@HHajivand59767 سلام عزيزم شما با اين همه مدارك واستعداد كه نام بردي كم شنواي اصلا ايراد خاصي نيست البته با توجه به تواناي كه در خصوص كاربا افيس داري خوب شنيدن زياد نميخواهي فقط علائم هست من فكرميكنم هرجا بري كاربراي شما هست ولي چشم ميپرسم توكمترين زمان به شما خواهم گفت
سلام. ۲۸ ساله، تهران. کارشناسی حقوق و ارشد حقوق بشر از دانشگاه شهید بهشتی.
کمشنوایی شدید دارم، اما تکلمم طبیعیه.
تسلط به زبان انگلیسی متوسط رو به بالا
مسلط به نگارش، تولید محتوا، تایپ و Office
مسئولیتپذیر، سازگار و منعطف
دنبال یک فرصت شغلی هستم. ممنون میشم اگر بازنشر کنید.🙏🏻
دخترا اگه یه پسری تا سن بابابزرگامون هنوز تورابطه نرفته نگید واییی چه پسری گل پسری
یکی از دلایلش میتونه بی مسئولیتی و بلاتکلیفی و بی تعهدی باشه
تاکیید میکنم یکی از دلایلش عزیزان
@cara_gvm اي واي چرا اينجوري شدي من فقط قصدم شوخي بود وگرنه من نه شمارو ديدم نه ميشناسم كه موس ماست كنم فرق نسل ما باشما قديميها همينجا مشخص ميشه حتي اگه عكس فيك بگذاري وحرفاي قلمبه سلمبه هم بزني زود عصبي ميشي وشخصيت واقعي خودتو نشون ميدي ولي اشكال نداره من به شما بي احترامي نميكنم
واقعا خستهام کردن مردها و نابلدی شون در دیت کردن و آشنا شدن! د آخه مگه میخوای دختره رو استخدام کنین که این سوالا رو میپرسین؟ میخوای با رزومه شغلی طرف بری زیر یه سقف یا با سلایق و عادات و رفتارش؟
از صبر و حوصله خودم درعجبم که هنوز نزدم زیر کاسه کوزه دیتینگ و دارم ادامه میدم!