تغريدة مثبتة
a crank person
28.9K posts


ده سالم که بود این نقاشی رو فرستاده بودم برا شبکه پویا، برنامه نقاشی نقاشی.
وقتی رسید به نقاشیم گفت آخخخ ببینید فهیمه نازمون برامون چی کشیده و ... تهشم ازم تشکر کردن.
خدارو بنده نبودم.
تا چندسال بزرگترین افتخارم دیده شدن نقاشیم تو تلوزیون بود.
کاش تو همون سن فریز میشدم💘

مهدیِ توییتر .@Meh_20_di
یادمه منِ 4 ساله نشسته بود چیپف میخورد یهو عمو پورنگ نقاشی اردک منو گرفت جلو دوربین گفت مهدی کوچولو خیلی دوست دارم، ممنونم بابت شتری که برامون کشیدی، آفرین که تو خونه به مامانت کمک میکنی! داد زدم عمو داره منو میبینههه پاشدم یه طوری خودمو کوبیدم به در و دیوار هنوزم خوب نشدم.
فارسی

@fantast_life ن خب منم از یه جا نگاه کردم و کشیدم(عکس یه پاکت کوچیک بود.)
فارسی

@crank_user چقد خوب کشیدی
تو اون سن من نهایت هنرم یه خونه و چند تا درخت بود.
فارسی

@snowyauthor وای من عاشقش بودم.
پرفکت ترین انیمیشنی که بچگیم دیدم همین بود.
هنوزم دلم میخاد اون سوپ عجیبش رو بخورم🌝
فارسی

اتفاقا به نظرم اینجور آدما باید بچه دار بشن!
طرف مولتی میلیاردره و هر بچه ای که به دنیا اضافه کنه داره یه آدمو خوشبخت میکنه اونم با بهترین امکاناتتتتتتت.
يواشكي هاي يك زن شوهردار@taasianam
این دختر ایرانیه بود با یه میلیاردر چینی ازدواج کرده بود اسم شوهرش جونه هیچ کاری نمیکنه فقط پول خرج میکنن و میرن سفر و عشق و حال میکنن برا بار چهارم حامله ست:))) و اعلام کرد حالا حالاها میخواد بزاد اینجا هم خبر حاملگیشو به جون جان داده
فارسی

@crank_user نه انصافا چیزی که من کشیدم قابل تشخیص نبود
تو هنرمندی
فارسی
a crank person أُعيد تغريده

@MsClarisaa من جنبه ندارم.
هرروز ب خاطر تو خلوت اورثینک کردن میرفتم مینشستم و یه روز تصمیم میگرفتم تمومش کنم و خودمو سر میدادم پایین🌝
فارسی

@laurapalmerirl میخوابم(اما متاسفانه افکارم رو تو خوابم زندگی میکنم.)
موزیک پخش کن، صداش رو ببر بالا و همخوانی کن.
دویدن و وزنه زدن هم نتیجه خوبی میده.
فارسی

@svers_snape لوشن ویکتوریا موندگارتره اما اسپلشش؟ نسبت به قیمتش اصلا خوب نیست.
بث باز بهتره.
فارسی


































