dvbism

483 posts

dvbism banner
dvbism

dvbism

@dvbism

دیبی گرایی(تضادگرایی) محل تجاوز به همه ی رسانه ها!!

انضم Şubat 2021
737 يتبع582 المتابعون
ملی
ملی@hoviatemelli·
@dvbism مطهری نیا و جبرئیلی جاشون درست نیست
فارسی
1
0
2
229
dvbism
dvbism@dvbism·
dvbism tweet media
ZXX
11
5
144
10.7K
dvbism
dvbism@dvbism·
تیم مُلا بداند،تیم ملی ما آن ۴۰ میلیون نفر کشته شده در ۱۸ و ۱۹ام دی بودند که خودشان را با نارنجک به زیر تانک انداختند و نتوانستند آن را منهدم کنند و خود نیز شربت شهادت نوشیدند. صحیفه امام، ج ۱۴، ص:۷۳
فارسی
1
1
6
683
Mohammad Taghavi
Mohammad Taghavi@Taghavi1972·
خون ریخته شده جوانان ایرانی در دی ماه دامان تیم جمهوری اسلامی را گرفت تا این تیم حکومتی نتواند از مرحله گروهی عبور کند. بازیکنانی که برای حضور در جام جهانی تمامی معیارهای اخلاقی را زیر پا گذاشتند #جام_جهانی
فارسی
870
395
5K
105.3K
dvbism
dvbism@dvbism·
@Sanazqqq بنده اسفار اربعه ملاصدرا را به شما پیشنهاد می کنم
فارسی
0
0
1
146
Freud the Pink
Freud the Pink@Sanazqqq·
دارم یه کتابی از ژیژک می‌خونم که از لاکان نوشته و وسطاش این‌طوریم که دو صفحه می‌خونم بعد کتابو می‌بندم به نقطه‌ی نامعلومی زل می‌زنم. انگار اولین باره دارم لاکانو می‌فهمم و البته انگار اصلا دوس ندارم بفهمم.
فارسی
17
1
162
7.9K
dvbism
dvbism@dvbism·
@Immamzade برا اینکه ووک پالستاین فن نشونش بدم آوردمش پایین
فارسی
0
0
0
443
امام زاده
امام زاده@Immamzade·
@dvbism جای مطهرنیا و جبرائیلی (رضی‌الله‌عنه) باید عوض بشه
فارسی
1
0
2
503
dvbism
dvbism@dvbism·
@eghtesadnia فقط برای اینکه جبرائیلی رو ووک پالستاین فن نشون بدم اوردمش بالا
فارسی
0
0
0
432
ساسان
ساسان@eghtesadnia·
@dvbism مگه مطهرنیا چپ لیبرتارین نیست؟
فارسی
1
0
3
881
dvbism
dvbism@dvbism·
@Mehrdaddmq دخترانی که سیمکارت دارند،خیر!
فارسی
0
0
2
139
Mehrdad DMQ
Mehrdad DMQ@Mehrdaddmq·
سوال ؟ به نظرتون دخترای توییتر مهربان، دلسوز، خانم و پارتنر خوبی هستن ؟
فارسی
29
1
25
6.6K
dvbism
dvbism@dvbism·
سردار قالیباف خداذُرَت!
فارسی
0
0
10
275
رایاااا
رایاااا@biireya·
من هنوز زنده ام حرومزاده ها
رایاااا tweet media
فارسی
310
29
6.2K
105.5K
dvbism
dvbism@dvbism·
dvbism tweet media
ZXX
0
1
8
193
dvbism
dvbism@dvbism·
اینکه سعی دارید تراژدی های سیاسی دلخواه خود را با عاشورا مقایسه کنید یعنی باز هم بچه شیعه برنده شده...
فارسی
0
2
12
242
dvbism
dvbism@dvbism·
عایشه هنگام روبه رو شدن با مردان قریش:
فارسی
0
0
5
225
Mr.president
Mr.president@presidentAli13·
کدوم خوانندس که به صداش معتاد شدی؟
فارسی
68
0
75
6.7K
dvbism
dvbism@dvbism·
@_Marcheli من از آتش خلق شدم.
فارسی
0
0
1
44
🕷فرانکنشتاین
@dvbism دیوی اینا رو می‌زاری نمی‌ترسی زنده زنده آتیش‌ت بزنن 😂
فارسی
1
0
0
35
dvbism
dvbism@dvbism·
مریم که استوری گذاشته است "کربلا را ما دیدیم نه شما" تا مقبولیت اجتماعی بین ساب دوستانش از دست نرود و self conceptاش حفظ شود، امروز یواشکی به خانه ی خاله اش رفت تا مسئولیت ریختن دارچین روی شله زرد را برعهده بگیرد.
فارسی
2
1
12
474
dvbism
dvbism@dvbism·
اینجا هر چقدر داد بزنید "یا حسین" سپهر آسمان فقط پر از صدای نعره ی تورک های هیئت کوچه بالایی است.
فارسی
1
0
4
251
dvbism
dvbism@dvbism·
dvbism tweet media
ZXX
1
0
25
514
dvbism
dvbism@dvbism·
بحران هویت،تحمیل ابژه،فقدان اجتماعی،رسانه های جمعی،همه ی آنها به یک مفهوم کلی می رسند،نقاب ها محصولِ فاصله ای بسیار زیاد بین شبکه های اجتماعی و واقعیت هستند و انسان مُدرن در این تضاد آشفته حال و درمانده است.
dvbism@dvbism

مریم که استوری گذاشته است "کربلا را ما دیدیم نه شما" تا مقبولیت اجتماعی بین ساب دوستانش از دست نرود و self conceptاش حفظ شود، امروز یواشکی به خانه ی خاله اش رفت تا مسئولیت ریختن دارچین روی شله زرد را برعهده بگیرد.

فارسی
0
0
1
163