bøttehatten أُعيد تغريده
bøttehatten
114 posts


@gravelborn @marcusjmehnert @godset Alle vet at den grønne kiwi logoen på godset drakta er drit støgg
Norsk

@marcusjmehnert @godset Herlighet så snål. "Å Energi" må jo stå på linje, og ikke med Åen over. Og KIWI er grønn, bruk en mørkere grønnfarge, men ikke hvit!
Norsk

Dette hadde vært så mye kulere uten den trommen
Borussia Dortmund@BlackYellow
⬛️ BORUSSIA DORTMUND 🟨 🗣️
Norsk
bøttehatten أُعيد تغريده
bøttehatten أُعيد تغريده
bøttehatten أُعيد تغريده
bøttehatten أُعيد تغريده
bøttehatten أُعيد تغريده
bøttehatten أُعيد تغريده
bøttehatten أُعيد تغريده
bøttehatten أُعيد تغريده

@GodsetK Det er lov å være sur etter å ha blitt latterliggjort, ydmykhet og rævkjørt på egen hjemmebane. Men å kritisere andre supportere blir litt spesielt når man ikke merket at det var hjemmesupportere. Hvor i faen var dere på stadion? Ikke én gang hørtes dere. Flaut.
Norsk
bøttehatten أُعيد تغريده
bøttehatten أُعيد تغريده





















