اللي يقارن اسبانيا بفرنسا ما يفهم.. العراق لو يلعبون ضد اسبانيا بيلقمون نفس النتيجه وممكن اكثر، اسبانيا اصعب منتخب ممكن يواجهه اي منتخب عربي اسلوب لعبهم يخنق الخصم بملعبه
للمعلومية دي بول اندرريتد جدًا
خصوصًا مع الارجنتين، الرجل اداءه مميز والبُعد البدني والجسدي اللي يضيفه للارجنتين دائمًا المفترض يكون موضع تقدير
بتخلّى عن فرنانديز وماك اليستر قبله لو ببقي احد على الدكة