sert@c 🇹🇷

5.4K posts

sert@c 🇹🇷 banner
sert@c 🇹🇷

sert@c 🇹🇷

@TTKY20

İzmir, Türkiye انضم Eylül 2018
237 يتبع63 المتابعون
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@filtresiztr @KartalRecord Kervan yolda düzülür diye bir laf var eger EL olursa belki yönetiminiz transfer yapar ve 1 tane çöp topçuya verecegi parayı basket şubeye aktarir
Türkçe
0
0
0
220
Filtresiz Rasyonel
Filtresiz Rasyonel@filtresiztr·
@KartalRecord Fenerbahçe'ye teşekkür ederiz. Ama ben bir Beşiktaşlı olarak EL istemiyorum. Bizim kadromuz EC için bile yetersizken EL bize ağır gelir. Sonuncu olup rezil olacağımıza 1-2 sene EC takılıp öyle gelelim.
Türkçe
15
0
23
12.9K
Kartal Record
Kartal Record@KartalRecord·
Fenerbahçe Beko Genel Menajeri Derya Yannier: "Son toplantıda Anadolu Efes'le beraber görüşümüzü çok net şekilde bildirdik. Bence kulüplerin çoğu da en net adayın Beşiktaş olduğunu düşünüyor. Eğer tekrar 20 takım olacaksak, Beşiktaş'ın hazır olduğunu düşündüğümüzü ifade ettik.”
Kartal Record tweet media
Türkçe
33
18
1.7K
118.7K
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@FHamitAltintop Gelişim çağındaki adamlari niye 500 aracla sefere giden Osmanlı padişahı gibi uğurladık o zaman,, Dünyaya rezil olduk, bu gösteriş görgüsüzlük seviyesini bırakıp kendimiz oldugumuz ve kendimizi bildiğimiz zaman basarli oluruz..
Türkçe
0
0
0
17
Hamit Altintop
Hamit Altintop@FHamitAltintop·
Geçmiş olsun Türkiyem 🇹🇷 Kardeşlerimizin gelişim sürecinde olduğunu bilincindeyiz. Bu akşamki gibi sonuçlar hepimizi üzdü, canımız yandı. Ama önemli olan eksiklerimizi görmek ve bunların üzerine samimiyetle çalışmak. Turnuvadan sonra daha net analizler ortaya çıkacaktır, asıl o zaman eksikler ve yapılması gerekenler üzerine daha sağlıklı durmak faydalı olacaktır. Başka takımımız yok, başka bayrağımız yok, başka ülkemiz yok. Bu bizim milli takımız. İyi günde kötü günde her zaman yanlarındayız. Destekle, sabırla ve inançla birlikte başaracağız. #AMilliTakım #Türkiye
Türkçe
2.8K
60
978
382.2K
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@bbosports Tmm istediğin olmuyor ikinci ol, en iyi üçüncü ol amk gol atamadan okuma yazma oranı en dusuk ülkeye nasil yenilip elenirsin be, utanmaz adamlar, ulan kuralları bilmiyorlar... 500 tane TOGG karşılayacak simdi sizleri. Hepsi bekliyor. Tarifeli mi uçacaksınız acaba özel mi??
Türkçe
0
0
1
730
BBO Sports
BBO Sports@bbosports·
Kerem Aktürkoğlu: "Beklentiyi karşılayamadığımız için yapılan eleştiriler haklıdır diyeceğiz. Bizim gibi kaliteli futbolculardan oluşan bir takımın, grup lideri olarak çıkması gerekirdi ama hayatta bazen istediğin şeyler olmuyor."
Türkçe
35
1
176
43.2K
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@turkcegundemtr İşte kendimizi görüp gerçeklerle yuzlestigimiz durum!! Tipki mevcut ulke durumu gibi...
Türkçe
0
0
4
123
Türkçe Gündem
Türkçe Gündem@turkcegundemtr·
Spor Bakanı Osman Aşkın Bak: “İspanya iyi durumda. Arjantin var… Yine Fransa var ama biz sürpriz yapabiliriz.” Erdoğan: “Sürpriz yapabiliriz deme. Biz kazanacağız diyeceksin.”
Türkçe
1.1K
356
3.1K
781.5K
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@kiracc1b @EmiirKozcuoglu @yescontexttjk Dostum sonsuz saygi ve tebrikler Beşiktaşa, mac sonu ne sosyal medyada ne de baska yerde kalp kıracak dalga geçecek hic bir sey paylaşmadım, tebrik ediyoruz biz de sizleri. Önceki maçta yapmıştım ama son maçta inanilmaz savastiniz.
