پوریای علیرغم (غراب سپید)

34.3K posts

پوریای علیرغم (غراب سپید) banner
پوریای علیرغم (غراب سپید)

پوریای علیرغم (غراب سپید)

@faroud15

من شادم، ولی دنیا میخواد غم انگیزم کنه Boy oh boy, we are so FUCKING lonely. where is GOD?

closer than you think انضم Ekim 2021
981 يتبع846 المتابعون
تغريدة مثبتة
پوریای علیرغم (غراب سپید)
لطفا چند تا فیلم ترسناک خوب معرفی کنید نه ازین حال بهم زنا،واقعا ترس رو تو وجودت وارد کنه. تا الان تنها تاثیری که گرفته بودم افزایش آنی ضربان قلب بود😒😒
فارسی
6
0
8
609
19B
19B@Oswald_1975·
یه حقیقت درباره خودت بگو که اگه تو قرار اول بگی طرف فرار میکنه
فارسی
41
0
61
3.1K
پوریای علیرغم (غراب سپید) أُعيد تغريده
گوشه گیر
گوشه گیر@goshegir2004·
بچه ها خودکشیمون نشه واقعا به چه امیدی زنده ایم؟؟؟
فارسی
38
1
168
4.7K
پوریای علیرغم (غراب سپید) أُعيد تغريده
palasha
palasha@svetapalasha·
beautiful fаggоt
palasha tweet media
Čeština
31
1.5K
14K
121.2K
پوریای علیرغم (غراب سپید) أُعيد تغريده
Adi
Adi@Adi13·
Please, Do Not Stop Talking About The Iranian People!
Adi tweet media
English
140
842
5.2K
36.7K
پوریای علیرغم (غراب سپید)
سر اینکه اونی که دوست دارمو چی سیو کردم الان فهمیدم چی بهش میاد اعصاب کیری کن اعظم ولی بازم دوسش دارم
فارسی
2
0
8
95
𝑬𝒓𝒊𝒔
𝑬𝒓𝒊𝒔@GdHope1·
@m_ojmal نه باز نکردم هنوز😭خب اکثریت فقط فیلمو دیدن منم درباره استنیس سریال میگم نمیدونم تو کتاب چه ادمی بود
فارسی
0
0
0
86
𝑬𝒓𝒊𝒔
𝑬𝒓𝒊𝒔@GdHope1·
استنیس کافیه برام تا بگم باراتیون از هر چی بشه گذشت چطور تونستی دختر خودتو که بهت اونقدر اعتماد داشت سر یه کسشر زنده زنده آتیش بزنی و جیغ و کمک خواستنشو نادیده بگیری حیف خیلی راحت مرد خاکبرسر
best of GOT@bestofGOT___

Which house do you hate the most?

فارسی
15
1
335
15K
ATHY☔🇮🇷
ATHY☔🇮🇷@atysthetic·
مانسترهلیی که خلق میکنم:
ATHY☔🇮🇷 tweet mediaATHY☔🇮🇷 tweet media
فارسی
0
0
12
162
پوریای علیرغم (غراب سپید)
@jenabe_kermit نگاه کمیکو اگه بخوایم بگیریم با اینکه شخصا مارولو بیشتر میپسندم ولی دی سی داره بهتر عمل میکنه یک ریبوت کامل زده که مخاطب جدید نخواد بره کتاب هشتاد سال پیشو بخونه. ولی جاش تنوع کاراکتراش کمه و روی یک سری کاراکتر خاص خیلیی مانور میده.
فارسی
0
0
0
10
جنابِ کِرمیت
جنابِ کِرمیت@jenabe_kermit·
@faroud15 سینماشون به کنار دنیای کمیک رو دارم میگم اگه از ابرقهرمان ها خوششون میاد با برندش چیکار دارن جفتشون خوبن
فارسی
1
0
1
36
جنابِ کِرمیت
جنابِ کِرمیت@jenabe_kermit·
دعوا کردن سر اینکه مارول بهتره یا دی سی کصشعر ترین بحث ممکنه.
فارسی
3
0
20
1.1K