𐂂

292 posts

𐂂 banner
𐂂

𐂂

@deerd14ry

refectionem spero

🏳️‍🌈 انضم Temmuz 2025
58 يتبع42 المتابعون
𐂂 أُعيد تغريده
santi
santi@birsepetkarpuz·
deneyimlerimiz bizi daha guclu degil daha korkak da yapabilir. su an hayatta vermem gereken birkac karar var ve bosa mi zorluyorum pes etsem daha mi iyi olur ikileminden cikacak kadar yetiskin hissetmiyorum.
Türkçe
1
24
343
9.6K
𐂂 أُعيد تغريده
fuck
fuck@sorrymoom·
La romantización de la "salud mental" en redes nos está vendiendo la idea de que sanar es tomar café en tazas lindas y escribir en un diario, cuando en realidad "sanar" es un proceso asqueroso, violento, solitario dónde eres tú peleando con tu mente
Español
201
15.1K
68.9K
980.9K
𐂂
𐂂@deerd14ry·
onardım sandığım her şey tek tek parçalanıyor
Türkçe
0
0
0
17
𐂂
𐂂@deerd14ry·
@sameloveinsound keşke döver gibi cevap vermeseydiniz sağ olun çaktım evet
Türkçe
2
0
0
197
nndimethyltryptamine🍊
nndimethyltryptamine🍊@sameloveinsound·
şu an indoor aydınlatma full ledlerle yapılıyor ledler hep mavi ışık biom yıllardır "im the infra red while youre the led" simdi caktınız mı
𐂂@deerd14ry

@sameloveinsound neden göz doktorları ve optikler bunu söylemiyor öyleyse ve evde de sarı ışık kullanıyorsak azat olabiliyor muyuz? bilmediğimden ve filtreli gözlüğümden kurtulmak istediğimden soruyorum yanlış anlaşılmasın

Türkçe
2
0
15
5.7K
𐂂
𐂂@deerd14ry·
@sameloveinsound neden göz doktorları ve optikler bunu söylemiyor öyleyse ve evde de sarı ışık kullanıyorsak azat olabiliyor muyuz? bilmediğimden ve filtreli gözlüğümden kurtulmak istediğimden soruyorum yanlış anlaşılmasın
Türkçe
0
0
0
6.1K
nndimethyltryptamine🍊
nndimethyltryptamine🍊@sameloveinsound·
bunu yazmıştım rtlicem. evet daha az yanıyorsunuz gözünüz güneşteki mavi ışığı algıladığında ikincisi her türlü ışık mavi ışık, senin evde açtığın ışık da mavi ışık hepsi de sirkadyen ritmini bozuyor
𐂂@deerd14ry

@sameloveinsound @LRakc86030 yanmasını etkiliyor derken filtresiz gözlük kullanırsam güneşten daha az mı yanarım anlamadım? ekranlarda zaten mavi ışık filtresi açılabiliyor filtreyi niye gözümde taşıyorum hiç anlayamadım zaten

Türkçe
2
0
12
4K
𐂂
𐂂@deerd14ry·
@sameloveinsound @LRakc86030 yanmasını etkiliyor derken filtresiz gözlük kullanırsam güneşten daha az mı yanarım anlamadım? ekranlarda zaten mavi ışık filtresi açılabiliyor filtreyi niye gözümde taşıyorum hiç anlayamadım zaten
Türkçe
1
0
0
4.4K
nndimethyltryptamine🍊
nndimethyltryptamine🍊@sameloveinsound·
gözlük kullandıkça, özellikle erken yaştan, kullanmama ihtimaliniz gittikçe azalıyor özellikle gözlük taktıktan sonra artık retinaya alınan uv'nin filtrelenmesi vücuda zehirli gibi neredeyse gittikçe göz numaranız büyüyor takmazsanız büyümüyor
Kağan027733@kagan5233

Görme bozukluğu çoğunlukla patolojik kemik hastalığı değil fonksiyonel ve adaptif distorfidir Sphenoid kafatasının merkezindedir, kanatlarında optic canal (görme siniri kanalı) bulunur. Optik sinir (Cranial Nerve II) buradan geçerek gözlerden beyne görüntü sinyali taşır. +++

