاب لغت دوری کنید.
فارسی
23
7
635
25.1K
توکیو
توکیو@tokio2548·
1 بچه ها یدنیا ممنون که بهم جرات دادین❤🙌🏻 با گل اومد خونمون؛ بابام و زن بابام و داداشم خونه بودن گردنبندو گرفتم سمتشون گفتم اینو ۷ تومن پولش دادم و پوکوندمش پرت کردم تو صورتش یکی زدم تو گوشش گفتم این تلافی سیلی ک به ناحق زدی بهم دومی هم تلافی ک خانوادمو انداختی به جونم حالا برو
توکیو@tokio2548

دوستم گردنبندمو کشیدگفت۲روزه دنبالشم پس تو برداشتیی!؟ گفتم اینوکه ست خریدیم گفت نه میشناسم مال خودمو گفتم قابلدار نیست برا تو زد تو گوشمو رفت زنگ زد خونمون دعوا به پا کرد؛کسی حرفامو باور نکرد یساعت گذشت باز زنگ زد که گردنبندش پیداشده اومدم تو اتاقم برا بی پناهیم اروم گریه کردم.

فارسی
94
3
1.8K
258K
B💀 أُعيد تغريده
پارمیس
پارمیس@UrFaveP·
خوشگلا قبلا فقط باید میرقصیدن، الان درس و کار و پایانترم و ددلاین و کنکور ارشد.
فارسی
12
219
4.2K
38.3K
B💀 أُعيد تغريده
وَندی؛
وَندی؛@imsojoulia·
فکر میکنی سال کنکورت سخت بوده تا اینکه با چیزی به نام تموم شدن کارشناسی مواجه میشی
فارسی
53
182
4.5K
76.3K
B💀 أُعيد تغريده
izad.rad
izad.rad@rad_izad·
داداشم ۲۲ سال ازم کوچیکتره حس ددی بودن میکنم و وقتی بغلش میکنم انگار خودمو بغل کردم،با ماشین زمان کوچیک شدم
izad.rad tweet mediaizad.rad tweet media
فارسی
145
4
5.2K
101.4K
B💀 أُعيد تغريده
Miladism!
Miladism!@miladSn2·
ترجیح میدم از فشار کار و درس و کلاس پاره شم ولی لحظه ای اورتینک بیکاری رو تحمل نکنم!
فارسی
1
3
73
977
B💀 أُعيد تغريده
Anitach
Anitach@deotheranita·
آدمهای جوون اطرافم به طرز ترسناکی یا دارن بیماری خود ایمنی میگیرن یا سرطان گرفتن. اینم تکلیف بمان و پس بگیر
فارسی
53
124
5.7K
111.8K
✨ Talayi
✨ Talayi@talayi__·
من نیاز دارم با تعداد زیادی از دانشجو، یک مصاحبه کوتاه انجام بدم. اگه دانشجو هستین لطفا بهم بگین 🙏🙋🏻‍♀️
فارسی
32
1
18
2.2K
B💀 أُعيد تغريده
یه سلول
یه سلول@Child_of_the_C·
رشته خوب دستاورد نیست رتبه کنکور دستاورد نیست بدن ورزیده و فیت دستاورد نیست مهاجرت به نصف کشورا رو هم که قبول ندارید. از نظر شما چی خوبه عزیزان؟ زیر پتو لم دادن و گوه بقیه رو خوردن؟ صبح و عصر کافه رفتن و سیگار کشیدن و کصشعرای شبه علمی تفت دادن؟ چی دقیقا؟
فارسی
27
22
880
16.5K
B💀
B💀@Onlyhardani·
@Hamirdeza تولدت مبارک ،سال خوبی باشه برات
فارسی
0
0
0
45
Hamidreza 
Hamidreza @Hamirdeza·
آفیشالی ۳۰ سالم شد. 🥳 با تقریب خیلی خوبی تصویری که ۱۸ سالگی داشتم از آیندم‌ رو از همه نظر دارم زندگی میکنم. آدمای دورم، شغل و پول، اورالی تجربه زیسته خودمو هم دوست دارم بریم ببینیم از اینجا ب بعد چی میشه ....
فارسی
27
0
142
4.3K
مهسا
مهسا@MhsaHadadi·
آقا بخوابیم، خودکارم تموم شد.
مهسا tweet mediaمهسا tweet media
فارسی
8
0
163
3.4K
B💀 أُعيد تغريده
francesco
francesco@feranchesko_gh·
قیمت جهانی قهوه تقریبا نصف شده از پارسال دلار هم که ارزونتر شده از پارسال ولی قیمت قهوه از پارسال تو ایران ۳ برابر شده! حرومتون بشه اون نونی که سر سفره میبرید رانتخورای نون تو خون مردم زن.
فارسی
45
117
5.7K
76.2K
B💀 أُعيد تغريده
niouz
niouz@newszzbb·
واقعا درود بر شرف همه ی مامان بابا هایی که واسه بچشون مهاجرت میکنن، همه جور سختی میکشن که بچشون وقتی ۱۸ سالش شد حداقل پاسپورت یه جای دیگه ای رو داشته باشه..
فارسی
33
39
2.5K
31K