TR M@TRMral·2d@aseiswonder @nisasaidthat 11de sabahın köründe sapık gibi kadına yazmak normal mi? Çoğu kadın yatağından kalkmamış oluyor o saatte. Bir kadına bu saatte yazmak yatağına girmek gibi bir şeyترجمة Türkçe8178469.5K51