Türkçe
38
25
692
383.6K
𐂂
𐂂@deerd14ry·
@LRakc86030 @sameloveinsound mavi ışık filtreli gözlük neden kullanılmamalı açar mısınız biraz, sarı göstermesinden rahatsız olduğum için istemiyorum diye ısrar etmiştim ama daha iyi daha iyi diye ikna edildim de iki kez
Türkçe
1
0
0
358
anil
anil@LRakc86030·
@sameloveinsound mavi ışık blokeli gozluk aldigima pişmanım gözler de görmüyor napmak lazim lens mi mavi ışık zararlı diye alıyoruz geceleri melatonin sentezi azalabilir doğru ama sabah almazsan mavi ışığı nası kalibre olcak bu biyoloji göz göre göre halk sağlığını tehdit ediyorlar
Türkçe
3
0
3
6.7K
𐂂
𐂂@deerd14ry·
@requiemkl tabii ki oluyor orda burda bayılmamak için yemek yemeyi görev haline getiriyorum kan değerlerim düşük ve haliyle hep yorgunum falan
Türkçe
0
0
1
16
𐂂
𐂂@deerd14ry·
@requiemkl açlık hissedemiyorum ve yemekten keyif alamıyorum haliyle maalesef unutulabiliyor çünkü yemiş gibi hissediyorsun zaten
Türkçe
1
0
0
13
𐂂 أُعيد تغريده
ENIDNON
ENIDNON@tiratart·
ENIDNON tweet media
ZXX
6
871
3.9K
33.9K
𐂂 أُعيد تغريده
afece
afece@alivevisal·
teslimiyetle boşvermişlik arasında bi yerdeyiz hangisine yakınız biz de bilmiyoruz. yakın değiliz ama genel olarak. konudan bağımsız.
Türkçe
0
98
620
27.3K
𐂂
𐂂@deerd14ry·
@iamabr4ms eksiksiz olmasına gerek yok ya bi ucundan başlasan bile çok fark eder bence
Türkçe
0
0
0
38
m
m@iamabr4ms·
@deerd14ry yok hayir sapphic iliskiler uzerine kac aydir zaten arastiriyorum ama astrologmus gibi buraya bilgiler yazabilir miyim iste supheli olmadi deneriz
Türkçe
1
0
5
247
m
m@iamabr4ms·
twde bir suru astroloji sayfasi var ama hic queer iliskiler uzerine bilgiler yazan bir astrolog yok mecbur o kisi ben olucam
Türkçe
14
2
514
14K
𐂂
𐂂@deerd14ry·
beğendiği erkekleri gösterirkenki tepkilerimden anlamış hiç istediği ilgili tepkiyi vermiyomuşum farklı adamlar gösterirken aynı kişi sanmışım kaç defa, erkek tiplemelerini hafızamda tutamıyomuşum falan.. farkında bile değildim halbuki htsyeidjd
Türkçe
0
0
6
166
𐂂
𐂂@deerd14ry·
kendimi lezbiyen olarak kabul edemediğim süreçte ünide gay bir arkadaşım olmuştu ve tanışmamızın iki ya da üçüncü gününde ben hiçbir şey söylemeden “kanka sen lezbiyensin” demişti.. öyle etkileyiciydi ki o andan itibaren lezbiyen olarak comeoutladım :D 3. yılım galiba benim de
b@givemerope

lezbiyen olarak identifylanmaktan korktugum icin yıllarca kendime "gay" dedikten sonra lezbiyen olarak come outlayısımın birinci yılı

Türkçe
1
0
50
2.2K
𐂂
𐂂@deerd14ry·
@byandrsn haklısın hayatın beni soktuğu bu yola girmeden önce mesela hayatımın bittiğini düşünüyordum, ileride de belki çok daha farklı şeyler çıkarır önüme
Türkçe
0
0
0
9
𐂂
𐂂@deerd14ry·
bazen isteklerimizin değil önümüze hangi kapı açıldıysa onun peşinden gideriz ve belki o kadar da kötü değildir.. hayat biraz böyle sanırım
Türkçe
0
1
8
181
𐂂
𐂂@deerd14ry·
@vaisren kavurucu sıcakta giyilecek en mantıklı üst
Türkçe
0
0
1
916