Hamid

1.1K posts

Hamid banner
Hamid

Hamid

@UnityIran1

Iran انضم Şubat 2022
80 يتبع21 المتابعون
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@safiri94 ایشان هنوز سمبه را با پوست لطیف خود حس نکرده است.
فارسی
0
0
0
5
Masoud Safiri
Masoud Safiri@safiri94·
وحید جلیلی قاطی کرده!
فارسی
151
15
356
30.6K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@talabeh_sirjani شما بی عزت بودید، خودتان را به خریت زده بودید. و شما از زمانی که خون ریختید همه چیز را باختید. خودتان هم خوب میدانید. نتیجه اش را خیلی زود میبینید. وقتی نمیتوانی سرت را جلوی همسایه ات بلند کنی شروعش خواهد بود.
فارسی
0
0
0
3
طلبه سیرجانی
طلبه سیرجانی@talabeh_sirjani·
خدا بی‌عزت‌تان کند که بی‌عزت‌مان کردید! #ذرت #سویا #یونجه
طلبه سیرجانی tweet media
فارسی
561
247
1.6K
32.6K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
ZXX
0
0
0
1
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@ayar_313 تویی که انگل تر از خودت رو رییس جمهور میدانی، شرف که نداری شجاعت داشته باش و بگو چند جوان رو در ۱۸ و ۱۹ دی ماه کشتی؟
فارسی
0
0
0
5
احمد اکبری
احمد اکبری@ayar_313·
رئیس جمهور تراز آینده‌مون، ان‌شاءالله
احمد اکبری tweet media
فارسی
1.1K
116
1.3K
105.8K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@LawdanBazargan توجه بیش از حد به آدم های فیک، فقط وقت تلف کردن و اتلاف هزینه هستش. لطفا برای این چهره ها وقت نگذارید. ایران و مردمش بزرگ‌تر از آنی هستند که بخواهیم با خبرهایی درباره این آدم ها وقت بگذرانیم.
فارسی
2
0
1
103
Lawdan Bazargan
Lawdan Bazargan@LawdanBazargan·
بعد از چهار ویدئو از خانم دکتر قلابی، شیرین سعیدی، این‌ها را یاد گرفتیم: • ایران‌شناسی منحل شده است. • ایران‌شناسی منحل نشده است. • همه نژادپرست‌اند. • همه مأمور موساد هستند. • همه مشکل دارند. و لادن بازرگان مسئول همه این‌ها است! در همین حال: • دانشگاه کمبریج هنوز در حال بررسی شکایت‌هاعلیه شیرین سعیدی و کتاب او است. • زندانیان سیاسی سابق همچنان بر اعتراض‌ها و شکایت‌های خود ایستاده‌اند. ظاهراً پاسخ به این پرسش‌ها سخت‌تر از ساختن یک دشمن خیالی برای همه مشکلات دنیاست. #FireSaeidi
فارسی
9
24
139
7.6K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@samieh128 بله کاملا درست میفرمایید، او هرگز زانو نزد فقط ۹۰ میلیون ایرانی منهای یک میلیون مزدور را به زانو درآورد. او زانو نزد، فقط تعداد هرزه هایی همچون تو را در جامعه ایرانی افزایش داد. او هرگز زانو نزد فقط راه را برای زانو زدن تو پیش برادر عرزشیت هموارتر کرد. مراسم صیغه در شبهای تهران)
فارسی
0
0
0
8
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@ShelerHaghani شما هم فازت مشخص نیست، گاهی اوقات آنچنان شاهزاده شاهزاده میکنی، که همگی فکر میکنند سخنگویش هستی، و باز دیگر در لفافه هیکلش را میرینی!!! گفتی به عنوان خبرنگار چه کاری باید انجام دهم؟! پاسخ: به عنوان یک خبرنگار ایرانی (البته اگر خود را ایرانی میدانید!!!) شفا باش.
