Andrea🌺 أُعيد تغريده

VERGONYA ÉS POC! Com es nota que sols interessa que siguem màquines disposades a treballar com aquestes!
Si desapareix la filosofia desapareix el pensament crític, la reflexió, la identitat com a individu.
EL MUNDO@elmundoes
🔴 El Gobierno da luz verde a la desaparición de la Filosofía y de la enseñanza cronológica de la Historia en la ESO socy.es/l5n3t4
Català














