Kratos
280 posts


@HaberReport Bu kadının bize vurması halinde kendimizi de mi savunamiyoruz mk
Türkçe

Muhafazakar bir vatandaş, çektiği video ile dini konularda yanlış bilgiler veren kişileri eleştirdi:
İslamiyet tesettürden ibaret değil. Bırakın giysin. Çarşafa mı girmek istiyor? Bırakın giysin. Benim, mayo giyen bir kadından daha az günahım olduğunu size düşündüren nedir? Ve siz, dört dörtlük bir Müslüman olduğunuzu nasıl düşünebiliyorsunuz?
Her hafta “İslamiyet 101” başlığında videolar izliyorum. Kendinize içerik malzemesi yapabilirsiniz kardeşim, millete akıl veremezsiniz.
İşte kadınların çalışmasının da dinimizde helal olmadığını söyleyen bir kadın var. Hz. Hatice ticaretle uğraşıyordu ya. Sonra sarıklı bir adamla karşılaştım, izlerken korktum. Bir olay anlatıyor. Peygamberimize bir sahabi, “Günaha girersek ne yapacağız, cehennem azabıyla nasıl karşılaşacağız?” diye sormuş. O da demiş ki; şuralarınızdan şunlar çekilecek, buralarınızdan şunlar çekilecek, kabre girdiğinizde sizi kabul etmeyecek vesaire…
Peygamberi o kadar kibirli ve bizim dört dörtlük Müslüman olmamızı bekleyen biriymiş gibi anlatıyor ki… Ve buna o kadar emin ki; sanki oradaydı, sanki her cümlesini biliyor.
Ya, Peygamberi nasıl bununla suçlarsınız? Rabbimden uzaklaştıran sizsiniz ve bu büyük bir günah. Ama İslam sevgi dini ya… Ağzınızdan bir tane güzel söz çıkmıyor. Her seferinde yargılıyorsunuz. Bir kadının videosunu, hele hele erkekler bunu yapıyor, eleştirme hakkını size veren nedir?
Bir kadın değilsiniz, kapanmakla sınanmıyorsunuz. Bir insanın başörtüsüne girip girmemesi konusunda bir erkeğin tam anlamıyla fikir sahibi olabileceğini düşünmüyorum. Eğer istiyorsanız siz cübbe giyip sarıkla gezin. Siz böyle geziyorsunuz ya, kol kaslarınızı gösteriyorsunuz ya; siz cübbe ve sarıkla gezin.
Açık kadından “düzgün kapanın”, açık erkekten “cübbe giyin” dersi alıyoruz ya… Siz kendi hayatınıza uygulasanıza. Bizim hiç kapanmadığımızı düşünüyorsanız siz kapanın, bize doğrusunu göstersenize.
Diyemiyor musunuz: “Rabbim, benim ne haddime?” Bir insanın çok günahkâr olduğunu bas bas bağırıyorsunuz. “Vay, şunun ne giydiğine bak. Cehennemde şöyle şöyle yanacak.”
Nereden biliyorsun? Sen karar mercii misin? Adalet Bakanı mısın?
Hayır, insanların fiziksel görüntüsüyle onları yargılayamazsınız. Kimin ne kadar namaz kıldığını, kimin ne günah işlediğini, kimin hangi sevapla bütün günahlarının silinebileceğini bilmiyorsunuz ki. Oradaki yargılama sürecini hiç kimse gördü mü? Buraya gelip söyleyebilir mi? Söyleyemez.
Nasıl buna eminsiniz? Rabbimin onu affetmeyeceğini nasıl düşünebilirsiniz? Ben bunu merak ediyorum. Vallahi bütün merakım bu. Sanki öldünüz, orayı gördünüz, yargılama sistemini gördünüz de buraya gelmiş gibisiniz.
Bakın, böyle büyüdüğüm için mezarlıkların yanından geçemezdim. O kadar söylüyorum size. Çocukluk dönemimi hayal edebiliyor musunuz? “Öleceğim” diye nasıl korktuğuma inanabiliyor musunuz?
Ve yemin ederim, neye üzüldüm biliyor musunuz? Ben bunu “Bitti Kızım”da da söylemiştim. Açık gezdiğim dönemler çok olmuştur benim ya da tesettüre tam anlamıyla uymadığım anlarım çok fazladır. Dört dörtlük bir tesettüre sahibim demiyorum zaten.
Ama yemin ederim, kemoterapi alırken belki de yanlış düşündüm ama dedim ki: “Kimsenin kalbini kırmayacağım.”
Şunu demedim: “Namazlarımı aksatmayacağım, şunu yapmayacağım, bunu yapmayacağım.”
“Kimsenin kalbini kırmayacağım” dedim. Çünkü bir kalbi kırmak, 70 Kâbe’yi yıkmak gibidir derler.
Kul hakkını, Kâbe’yi hiç mi düşünmüyorsunuz? Ahireti hiç mi düşünmüyorsunuz? Hiç mi korkmuyorsunuz?
Bir tesettürlü insanın videosunu alın da bu şekilde yorum yapın. Zaten yapıyorsunuz. Bir de benimkini alıp deneyin.
Rabbim size hidayet versin, Rabbim size akıl fikir versin. Sadece bunu temenni ediyorum.
(Sevinç Parlak)
Türkçe

