עמית

24.6K posts

עמית

עמית

@amithagever

כנראה שאני גר בחלק הרע, שונא את החלק הטוב. בעל , אבא, בהייטק

انضم Nisan 2022
1.3K يتبع440 المتابعون
שירה שמר
שירה שמר@shirashemer_blu·
מסקנת הפרק: קיים יחס הפוך בין כמה בנאדם מדבר על אותנטיות לבין כמה הוא כזה
עברית
2
0
21
507
עמית
עמית@amithagever·
@verbbz וואי בדיוק כל הפרק אני אומר לאשתי ״רק שלא יצחק, רק שלא יצחק״, זה מפחיד ממש
עברית
0
0
2
51
verb ⏸️
verb ⏸️@verbbz·
כשאסף צוחק מבלי לשנות את הבעת הפנים שלו בזמן שהוא לא מפסיק להסתכל לה בעיניים זה יותר מפחיד מכל סרט אימה שראיתי בחיים. אני לא מבין איך היא לא בורחת
עברית
2
0
23
718
Kav
Kav@LineKav·
מטורף שדור היה קבן של חיילים
עברית
1
0
4
277
עמית
עמית@amithagever·
@tamarlask סיילנט טריטמנט זה באמת חרא ואולי אפילו דגל אדום אבל אני לא בטוח שזה מה שקרה שם
עברית
0
0
1
564
Tamar Lasker
Tamar Lasker@tamarlask·
חתונמי. ניב בת חמד! אם בחור שהכרת לפני יום וחצי עושה לך סיילנט טריטמנט על כלום ושום דבר תברחי
עברית
4
0
59
7.5K
עמית
עמית@amithagever·
@tamarlask כן, נדמה שהוא גם פירש את זה ככה, שהוא פחות מוצלח ממה שהיא רגילה. ואז הוא אמר לה את אותו הדבר והיא לקחה את זה קשה. צריך להגיד את האמת שהם לא שידוך טוב. הם שניהם מאוד רגישים, עם אותו קושי להיות פתוחים ולהגיד באמת מה הם מרגישים. לה יש חרדת נטישה ברמות הגבוהות. זה לא עובד
עברית
0
0
0
29
Tamar Lasker
Tamar Lasker@tamarlask·
חתונמי. כשנוי אומרת לאביתר שהוא לא הטייפקאסט, כמו כל בחורה שאומרת את זה לבחור, הסאבטקסט הוא ״אני רגילה לצאת עם יותר מוצלחים ממך״
עברית
11
0
122
12.5K
עמית
עמית@amithagever·
@anne0shirley @Chensaban1 מרגיש לי שמה שכתבת זה הכיוון אבל זו קצת הגזמה בעיניי להגיד שהכל מצחיק אותה. היא מאוד אסופה והרבה פעמים היא דפנסיבית, גם עם גלעד. ונראה שמאוד מאוד קשה לה להיפתח. מצד שני לידו כל אחד יראה מצחיקן
עברית
0
0
0
6
אן שרלי 🇮🇱
אן שרלי 🇮🇱@anne0shirley·
@Chensaban1 ניב נראית כאילו הכל מצחיק אותה והיא שומרת על רצינות ומחזיקה את עצמה
עברית
1
0
1
214
Chen saban
Chen saban@Chensaban1·
אסף וניב הם מהזוגות האלה שאין להם צחוקים. הכל הולך טוב אז למה הכבדותתת.
עברית
2
0
6
557
עמית
עמית@amithagever·
@Poetics0t אתה יכול אולי להסביר מה התכוונת במשפט הזה: ״ לא כל כך מבינים את העליות והירידות והסערות הרגשיות״ זה משפט חזק מאוד אבל אני רוצה לוודא שאני מבין
עברית
0
0
0
54
TheThe
TheThe@Poetics0t·
@amithagever לאו דווקא. פשוט מאוד מאוד אחר
עברית
1
0
1
61
TheThe
TheThe@Poetics0t·
מודה שלא תארתי לעצמי איזה הבדל יש בין חיי נישואין ובין חיי גירושין, ואיך מי שנשוי ואף פעם לא התגרש לא מבין את זה. אפילו בדברים הקטנים.
עברית
27
1
123
27.2K
עמית
עמית@amithagever·
@Asaf1977 ציוץ נהדר ומרגש. אין דבר שיותר מעורר התפעלות בעיניי ממישהו שמתגבר על הפחדים שלו
עברית
0
0
0
171
אסף סוף
אסף סוף@Asaf1977·