فارسی
0
0
0
6
Sheler Haghanifar | شلر حقانی‌فر
گفتند برنامه داریم، خوبش را هم داریم. برنامه: - حضور پرشور مردم - ریزش فعال نیروی سرکوب - حضور هسته‌های مسلح گارد جاویدان حکایت است از یک‌ کاندید ریاست جمهوری پرسیدند برنامه‌ات برای شکست دادن رقیب چیه؟ طرف گفت: «جمع کردن رای بیشتر!» متعجب پرسیدند: «خوب چطور؟» یک نفر از همراهان او پرید وسط مکالمه و گفت وقت «رئیس جمهور» را نگیرید، بدیهیه که برنامه محرمانه است! حامیان «رئیس جمهور» سرخوش شدند و تشویق مبسوطی کردند و به «فراست و کیاست و فطانت و درایت» آن فرد آفرین گفتند. هیچی دیگه، همین! #NoDealWithMullahs
فارسی
41
21
402
16.9K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@sardar_pashaei مرگ بر جمهوری اسلامی، خاک بر سر پفیوزیسیون که صرفا بخاطر خودخواهی نتوانستند و نخواستند تا یکی شوند تا ملت را، تمام ایرانیان دغدغه مند وطن را، و این جوانان رشید که اینچنین آواره کشورهای کثیف شده اند، را نجات دهند. هموطن، تا من و تو ما نشویم، سرنوشت هموطنان مان همین خواهد بود.
فارسی
0
0
0
41
Sardar Pashaei
Sardar Pashaei@sardar_pashaei·
حاتم یکتا، پناهجوی کُردی است که سال ۲۰۱۳ از سوی دولت استرالیا بازداشت و به بازداشتگاه مانوس انتقال داده شد. او از آن زمان تاکنون در آنجا گرفتار مانده است. رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که وضعیت جسمی و روانی‌ این جوان بحرانی است. دولت استرالیا مسئولیت را متوجه پاپوا گینه نو می‌داند؛ اما مدافعان حقوق پناهجویان می‌گویند استرالیا نمی‌تواند از مسئولیت انسانی و سیاسی انتقال او به مانوس شانه خالی کند. وضعیت جوانی که بخاطر فشارها ناچار به ترک سرزمین‌اش شد، اما گوشه‌ای دیگر در این جهان گرفتار شد.
فارسی
77
505
1.6K
46.2K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@Malek3139 احمق بیشعور بیشرف
فارسی
0
0
0
6
بی سنگر ....
بی سنگر ....@Malek3139·
دکتر جلیلی و تو یه کلمه توصیف کنید؟
بی سنگر .... tweet media
فارسی
2K
63
818
72.8K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@yasbim_313 رهبری فرزانه شما خیلی هم‌گوه خوردن مخالف بودن. ابن جاکش حرامزاده همون مسیر پدر جاکش خودش رو داره میره و دقیقا مثل پدرش حرامزدست.
فارسی
0
0
0
6
یآس
یآس@yasbim_313·
خیلی مهم 🔴 رهبر انقلاب : بنده در مورد تفاهم نامه نظر دیگری داشتم ولی به دلیل تعهد رییس جمهور و سایر اعضا پذیرفتم ! دیدین رهبری مخالف بودن آره ، ضایع شدین؟
یآس tweet media
فارسی
611
98
1K
31.4K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@ayyarom رهبری فرزانه گوه خوردن نظر دیگری داشتن
فارسی
0
0
0
4
عـــیّار
عـــیّار@ayyarom·
مهم مهم مهم/ رهبر حکیم انقلاب: بنده علی الاصول درباره تفاهم نامه نظر دیگری داشتم!!! رهبری رسماً گفت مخالف توافق بوده!