@ZamHaberAjans İşte böyle babanın ayağı öpülür ayağı helal olsun amcama.
Türkçe

Hubeyb Öndeş, Kur'an'ın Bakara Suresi 62. ayetini referans alarak Hristiyanların da cennete gidebileceğini açıkladı:
🔷 Aslında Kur'an'a göre Hristiyanlar da cennete gidebiliyor.
🔷 Bakara 62'de Allah bizzat söyler.
🔷 Hristiyan da olsan, Allah'a inanıyorsan, ahirete inanıyorsan ve iyilik yapıyorsan korku yok, üzüntü yok, cennet var.
🔷 Şimdi şunu diyeceksiniz: "Allah katında geçerli olan din İslam'dır" ayetine ne oldu?
🔷 Çelişki değil mi bu?
🔷 Hayır.
🔷 Çünkü İslam Muhammed peygamberin getirdiği din anlamında değil, tüm peygamberlerin ortak sözü olan Allah'a iman, ahirete iman ve iyiliktir.
🔷 Kur'an Musa'ya Müslüman, der.
🔷 İsa'ya Müslüman, der.
🔷 Hatta ona uyan Hristiyanlara bile Müslüman yani İslam dinine uyan kişi, der.
🔷 Halbuki o dönemde Muhammed peygamber yoktu, Kur'an yoktu.
🔷 Peki ne vardı?
🔷 Allah'a iman, ahirete iman, iyilik.
🔷 Tam olarak Bakara 62'deki 3 ilke yani İslam vardı.
🔷 Haliyle bugün bir Hristiyan Allah'a inanıyor, ahirete inanıyor, iyilik yapıyorsa ki İncil de bunu söyler, şirki falan emretmez, Kur'an'a göre o kişi zaten İslam dinindedir ve kurtuluşa erer.
🔷 Çünkü İslam bir isim değil bir ilkedir.
🔷 O ilkeye uyan kişi zaten Müslümandır.
🔷 Özetle Kur'an'a göre önemli olan şey Müslüman etiketine sahip olmak değil, İslam'ın ilkelerine sahip olmaktır.


Türkçe

@CagePulse_ @mikesaray1 Orda miydin meqa haha yarma ya gumletme honkurtme admin
Türkçe

@vixen_8001 Bazen kadınları anlamanın zor olduğunu ben de düşünüyorum istemeden de olsa ama harika varlıklarız
Türkçe

Ilia Topuria, Justin Gaethje'ye karşı aldığı yenilgi sonrası açıklama yaptı:
"Justin, tebrik ederim. Yüzümde iz bırakacağını söylemiştin... Ve bıraktın da.
İlk rauntta sağ gözümün, ikinci rauntta ise sol gözümün görüşünü aldın. Mazeret yok.
Bu oyunun doğası böyle. Zafer ve acı yan yana yürür."

BPT@bpthaber
Ilia Topuria'nın Justin Gaethje karşısındaki son hali.
Türkçe

@KirmiziKoseMMA O kadar eye pokelara rağmen direndi ve sonuna kadar mücadele etti. Hatta aptal gibi submission denemeseydi yerde bitirebilirdi. Bu adam çok büyük çok.
Türkçe

@bugiiflex Rear delt cable fly adamdir laf soyletmeyiz salak gibi on omuz calisacaginiza suna onem verin 3d gorunumu bu sagliyo onden bakinca genis arkadan bakinca sik gibi sirtiniz oluyor sonra
Türkçe

@fehmi_ilkay @daktilock Yamuk yumuk down sendromlu hayvanlar falan var. Oradaki ne peki?
Türkçe

@ajansmuhbir1923 Bu insanlar analarına sövmemiz için mi video çekiyor?
Türkçe

Almancı sanıldığı için insanlardan farklı bir muamele gördüğünü iddia eden şahıs:
• Bir Türk daha bana Almancı muamelesi yaparsa onu ibret olması için betonlayacağım.
• Arabada giderken camdan sigara izmaritimi attım.
• Plakamı gördüğü için arkamdaki araç yanıma geldi ve “Sen Almanya’da da böyle mi yapıyorsun?” diyor.
• Lan! Plakaya güvenerek sen kime Almancı muamelesi yapıyorsun?
• Dönüp “Benim Tuzla’da salonum var. Kardeşimin marketi, eniştemin şirketi var. Biz üç kişi bir ayda, senin yılda veremediğini vergiyi veriyoruz. Salonuma gel de ondan sonra konuşalım” dedim.
• Bir daha olursa o kişiyi asfalta yapıştıracağım.
Türkçe
























