کالبد

515 posts

کالبد banner
کالبد

کالبد

@isdrwi

🕊️

انضم Kasım 2012
79 يتبع224 المتابعون
تغريدة مثبتة
کالبد
کالبد@isdrwi·
اردیبهشت وین - ماریبور - هالشتات - هامبورگ
کالبد tweet mediaکالبد tweet mediaکالبد tweet mediaکالبد tweet media
فارسی
2
0
13
1.4K
Mehran
Mehran@WandererMeh·
اگه این دکمه تو ماشینت دکوری نیست تو دوست خوب منی 🤝
Mehran tweet media
فارسی
68
0
329
54.9K
کالبد
کالبد@isdrwi·
گرمه
کالبد tweet mediaکالبد tweet mediaکالبد tweet mediaکالبد tweet media
فارسی
0
0
3
120
کالبد
کالبد@isdrwi·
بالاخره اسپاتیفای پرمیوم بهم برگشت
فارسی
0
0
1
83
کالبد
کالبد@isdrwi·
یه مسلمون امروز بهم نذری داد ترسناکه نمیدونم بخورم یا نخورم
فارسی
0
0
2
70
کالبد
کالبد@isdrwi·
هوا یه طوری گرمه که پشمام
فارسی
0
0
5
70
کالبد
کالبد@isdrwi·
خیلی خره
کالبد tweet mediaکالبد tweet mediaکالبد tweet mediaکالبد tweet media
فارسی
0
0
3
130
کالبد
کالبد@isdrwi·
تهران میبینمت .
فارسی
0
0
3
140
🔪 B
🔪 B@hooselenadaram·
انقدر حالم‌ تخمیه که ممکنه هر لحظه بلیط بگیرم برگردم
فارسی
3
0
15
586
کالبد
کالبد@isdrwi·
شبا مست میبینم هی خواب داریم برمیگردیم تهران
فارسی
0
0
8
465
Setareh
Setareh@setarehimi·
@isdrwi سلام از ماست
فارسی
1
0
0
92
کالبد
کالبد@isdrwi·
تهرانو میخوام
فارسی
0
0
2
168
کالبد
کالبد@isdrwi·
پزشو میدم
کالبد tweet mediaکالبد tweet mediaکالبد tweet mediaکالبد tweet media
فارسی
0
0
3
354
کالبد
کالبد@isdrwi·
Audi R26 in Wien .
کالبد tweet mediaکالبد tweet mediaکالبد tweet mediaکالبد tweet media
Deutsch
0
0
4
274
کالبد
کالبد@isdrwi·
هیچ سال مثل امسال عید انقدر غریب نبوده برام
فارسی
0
0
0
221
کالبد
کالبد@isdrwi·
دوستم زنگ زده از ایران مشهد میگه اینجا کلی آدمو کشتن خیابونا بوی خون میاد حتی همه گربه های شهرم مردن حروم زاده های بی شرف #مرگ_بر_جمهوری_اسلامی
فارسی
0
0
0
147
کالبد
کالبد@isdrwi·
دیشب از ایران باهام تماس گرفتن از اون موقع همش ترس اینو دارم نکنه بهم زنگ بزنن و نباشم که جواب بدم موقع خواب گوشیو بغل میکنم کص مادرت خامنه ای
فارسی
0
0
0
153
کالبد
کالبد@isdrwi·
دوستان یه اپی هست به اسم Boss Revolution میتونید باهاش به ایران زنگ بزنید این اپو تست کردم به تلفن ثابت تو ایران و تونستم باهاش تماس بگیرم
فارسی
0
0
1
214
bitanem
bitanem@nonbarbarii·
@naqmeqarib چی داری میگییییییی نژخبمیکسحرنمیمس
فارسی
2
0
1
57