בתור נער וצעיר לא הלכתי לרקוד במועדונים, אולי למעט פעמיים עם חברים מהצבא. גם בגלל המגזר בו גדלתי ובעיקר כי הדימוי העצמי שלי היה נוראי. נמוך, שמן, מגושם. גם לא היה מי שילך איתי. באירועים של דוסים היו ריקודים דוסים ובארועים אחרים הרגשתי כאמור חוסר נוחות עם עצמי. לפני 9 שנים היה לי>
עברית
5
0
32
5.2K
עמית
עמית@amithagever·
@Poetics0t אז אתה מתכוון משפיע לרעה? חיי היומיום הם יותר קשים?
עברית
1
0
0
62
TheThe
TheThe@Poetics0t·
@amithagever הכוונה המקורית היתה בעיקר בקטע של איך זה משפיע על היום יום.
עברית
1
0
1
589
עמית
עמית@amithagever·
@ofir_arbel ברור שלהגיד לנשום לא עוזר. האמת ששום דבר לא עוזר וזו בדיוק הבעיה, זה לא קל להיות ליד מישהו עצבני ובפועל אין דרך מעשית להרגיע אף אחד. מה שבאמת היא חושבת או רוצה להגיד זה ״זו עבודה ואף אחד פה לא צריך לסבול את החרא שלך. תעשה עם זה משהו ואם אתה לא יכול אז לך הביתה״
עברית
0
0
0
18
Ofir Arbel
Ofir Arbel@ofir_arbel·
אני: עצבני היום בעבודה עד רמת כפסע מלהתפוצץ מכל שטות. קולגה: אופיר תנסה לנשום. אני: יותר עצבני.
עברית
42
0
209
8K
עמית
עמית@amithagever·
@leafleaf40 @SoyLaMafiosa אני לא יודע. אני לא מאמין בפנקסאות או ב״נאה דורש נאה מקיים״. החיים זה לא בית משפט שבו אני צריך לצאת זכאי או לקבל לגיטימציה ממישהו להגיד מה שאני רוצה. אני חושב שזו זכותי לכתוב על מישהו ובו זמנית להתעצבן שהוא כותב עליי. כל מקרה אחר הוא סוג של סתימת פיות
עברית
0
0
1
12
Leaf40 💚
Leaf40 💚@leafleaf40·
@SoyLaMafiosa מקבלת את מה שאת אומרת ובכל זאת אין בנינו איזון אז מרשה לעצמי אפילו נהנת מזה
עברית
1
0
5
397
Leaf40 💚
Leaf40 💚@leafleaf40·
איך האקס האובסס היה בעליבותו אומר "יום אחד את תפגשי איזה מנכלון חתיך בגילך ותעזבי אותי..." אז היום הכרתי את המנכלון 😊
עברית
16
0
280
16.2K
Ada Thorne Shelby
Ada Thorne Shelby@AdaThorneShelby·
הפחות טובים. אז השנה אני מאחלת לעצמי לראות יותר את הטוב, שקיים ולא מעט. לאהוב את עצמי, לשמוח מההצלחות שלי, ולסלוח על ה"כשלונות"
עברית
2
0
8
61
Ada Thorne Shelby
Ada Thorne Shelby@AdaThorneShelby·
היה לי שבוע שעבר יום הולדת, וחגגתי לא פחות מארבע פעמים, זה משמח אותי שיש בחיים שלי אנשים שאוהבים אותי ורוצים לחגוג לי, ובפרט הבן זוג המדהים שלי שהשקיע כל כך הרבה אנרגיה, זמן וכסף כדי לשמח אותי. יש הרבה מה לחגוג השנה, אבל כל כך הרבה יותר קל להתמקד בדברים 》
עברית
2
0
19
663
עמית
עמית@amithagever·
@archeologit אני אפילו לא יודע מה הפירוש של המשפט הזה. סתם מסקרנות, יש לך משפט קבוע שאת אומרת בהלוויות/שבעה?
עברית
0
0
0
32
ארכיאולוגית
ארכיאולוגית@archeologit·
הלהט של אנשים להגיב על אובדן של אחרים "ברוך דיין האמת" והטאקט שלכם, מה מצבו?
עברית
17
0
65
6.1K
Di_wine
Di_wine@Miss_di_wine·
הצלחתי היום לתקשר בצורה ממש יפה את הצרכים שלי והגבולות שלי וציפיתי שזה יסיים את הקשר אבל הוא כנראה השיעור שלי שלא כולם נבהלים ממני כל כך מהר, שאפשר למצוא איזו דרך בלי לשמוט הכל ושאסור לי לוותר על מה שחשוב לי. לא משנה מה יקרה בינינו בסוף, איזה מזל שהוא בא.
Di_wine@Miss_di_wine

