pegah أُعيد تغريده

امیرپارسا فقط یک استوری معمولی گذاشت، اون هم یک روز قبل از شروع این اتفاقات، حالا یک ماهه این بچه سر هیچ و پوچ گوشه زندان افتاده. قضاوت کردن از دور، وقتی خودت تو حاشیه امن هستی، خیلی ساده هست. اون بنده خدا بعد از کلی تلاش تازه داشت کمی از مزه موفقیت سالها خاک خوریش رو میکشید. واقعاً منصفانه نیست برای اینکه یکی اینجوری بیاد بشورتش چنین هزینه سنگینی بده. اگر ادعای ایستادگی داریم، بار این هزینه را خودمون به دوش بکشیم، نه اینکه از دیگران خرج کنیم.
Ali Bornaei@abornaei
کسی از این دلقک خبر داره؟!! از این ملیجک بعد کشته شدن ۶-۳۵ هزار تا آدم یه همدردی خشک و خالی شنیدین؟!! تسلیتی، ابراز موضعی، حرفی، سخنی؟!! بلبلی کردنش ففط مال روزای خوش پول پارو کردن بود؟! تو عزای ملت لال شد؟! داره پولهایی که از پامپ و مامپ درآورده رو خرج میکنه یا موش زبونش رو خورده؟!
فارسی