عـــیّار tweet media
فارسی
931
411
2.8K
103.1K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@Saeid_M_313 ریدم تون‌ او قبر نداشته رهبر لاشه ات و اون پسر لاشخورتر از خودش و اون طاهری قاتل و توی قاتل حرامزداه تر از رهبرت
فارسی
0
0
0
9
سعید مهربان
سعید مهربان@Saeid_M_313·
جناب طاهری، مردمی که مخالف توافقنامه بودند را با رضا پهلوی یکی دانسته و حال معلوم شد رهبری هم مخالف توافقنامه بودند بنظر شما واکنش ایشان چه خواهد بود : ۱_از مردم عذر خواهی میکند ۲_رهبری را هم ضد اتحاد ملی میداند ۳_از روش ماس مال کردن استفاده میکنن
سعید مهربان tweet media
فارسی
94
98
486
5.2K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@NaderSoltanpour گام اول این است که ابتدا، چهره های هناک و بی ادب و فعال در تمام گروه‌های سیاسی که به جز توهین، تهمت و تخریب ، رفتار دیگری ندارند را بایکوت کرده و به آنان فضا نداد. در گروه‌های سیاسی این چهره ها کاملا مشخص هستند. کسی که خواهان دو قطبی شدن است یا کسی که صحبت از اسپرم پهلوی می‌کند.
فارسی
0
0
0
8
Nader Soltanpour نادر سلطانپور
هرچه زودتر ما ایرانیان متوجه شویم که نه امام زمانی می‌آید سوار بر اسب سفید و نه منجی‌ای با پهپاد سیاه، زودتر به سمت سرمنزل مقصود حرکت خواهیم کرد. ایران متعلق به همه است: از مذهبی تا سکولار، جمهوری‌خواه تا پادشاهی‌خواه و اصلاح‌طلب تا برانداز. باید طرحی نو در اندازیم.
فارسی
274
147
1.8K
45.6K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@Fahimehkhezr از خودتان و از سردبیرتان بپرسید که صدای ترامپ‌ هستید، که حالا چه باید کرد؟! سردبیرتان باد در گلو‌ میداد و پرزیدنت پرزیدنت گفتنهاش گوش فلک را کر کرده بود، که وامصیبتا صدای پهلوی در ایران شنیده شد! هر چه داشتید ، کردید تا نشود. به حاشیه پریدید! چرا پرچم اسراییل چرا پرچم آمریکا !!
فارسی
0
0
0
10
Fahimeh KhezrHeidari
Fahimeh KhezrHeidari@Fahimehkhezr·
هر آنچه شده و نشده؛ به هر حال امروز ما اینجاییم و جمهوری اسلامی هم همان جا که بود! (چه تلخ). حالا باید چه کرد؟ پروژه‌ی نیروهای سیاسی چیست؟ به نظرم پروژه‌ی نیروهای سیاسی قبل از هر چیزِ دیگر باید زیست‌پذیر کردنِ فضای عمومی باشد؛ خیلی مهم است که نیروهای مترقی که زیر فشارِ فحاشان و حمله‌وران، گوشه‌ی سکوت برگزیده‌اند به سپهر عمومی بازگردند، سخن بگویند، فکر و محتوا تولید کنند، اثر بگذارند و به ساختنِ آلترناتیو‌های رهایی‌بخش یاری رسانند؛ رهایی همراه با مسئولیت! محتوای مبارزه‌ی مدنی را باید از انواع آلودگی‌ها، توهم‌ها، جوگیری‌ها، شتابزدگی‌ها، دروغ‌ها، شخص‌پرستی، مستندهای «من و تو»یی، آرزواندیشی‌ها و نوستالژی‌ها شُست. باید عاملیت و اقتدار را به جامعه بازگرداند و این کارِ نیروهای مترقی و مدنی است و بس! آنها که با #آگاهی و حتا با «کتاب خواندن» سر دشمنی دارند، کاری از پیش نبرده و نمی‌برند! انقلابُ نیازمندِ رهایی است، نه تصاحب!
فارسی
244
113
936
23.1K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@NaderSoltanpour با احترام، اما مخالف این پاسخ شما هستم. اتفاقات دی ماه، به دنیا ثابت کرد که در تمام این سالها که مردم ایران فریاد تظلم خواهی میزدند حق با مردم بوده و دنیا و اروپا خود را به کری و کوری و بعضا غارت ایران زده بودند. و مردم هم فهمیدند که تنها هستند.