Türkçe
0
0
0
62
Kıraç Bölgili
Kıraç Bölgili@kiracc1b·
@EmiirKozcuoglu @yescontexttjk Soyledigin gibi objektif olmak lazim fenerbahce beko takim olarak harika cok ozel oyunculari var bence ancak yine de biz elimizden geleni yaptik tebrikler🦅
Türkçe
4
0
14
559
yes context
yes context@yescontexttjk·
bu adam bu topu nasıl çıkardı dışarı olum imkansız gibi bir şey
Türkçe
42
21
2.9K
173.5K
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@yescontexttjk Wade son saniye 3 basketi var bu maçta, adam bu anlar icin yaşıyor, uzun zamandır son topları bu kadar sakin ve verimli oynayan guardimiz yoktu, Euroleague e bakin Pana maci, zalgris,asvel
Türkçe
0
0
4
906
Bora Özdemir
Bora Özdemir@boraozdemir50·
Sen kimsin lan Türk seyircisine siktir çekecek? #MilliTakım Montella Kerem #BizimÇocuklar
Türkçe
604
1.4K
11.3K
460.5K
Mavi Balina
Mavi Balina@MaviBalina·
@bbosports Arda Bodrum’da yarın 10-11 ayak tenisi var ilk uçağa atla gel bekliyoruz karşim
Türkçe
1
0
6
447
BBO Sports
BBO Sports@bbosports·
Arda Güler: Allahım neden?
Türkçe
848
160
4.2K
3.9M
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔴 Arda Güler: “Çok üzgünüz, utanç duyuyoruz. Halkımızdan özür dileriz. Bundan sonraki turnuvalarda daha iyisini yapacağız.”
Türkçe
194
9
428
66K
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@futbolarena ballon d'or olcam derken bütün ulke sana Balondur diyor, oyle bir utan ki bir daha bir tarafların kalkmasin
Türkçe
0
0
0
24
FutbolArena
FutbolArena@futbolarena·
Arda Güler: "Utanç duyuyoruz. Tüm halkımızdan özür diliyoruz. Çok büyük takımlarda oynuyoruz ve bunu sahada göstermemiz gerekiyor. 2 maçta gol atamadık. Milli Takım kariyerim boyunca bu turnuvayı unutturabilmek için elimden geleni yapacağım. Halkımızdan özür diliyoruz." (TRT Spor)
FutbolArena tweet media
Türkçe
1.1K
138
8.6K
2.2M
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@keremsackaybii 🤣🤣🤣🤣🤣 zihinsel özürlü olduk valla, ben de sürekli gülüyorum, tansiyonum yükseldi. O yuzden yazılanları cok da takmayın
Türkçe
0
0
0
46
kerem saç kaybı
kerem saç kaybı@keremsackaybii·
Uğurcan olmasa şakasız 5-6 tane gol yerdik
kerem saç kaybı tweet media
Türkçe
135
10
404
38K
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@Grande_1905 Arkadaşlar kulüp işini bırakalım ben Fenerliyim ama tamamı 10 üzerinden 2 alamaz, Arda Kenan Hakan koskocaman balonlar... Barış Uğurcan sanıldığı gibi değiller berbat, Kerem yemin ediyorum gitmese daha cok katkı verirdi Montella zaten Allah cezasını versin
Türkçe
0
0
2
182
GRANDE 🔥
GRANDE 🔥@Grande_1905·
🔸160 binlik nüfusa sahip Curaçao Milli Takımı; 1 maç 1 gol... 🔸90 Milyonluk nüfusa sahip, Türkiye Milli Takımı; 2 maç 0 gol... İSTİFA BİR ZORUNLULUKTUR!
GRANDE 🔥 tweet media
Türkçe
94
448
3.2K
49.9K
ERAY
ERAY@galacadde·
Maalesef golü İsmail yüksek yüzünden yedik orada öyle vurdurulmaz 👊
Türkçe
479
14
394
47K
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@Burakeren_1987 Yuhhhhh, gercekten yuh. Ne demek yapacak bir sey yok!! Oraya giden her sut gol mu oluyor? Hızına bak topun, formsuz kardesim hepsi formsuz, el ele dönecez 5 gun sonra boyle top mu oynanır? Keremi attı yine 5 kisi arasina, sağ kanat siciyor, merkez desen sağdan sola soldan saga
