עמית
24.6K posts

עמית
@amithagever
כנראה שאני גר בחלק הרע, שונא את החלק הטוב. בעל , אבא, בהייטק
انضم Nisan 2022
1.3K يتبع440 المتابعون

@tamarlask סיילנט טריטמנט זה באמת חרא ואולי אפילו דגל אדום אבל אני לא בטוח שזה מה שקרה שם
עברית

@tamarlask כן, נדמה שהוא גם פירש את זה ככה, שהוא פחות מוצלח ממה שהיא רגילה. ואז הוא אמר לה את אותו הדבר והיא לקחה את זה קשה.
צריך להגיד את האמת שהם לא שידוך טוב. הם שניהם מאוד רגישים, עם אותו קושי להיות פתוחים ולהגיד באמת מה הם מרגישים. לה יש חרדת נטישה ברמות הגבוהות. זה לא עובד
עברית

@anne0shirley @Chensaban1 מרגיש לי שמה שכתבת זה הכיוון אבל זו קצת הגזמה בעיניי להגיד שהכל מצחיק אותה. היא מאוד אסופה והרבה פעמים היא דפנסיבית, גם עם גלעד. ונראה שמאוד מאוד קשה לה להיפתח. מצד שני לידו כל אחד יראה מצחיקן
עברית

@Chensaban1 ניב נראית כאילו הכל מצחיק אותה והיא שומרת על רצינות ומחזיקה את עצמה
עברית

@Poetics0t אתה יכול אולי להסביר מה התכוונת במשפט הזה: ״ לא כל כך מבינים את העליות והירידות והסערות הרגשיות״
זה משפט חזק מאוד אבל אני רוצה לוודא שאני מבין
עברית

@amithagever הכוונה המקורית היתה בעיקר בקטע של איך זה משפיע על היום יום.
עברית

@ofir_arbel ברור שלהגיד לנשום לא עוזר. האמת ששום דבר לא עוזר וזו בדיוק הבעיה, זה לא קל להיות ליד מישהו עצבני ובפועל אין דרך מעשית להרגיע אף אחד.
מה שבאמת היא חושבת או רוצה להגיד זה ״זו עבודה ואף אחד פה לא צריך לסבול את החרא שלך. תעשה עם זה משהו ואם אתה לא יכול אז לך הביתה״
עברית

@leafleaf40 @SoyLaMafiosa אני לא יודע. אני לא מאמין בפנקסאות או ב״נאה דורש נאה מקיים״. החיים זה לא בית משפט שבו אני צריך לצאת זכאי או לקבל לגיטימציה ממישהו להגיד מה שאני רוצה. אני חושב שזו זכותי לכתוב על מישהו ובו זמנית להתעצבן שהוא כותב עליי. כל מקרה אחר הוא סוג של סתימת פיות
עברית

@SoyLaMafiosa מקבלת את מה שאת אומרת
ובכל זאת אין בנינו איזון
אז מרשה לעצמי
אפילו נהנת מזה
עברית

@archeologit אני אפילו לא יודע מה הפירוש של המשפט הזה.
סתם מסקרנות, יש לך משפט קבוע שאת אומרת בהלוויות/שבעה?
עברית

הצלחתי היום לתקשר בצורה ממש יפה את הצרכים שלי והגבולות שלי וציפיתי שזה יסיים את הקשר אבל הוא כנראה השיעור שלי שלא כולם נבהלים ממני כל כך מהר, שאפשר למצוא איזו דרך בלי לשמוט הכל ושאסור לי לוותר על מה שחשוב לי. לא משנה מה יקרה בינינו בסוף, איזה מזל שהוא בא.
Di_wine@Miss_di_wine
אני כל כך שונאת להיות באי ידיעה. חייבת אישורים. מנסה לא להבהיל עם הצורך הזה שלי אבל זה קשה לי. ממש.
עברית

@Genesis_1087 העיקר שאת בריאה ושלמה! זה כל כך קשה אם חס וחלילה נפצעים.
לדעתי הגבת בסדר גמור ולא היית צריכה לקחת את הפרטים. מחר או מחרתיים כשהסערה קצת תחלוף הייתי מציע שתדברי על זה עם מישהו שמבין ואת סומכת עליו
עברית

@AdventureGwv לזרוקקקק את השוקולד מהבית. זו פצצה מתקתקת. לחילופין מהר להיכנס לאיזה דיכאון קטן ויפה שעה אחת קודם
עברית











