sunshin🌞

1.9K posts

sunshin🌞

sunshin🌞

@human2249

🎼🐈‍⬛🏖🌊🌈 فالو=بک

انضم Mayıs 2024
197 يتبع109 المتابعون
sunshin🌞
sunshin🌞@human2249·
@602_ma واسه من یکی دومورد مست میکردن میومدن دایرکت زارت عکس چیزشونو میفرستادن.بعد فرداش که مستی پریده بود میومدن عذرخواهی که آبروشونو نبرم یوقت🤣🤣🤣🤣
فارسی
1
0
1
88
محبوب❤️‍🩹
قبلا پسرا میومدن دایرکت چهارتا خالی میبستن چهار روز رو مخت کار میکردن چندتا وعده میدادن بعد میرفتن سراغ سکس و مرض و کوفت الان زارت میان از فانتزیاشونو اندازه ی دم ودستگاهشون میگن به خاطر ما کافور نخورید به خاطر خودتون بخورید خودتون بیشتر از ما اذیت میشید لاشیا
فارسی
16
0
98
3.2K
| نقطه ی امن
| نقطه ی امن@_No_MoreAnxiety·
خیلی دوسش دارم ،ده ساله باهاشم.نمیتونم ازش دل بِکَنم .قلقش دستمه. قصد ازدواج دارین؟ نه دنبالت میاد ؟ نه بهت عشق می‌ورزه؟ نه روزانه باهم صحبت میکنید؟ در حد پنج دقیقه چند بار در هفته همدیگه رو می‌بینید ؟ ماهی یکبار کجا همدیگه رو می‌بینید؟ خونه اسم این رابطه چیه؟
فارسی
67
1
458
73.3K
🍁🌈🌙🌗 Orkideh ♀️👩‍⚖️⚖️☕
یه سوال از خانم‌ها دارم اگر دو سال بعد از ازدواج متوجه بشید همسرتون به خواهرتون تعرض کرده(در این حد که تنها گیرش آورده و سعی کرده ببوستش و جور خاصی بغلش کرده)خواهرتونم ممانعت کرده و اومده به شما گفته و همسرتون هم پذیرفته که اشتباه کرده همسرتونو می‌بخشین و به زندگی ادامه میدین ؟!
فارسی
233
0
181
54.9K
هیرا
هیرا@bahar_amti·
چند سالت بود فهمیدی اینا خوردنی نیستن و برای یه کار دیگه استفاده میشن🌚🌚🌚🌚
هیرا tweet media
فارسی
155
2
163
68.8K
sunshin🌞
sunshin🌞@human2249·
@salambetoo نه بابا کیلو ۶۰۰ میخریم، فوقش کرم هم داره.تازه نشون میده ارگانیکه.پروتئنم داره🤣🤣🤣
فارسی
0
0
1
72
اِم وی
اِم وی@salambetoo·
بچه ها شما هم گیلاس و آلبالو که میخورین از وسط نصف میکنین ببینین داخلش کرم داره یا نه ؟؟😂😂
فارسی
113
22
412
12.1K
sunshin🌞
sunshin🌞@human2249·
از خودش تشکر کرده🤣🤣🤣
sunshin🌞 tweet media
فارسی
0
0
0
10
sunshin🌞
sunshin🌞@human2249·
@yepanahandeh به بعضی تمیزکارا هرچی هم پول بدی ،غذا بدی، باز چشمشون دنبال لباس و لولزم خونه ی آدمه.
فارسی
0
0
0
58
sunshin🌞
sunshin🌞@human2249·
@Calista_1989 الان چیزی به اسم نازایی تقریبا وجود نداره.با ivf و فریز تخمک و...در سنین بالا هم میشه بچه آورد.
فارسی
0
0
0
23
فقط الهام
فقط الهام@Calista_1989·
یکی از بزرگترین حسرت های من اینه که هیچوقت نمیتونم مادر بشم. شاید بچه مرد دیگه ای رو بزرگ کنم ولی لذت بارداری، زایمان و شیردهی قطعا نصیب من نمیشه... اگه مادر هستین واقعا قدر این شانس بی اندازه بزرگتون رو بدونین...
کیم جون@kimjoonnnnn

