کرکیچ
6.9K posts


@ssunrise11 ببخشید بریون شیرینه؟
ببخشید تند باشه واسه معده خوبه؟
چون خودشون شیرینن
مشکل حل شد؟
فارسی

کرکیچ أُعيد تغريده

بنده همینطوری دارم سنگین بالا میارم. نمیدانم گرماست، مسمومیته، استرسه، یا زمین کجه. صورتم دیگه میسوزه.
Moein@moeinengineer
یه چیزی در مورد گرمای هوا تو اروپا بگم. شما میخندین وقتی میگن شده سی درجه اما تصوری ندارین. خونههای اروپا به خاطر اقلیم سرد برای حفظ حرارت طراحی شده و هیچ خونهای کولر نداره. شما تو ایران میری توی گرمای چهل درجه اما بعدش میای خونه زیر کولر. اما اینجا وقتی میشه سی و خوردهای/۱
فارسی







