ببخشید احیانا اینکه ۱۱شب با دسته و بلندگو و طبل راه میافتین تو خیابونا مزاحمت و اینا نیست؟
Buttercup@itsBcup·3dببخشید احیانا اینکه ۱۱شب با دسته و بلندگو و طبل راه میافتین تو خیابونا مزاحمت و اینا نیست؟Übersetzen فارسی00349