فارسی
0
0
0
9
Nader Soltanpour نادر سلطانپور
مدت‌هاست که از پست‌هایم کاملاً واضح است که هیچ اعتمادی به اپوزیسیون خارج از کشور ندارم، مشخصاً اپوزیسیونی که خود را سازماندهی کرده نه بخش‌های پراکنده آن. امیدوارم جوانان کشور جان‌شان را به خاطر هیچ فرد یا گروهی در خارج به مخاطره نیاندازند. تک‌تک آن‌ها سرمایه‌های این کشور هستند‌ و فعالان مدنی و سیاست‌‌مداران و مخترعان و مکتشفان آینده. ما در خارج بهتر است بر اپوزیسیون دموکراتیک درون کشور تمرکز کنیم تا با هم‌راهی مردم با نافرمانی‌های مدنی مثل تظاهرات و اعتصاب بخشهای منطقی‌تر حاکمان جدید ایران را وادار به گفتگو و تعامل کنند. اصلاح‌طلبی واژه گران‌بهایی است، نباید اجازه داد کارنامه مصلحت‌طلبی بعضی "اصلاح‌طلبان" این واژه را به یک برچسب منفی تبدیل کند. توافق با آمریکا‌ را تشویق کنیم چون نزدیک‌تر شدن به غرب و دوری از اسراییل‌ستیزی بدون شک به بهبود اقتصاد و وضعیت معیشت مردم منجر می‌شود، سپس تحولات اجتماعی و بعد تغییرات سیاسی. در جریان این روند طولانی ممکن است شاهد رخدادهای غیرقابل انتظار باشیم، شاید، خیزش و انقلاب. وقتی به آن پل رسیدیم چون اپوزیسیونی حاضر و آماده درون کشور هست، به احتمال زیاد از آن پل بهتر عبور خواهیم کرد اما تا آن زمان هدف باید بهبود زندگی مردم باشد نه رویافروشی و فریب آن‌ها از خارج.
فارسی
427
126
1.5K
51.7K
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@NaderSoltanpour اگر این استدلال درست باشد، پس خیزش مردم در دی ماه، نتیجه تمام اون نافرمانی های مدنی، اعتصابات و اعتراضاتیست که مردم نتیجه نگرفته بودند و در دی ماه خود را بطور خروشان نشان داد. پس نتیجه میگیریم که فراهوان کوبنده بوده و در بسیاری از پیام ها مردم آگاهانه پا در این مسیر گذاشته بودند
فارسی
1
0
0
15
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@NaderSoltanpour جناب سلطان پور، در مجموع با نظر شما موافقم، چون چاره ای نیست! اما یک سوال از شما و تمامی آنهایی که نظری به مانند شما دارند، دارم. آیا امروزی که در آن هستیم را از نظر تقابل بین مردم و حاکمیت در تمام ادوار گذشته جمهوری اسلامی، روند رو به جلو برای جامعه مدنی ایران میدانید یا خیر؟
فارسی
5
0
1
281
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@NaderSoltanpour ضمنا شما فرمودید تا پیش از فراخوان دی ماه بله. این پاسخ سوال مهمی را بوجود میآورد، دوستان فعال در کنگره آزادی که به ظاهر خود را دمکرات میدانند!! هیچ اعتقادی به قدرت نفوذ شخص فراخوان دهنده در دی ماه ندارند! و معتقدند، فراخوان دی ماه سوار بر جریان حرکت مردم بوده است !!
فارسی
0
0
0
7
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@NaderSoltanpour وقتی صنفی اعتصاب می‌کند ، سازماندهی نداشته باشد، نتیجه حاصل نمی‌شود الا اتلاف وقت، نیرو و سرمایه . سازماندهی هم باید از داخل کشور باشد که جمهوری اسلامی با این سیستم مزدور پروری کت راه انداخته است ، هرگز شکل نمیگیرد. باید راه دیگری اندیشید.
فارسی
0
0
0
6
Hamid
Hamid@UnityIran1·
@NaderSoltanpour آیا آن بیانیه دادنها از پشت میله های زندان، با هماهنگی حاکمیت به منظور کم کردن فشار از روی حاکمیت نبوده ؟! اعتراض ها و اعتصابات را که شاهد بودیم یکی پس از دیگری به شدیدترین شکل ممکن سرکوب میشدند. حمله شیمیایی به مدارس دخترانه و اعتصاب کامیون داران، دیدیم که چگونه برخورد کردند!
فارسی
0
0
0
6