
@Percivael من خیلی وقته از دستش دادم و باید بگم خیلی داره حال میده اینجوری
عاطفه اسکمه :)))))
فارسی
free boy
614 posts



اگر انسان بزرگسالی هستید((بالا ۲۵ سال))فکر مهاجرت به تهران رو از سرتون بیرون کنید برای زندگی در تهران و بین تهرانی ها شما یا باید در تهران متولد شده باشین یا از نوجوانی و زمان شکل گیری شخصیت در تهرانرشد کرده و در فرهنگ تهرانی حل بشید که بتونین در این شهر سروایو کنید.




عاشق استوری های رامین نیکوام همیشه حق ترین حرفارو میزنه😂


شما ببین گرما با این پیشی چه کرده😅 اول هرچی صداش کردم جواب نداد ولی رفتم جلوتر بهش آب دادم و مطمئن شدم که زنده بود.✍️🏻

I was 9 btw…



خوشمزه تر از این ترکیب وجود نداره✨️