Türkçe
0
0
0
74
Burak Eren
Burak Eren@Burakeren_1987·
2'dir uzaktan müthiş goller yiyoruz. Uğurcan Çakır'lık bir hadise de yok. Şutların gittiği yer kusursuz. Ama Serdar Ali Çelikler gibiler Uğurcan Çakır üzerinden algı kovalıyor. Yine kovalayacak.. Ne yapabilirsin bu şuta?
Türkçe
1.5K
92
3.5K
699.9K
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@Grande_1905 Muhteşem kalecimiz ve rüzgar sag kanat Yunusu muz sence cok mu iyi??? Ulan Montella denen yetersiz adam gibi kadro ve oyun yok ki, Kerem ne yapsin oynatıyor adami attilar 5 kisi arasına, oynamaz ki amk bu maçlarda Kerem.
Türkçe
0
0
0
41
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@futbolarena Montella futbolu bu yapacak bir sey yok, doldur boşalt oynayacak kadar bir forvet yok, iceri atsan kim vuracak? Sağdan sola soldan saga, bizim Mert Yunus sag kanatta sıkıyor ama değiştirmez Montella bu...
Türkçe
0
0
0
39
FutbolArena
FutbolArena@futbolarena·
27 dakikada topa %82 oranında sahip olan Milli Takım, henüz isabetli şut atamadı.
FutbolArena tweet media
Türkçe
144
6
219
52.9K
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@dwarf_ismail @MustafaKratas 2.perdeden sonra Sertaç ı bilerek seçip üstüne hucum ediyor, Sertaç bizdeyken de sac baş yolduruyordu, 5 cm falan sıçrama ve geberik bir görüntüsü vardi.
Türkçe
1
0
0
184
İsmail dwarf
İsmail dwarf@dwarf_ismail·
@MustafaKratas Ve işin enteresan kısmı bu kadar estetik ve hareketli bir oyuncuyu her seferinde Sertaç kaldı karşısında kağnı arabası almayın diye taraftar o kadar diretti ki dinlemediler buna vereceğin parayı daha azına 4 numara alsa bundan iyi olurdu
Türkçe
2
0
0
4.2K
Mustafa Karataş
Mustafa Karataş@MustafaKratas·
Yalnız söylemeden edemeyeceğim. Maçın bitimine 4 saniye kala Baldwin'in yaptığı asist neydi öyle ya etkisinden çıkamadım hala
Türkçe
38
10
1.5K
98.8K
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@Fenerweb122 @Aksam Son dakika piyangodan cikmis teknik direktörümüz var ve cok iğreti duruyor, tmm 3 defa geldi tanıyoruz cooook seviyoruz ama ne bileyim bir seyler eksik bu sefer, kişisel gelişim ve iletişim yine pek olmamış mi bana mi oyle geliyor, insallah yanılırım ve cok basarili olur
Türkçe
0
0
0
312
ғᴇɴᴇʀ ᴡᴇʙ
ғᴇɴᴇʀ ᴡᴇʙ@Fenerweb122·
🚨 İsmail Kartal, gönderilecek isimleri belirledi; "Diego Carlos, Amrabat, Cengiz Ünder, İrfan Can Eğribayat, Becao, Bartuğ, Livakovic, Mimović, Omar Fayed." İrfan Can Kahveci’nin takıma kazandırılmasını istiyor. Çağlar ve Fred'in durumlarını da gözlemledikten sonra karar verecek.
ғᴇɴᴇʀ ᴡᴇʙ tweet media
Türkçe
182
10
648
242.9K
sert@c 🇹🇷
sert@c 🇹🇷@TTKY20·
@EurohoopsTR Monaco nun düşük butce dediği Beşiktaş in hayal kurduğu bütçe, nasil olacak o paralara, ayrica Fenerbahce bu kadroyla Besiktastan 10-15 mac daha fazla yapti 1 senede, eger Bjk Euroleague istiyorsa en az 15 civarı butce koymalı ki bence deger umarim yaparlar.
Türkçe
0
0
1
271
Eurohoops Türkiye
Eurohoops Türkiye@EurohoopsTR·
🚨 İDDİA: Monaco'dan Beşiktaş'a iyi haber! 💰 Monaco, yeni sezonda EuroCup'ta 10 milyon euroluk çok daha düşük bir bütçeyle yola çıkmayı planlıyor. 👀 Nihai hedef ise 2027'de franchise olarak EuroLeague'e geri dönmek. (via Nice-Matin)
Eurohoops Türkiye tweet media
Türkçe
11
4
182
66.5K