شاید در جهان دیگری مادر…

فارسی
47
1
271
43.3K
دختر لُر
دختر لُر@dokhtar_lor_89·
چند وقت پیش دقیقا دومین ماهگرد رابطم با پارتنرم بود و به طرز عجیبی دیگه خوشم نیومد ازش واقعا حس میکردم دوسش ندارم دوستام گفتن زنگ بزن طالع بگیر منم زنگ زدم خلاصه که گفت آقا دعا و سنگینی شدید داره هرچه زودتر باید باطل بشه وگرنه اتفاقای خیلی بدی میوفته منم حقیقتا ترسیدم /۱
فارسی
64
0
270
89.3K
sunshin🌞
sunshin🌞@human2249·
@602_ma همه جوره اذیت و آزار میکنن مردم بفهمن کت تن کیه
فارسی
0
0
1
21
محبوب❤️‍🩹
تا پارسال آب وبرق و نت قطع میشد امسال بانک هم بهش اضافه شد این اگه پیشرفت نیست پس چیه؟
فارسی
7
3
160
2.5K
🌸goli🌸
🌸goli🌸@gil12gil12·
دوست پسرم چند وقت دعوا داره که شب باید بیای خونم بمونی 🥲 برای کسی که دفعه اول باره میخوادبره شب خونه دوست پسرش بمون چی پیشنهاد میدین ؟ 🫠
فارسی
276
1
313
79.3K
Alireźaa
Alireźaa@Alireza_Biriya·
یه سوال از خانم ها دارم اگر همسرتون بعد از یک ماه از ازدواجتون برگرده بگه غذاهای مامانم خیلی بهتر از شماست اینا چیه درست میکنی! شما چه جوابی میدین ؟
فارسی
985
0
484
87.2K
sunshin🌞
sunshin🌞@human2249·
@Reza_hji به به چه خانواده ی متعهدی.
فارسی
0
0
1
29
آق رضا
آق رضا@Reza_hji·
امشب یکی اومد تو محل کارم مستتتتت(خانم بود) با شوهرش بود انقدر بهم آمار داد پشمام ریخت تازه از اونور شوهرش داشت مخ یکی دیگه رو میزد تازه بچه 3ساله هم داشتن من نمیفهمم این چه ازدواج عجیبیههههه اخه اخرش زنه شماره داد بهم نگرفتم مرده هم مخ یه دختر رو زد....
فارسی
36
2
291
39.8K
pooroochista
pooroochista@pooroochista·
۴ هفته پیش از @Digikalacom لاستیک یزد خریدم دیروز توی اتوبان یکی از لاستیکا اینجوری ترکید اگر خدای نکرده خسارت جانی میزد دیجیکالا پاسخگو بود؟ از دیشب دارم تلاش میکنم باهاش ارتباط بگیرم ولی این هوش مصنوعی و تلفن گویا اعصاب نمیذارن برا آدم یه انسان واقعی اونجا نیس گوشی رو برداره
pooroochista tweet media
فارسی
230
25
724
100.3K
sara
sara@abutsaraaaasm·
امروز جهیزیه خواهرمو آوردیم بعد ده سال برگشت خونه پدری🥲 بچه دار نمیشد دکترا گفتن مشکلی نداری وزنتو بیاری پایین باردار میشی بیچاره خواهرم تمام تلاشتو میکرد لاغر کنه تا اینکه فهمید شوهرش با دختر خالم داره بهش خیانت می‌کنه افسرده و چاق‌تر شد چاقی نتها عوارض داره بلکه خانمان سوزه🥲
فارسی
367
9
3.6K
280.9K
هیرا
هیرا@bahar_amti·
فکت دخترا ۹۰ درصد پسرا ایرانی فوت فیتیشن پس پدیکور برید:))))))))
هیرا tweet media
فارسی
131
8
412
32.1K
sunshin🌞
sunshin🌞@human2249·
@banosuozan حالم بهم میخوره ازشون.مثلا میخوان بگن شاخن. من که فالوئر بالاها رو فالو نمیکنم
فارسی
1
0
1
19
مامان شاپور
مامان شاپور@banosuozan·
بعضیا هم که فالوورشون زیاد میشده فالوینگ شون ریموو میکنن مثلا دویستا نگه میدارن که بگن خیلی خفنن
فارسی
3
0
26
352
sunshin🌞
sunshin🌞@human2249·
@602_ma آدمها آدمو تنهاتر میکنن.
فارسی
0
0
1
26
محبوب❤️‍🩹
هر بار از تنهایی به آدمی پناه بردم تنها تر شدم.
فارسی
12
3
170
2.1K
sunshin🌞
sunshin🌞@human2249·
@goingtobelawyer الهی بگردم.اما همینارو که بما گفتی واسش بنویس.شاید تلنگری باشه براش به خودش بیاد.
فارسی
1
0
1
49
پیشان باز
پیشان باز@goingtobelawyer·
من اگه بمیرم از دست غرغرای مامانم مردم. غذا میپزم میاد میگه چرا پختی کالباس خریده بودم ساندویچ کنیم. از بیرون میاد میبینه منم تازه رسیدم غرغر می‌کنه که با ۲۸ سال سن چرا غذا نپختی سن تو بودم دوتا بچه داشتم. لوستر روشن باشه دعوا می‌کنه خاموش باشه میگه مگه جغدی؟ ۱/
فارسی
117
4
1.4K
71K
sunshin🌞
sunshin🌞@human2249·
@sogol6553 درددل خیلی از دخترای دهه ۶۰ و قبل😢
فارسی
1
0
4
786
تمشک
تمشک@sogol6553·
رسالت پدر مادر من در تمام عمرم این بوده که اونجامو از دست غریبه حفظ کنن نه فرستادنم زبانی سازی هنری چیزی یاد بگیرم نه دقت کردن رشته متناسب با استعدادم انتخاب کنم نه گذاشتن دانشگاه شهرستان بزنم که با رتبه‌م رشته خیلی بهتر قبول شم نه واسه شغل از تجربه و پارتی برام استفاده کردن هیچ
فارسی
25
10
686
32.9K