تغريدة مثبتة
vincent
18 posts


Kimseye anlatamadığım şeyleri bazen bir şarkı anlatır.
Ey Sareban, bu kez Leyla’mı da al götür; aklımdan da geçsin, kalbimden de. Zira bu saatten sonra gidenin ardından dönüp bakmam. Değerli olan gelen değil, kalabilendir.
#mohsennamjoo #sareban
Türkçe

@wangogh65 @tkdfed Kankimm başarı falan kalmadı 10 yıl oldu biteli 😂😂
Türkçe

@kpss2020 @taylantemiz06 3. Ahmet olması lazım yanlış bilgi vermeyelim
Türkçe

@EyEylulEy @ROBAR7321 @kocholding Temel ve Fadime örneği vermen, anlatılan tırnak içinde “fıkranın” içeriğini değiştirmiyor. Ben Karadeniz fıkralarını karadenizlileri aşağılayan tarafını savunmadığım gibi, Kürt kadınlarını aşağılayan bir “fıkrayı” da savunmuyorum. Tutarlılık tam olarak budur.
Türkçe

@wangogh65 @ROBAR7321 @kocholding Yazıklar olsun Adliye koridorlarını doldurmayan Karadenizlilere o zaman…
Temellere…
Fadimelere…
Dursunlara…
Türkçe

@EyEylulEy @ROBAR7321 @kocholding Sorun şu ki, konu kendi kimliğine dokunduğunda hassasiyet bekleyip başkasının kimliğine dokunduğunda “ama bu sadece fıkra” gibi aksettirmek bana tutarlı gelmiyor. İlke dediğin şey, işine geldiğinde değil her durumda savunulandır.
Türkçe

@wangogh65 @ROBAR7321 @kocholding Dipnot:
Apocuklarının söylemlerine tepki göstermiş olsalardı,haklı olabilirdin.
Saygı duyuyorum ama katılmıyorum sana…
Türkçe

@EyEylulEy @ROBAR7321 @kocholding Kadınları ve bir etnik kimliği aşağılayan klişeler üzerinden kurulan bir espriyi eleştirmek ve özür beklemek mizah düşmanlığı değildir. Asıl ilginç olan, bu konuda hassas olan kesimin neden rahatsız olduğunu anlamaya çalışmak yerine, bunu sadece “bir fıkra” diyerek geçiştirmektir
Türkçe

@ROBAR7321 @kocholding Özrünü kabul etmiyoruz elbette..
İNSAN FIKRA ANLATTI DİYE ÖZÜR DİLEMEMELİ…
Türkçe












