تغريدة مثبتة
نسیم وصل
8.1K posts


تو ارمنستان شیرینی پزی ها و نونوایی ها همه خانم هستند روز آخر چندتا خریدم با خودم بیارم خانم نونوا میلفی بسیار خوشگل و خوش برخورد بود ..
نسیم وصل@vasllive
تو به اندازه نون لواش های ارمنستان ناز و لطیفی ..
فارسی


تو این سن طبیعیه دیگه نوجوان و ماجراجو نیستید که به همه نه بگید به یه سنی که برسید میگید آخرش چی؟ پس کی خوبه؟ عمرمون گذشت زندگی نکردیم
حتی برای پسرا
اگر آدم از نظر مالی تامین باشه بهترین زمان دهه بیست زندگی هست برای ازدواج
دهه چهل هم دوره جذابیت خانم هاست حیف و میل نکنید خلاصه
🌷🌷tanha🌷🌷@fetne57
من ۴۰ رو رد کردم. همیشه از ازدواج ترسیدم. اما الان دارم ازدواج میکنم.رفتم به پسری از فامیل که تا حالا ندیده بودمش جواب رد بدم که عاشق ادب و شخصیتش شدم. بعد عاشق چشمان خوشگلش.عحیبه که دیگه نمیترسم و میخوام باهاش زودی بچه دار بشم(البته اگه بشه).خیلی از خودم متعجبم
فارسی