אני כל כך שונאת להיות באי ידיעה. חייבת אישורים. מנסה לא להבהיל עם הצורך הזה שלי אבל זה קשה לי. ממש.

עברית
3
0
65
1.5K
עמית
עמית@amithagever·
@Noa86164353 מושלם! נשמע ממש כיף וחמים ומרגש
עברית
0
0
2
240
נוֹעָה
נוֹעָה@Noa86164353·
אני בת מזל. אני מוקפת במשפחה שלי, החברים הכי קרובים שלי, אני מגשימה את החלומות שלי. אני לומדת כל יום, פוגשת אנשים חדשים כל יום, מחייכת הרבה, בוכה אפילו עוד יותר הרבה. אני מתרגשת, אני גם מתאכזבת, אני מרגישה, כל הזמן מרגישה. קמתי לנוף של הרי ירושלים האהובים עליי מכל,
עברית
5
0
121
5.5K
עמית
עמית@amithagever·
@orenmazuy זה באמת יכול להיות
עברית
0
0
1
14
אורן מצוי
אורן מצוי@orenmazuy·
@amithagever המצב הזה יכול בסופו של דבר להביא אותי להיות פחות מאושר
עברית
1
0
1
24
אורן מצוי
אורן מצוי@orenmazuy·
אם יהיה לי מעל סכום X בחשבון הבנק (לא סגור מהו), אף אחד לא יעניין אותי יותר חוץ מהילדים ואולי בגלל זה טוב שאין לי את הסכום הזה.
עברית
1
0
10
411
עמית
עמית@amithagever·
@Genesis_1087 העיקר שאת בריאה ושלמה! זה כל כך קשה אם חס וחלילה נפצעים. לדעתי הגבת בסדר גמור ולא היית צריכה לקחת את הפרטים. מחר או מחרתיים כשהסערה קצת תחלוף הייתי מציע שתדברי על זה עם מישהו שמבין ואת סומכת עליו
עברית
0
0
1
37
עמית
עמית@amithagever·
@AdventureGwv לזרוקקקק את השוקולד מהבית. זו פצצה מתקתקת. לחילופין מהר להיכנס לאיזה דיכאון קטן ויפה שעה אחת קודם
עברית
0
0
1
53
Adventure Girl
Adventure Girl@AdventureGwv·
יש אצלי קורלציה חזקה בין תיאבון למצברוח. כשאני בטוב אני כל היום זוללת. כשרע לי אני לא מסוגלת לראות אוכל. היתרון של שנים לא טובות: אחרי שתי לידות מכובדות (4.2 קילו) אני שוקלת כמו טינייאג׳רית המצב המסוכן הנוכחי: עכשיו אני יותר טוב ויש לי בבית 5 קילו שוקולד
עברית
4
0
58
1.9K