moh ebra

54 posts

moh ebra

moh ebra

@ebmoho900

انضم Nisan 2025
6 يتبع1 المتابعون
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
@gitologyy چه جالب نميدونستم اون قسمت انقدرمهم باشه مرسي بابت امتيازت
فارسی
0
0
0
102
گوزن شمالی
گوزن شمالی@gitologyy·
از مرد بی خایه نه پارتنر خوبی درمیاد نه پدر خوبی.
فارسی
36
78
2K
35.2K
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
@HHajivand59767 سلام عزيزم شما با اين همه مدارك واستعداد كه نام بردي كم شنواي اصلا ايراد خاصي نيست البته با توجه به تواناي كه در خصوص كاربا افيس داري خوب شنيدن زياد نميخواهي فقط علائم هست من فكرميكنم هرجا بري كاربراي شما هست ولي چشم ميپرسم توكمترين زمان به شما خواهم گفت
فارسی
0
0
0
6
Hanieh
Hanieh@HHajivand59767·
سلام. ۲۸ ساله، تهران. کارشناسی حقوق و ارشد حقوق‌ بشر از دانشگاه شهید بهشتی. کم‌شنوایی شدید دارم، اما تکلمم طبیعیه. تسلط به زبان انگلیسی متوسط رو به بالا مسلط به نگارش، تولید محتوا، تایپ و Office مسئولیت‌پذیر، سازگار و منعطف دنبال یک فرصت شغلی هستم. ممنون می‌شم اگر بازنشر کنید.🙏🏻
فارسی
351
3.2K
12.7K
425.8K
گوزن شمالی
گوزن شمالی@gitologyy·
بر این باورم ۹۰٪ مردم این زمونه کصکشن
فارسی
48
39
933
21.8K
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
@moonlike_sl شايدم اصلا نداره يا شايدم خودش دنبال يكي هست بكش روخودش گيرنمياره مسئله خيلي علميه
فارسی
0
0
0
71
مهامین🔆
مهامین🔆@moonlike_sl·
دخترا اگه یه پسری تا سن بابابزرگامون هنوز تو‌رابطه نرفته نگید واییی چه پسری گل پسری یکی از دلایلش میتونه بی مسئولیتی و بلاتکلیفی و بی تعهدی باشه تاکیید میکنم یکی از دلایلش عزیزان
فارسی
11
2
135
2.6K
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
خداروشكر ما جز اون يك درصد شديم به جان شما
فارسی
0
0
0
6
مارگل🥥🤍
مارگل🥥🤍@margolllam·
برای دخترا با قد ۱۷۰ چه قدی مناسبه؟ ۱۶۰ چطور ؟
فارسی
40
0
110
8.2K
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
@unkerafte انصافا خوب بازي كردن يه سرسوزن با بردفاصله داشتيم البته فقط به خاطرايران نه چيزديگه
فارسی
0
0
0
6
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
@kija1289116 به خدا من پاهام ميشورم يعني دخترا چجوري ميشورن
فارسی
0
0
0
6
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
بريم براي نيمه دوم به نظرتون برنده چه تيمي هست
فارسی
0
0
0
13
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
@iGolbargIi اصلا ناراحت نباش ماهم اينستاگرام داريم اونم فعال
فارسی
0
0
0
22
گلبرگ
گلبرگ@iGolbargIi·
تروخدا بیاید بگید شمام اینستاگرام ندارید و من تنها نیستم
فارسی
95
0
189
7.7K
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
يه سوال دوستان به نظرشما امشب نتيجه بازي اين تيم ملي با بلژيك چندچندميشه
فارسی
0
0
0
18
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
@cara_gvm واگرباعث رنجش شما معذرت ميخواهم شما به بزرگتربودن خودت ببخش منو
فارسی
0
0
0
7
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
@cara_gvm اي واي چرا اينجوري شدي من فقط قصدم شوخي بود وگرنه من نه شمارو ديدم نه ميشناسم كه موس ماست كنم فرق نسل ما باشما قديميها همينجا مشخص ميشه حتي اگه عكس فيك بگذاري وحرفاي قلمبه سلمبه هم بزني زود عصبي ميشي وشخصيت واقعي خودتو نشون ميدي ولي اشكال نداره من به شما بي احترامي نميكنم
فارسی
1
0
0
7
کارا
کارا@cara_gvm·
واقعا خسته‌ام کردن مردها و نابلدی شون در دیت کردن و آشنا شدن! د آخه مگه میخوای دختره رو استخدام کنین که این سوالا رو می‌پرسین؟ میخوای با رزومه شغلی طرف بری زیر یه سقف یا با سلایق و عادات و رفتارش؟ از صبر و حوصله خودم درعجبم که هنوز نزدم زیر کاسه کوزه دیتینگ و‌ دارم ادامه میدم!
فارسی
12
1
80
3.9K
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
@nardinive واقعا جوابتون عالي بود ومن سرتعظيم فرود ميارم البته قصدم فقط شوخي ومزاح بود اميدوارم هميشه شادباشي
العربية
1
0
1
5
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
@nardinive افرين به شما مطمن باش اونم توخيال خودش به تومتعهدهست به جان مشت رجب اگردروغ بگم
فارسی
1
0
1
20
شاکی عمومی
شاکی عمومی@nardinive·
اینجانب به پارتنر خیالی خود متعهد هستم ، خدایا شکرت واسه این بنده خوبت :))
فارسی
8
0
71
975
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
@riha_mim دقت نكردم حق با شماست نوش جان
فارسی
1
0
0
33
moh ebra
moh ebra@ebmoho900·
@cara_gvm خسته نباشي دلاور نون پدروشيرمادر حلالت باشه نگرد نيست فقط خسته ميشي
فارسی
0
0
0
13