دزدی به نام لایسنس مارکت بیشتر از ۱ هفته هست که پول گرفته و اکانت گوگل درایو من رو تحویل نداده. در ساعت کاری که زنگ میزنی پشتیبانی، تلفن گویا بهت میگه ساعت کاریمون تموم شده و از ۸ تا ۱۷ باید تماس بگیرید. اینماد و شکایت قضایی کردم. تعطیلتون میکنم.