Job seeker in DE
103.6K posts

Angehefteter Tweet

@ItstheNrs تاپینگ پیتزا که اصلش اناناسه دیگه. این انجیرم که ایشون گفته خوبه.
کلا ترکیبی که شبیه لواشک شه مزهش احتمالا جالب شه با مرغ.
فارسی

@zynbnrmnd وای آره، گلابی هم خوب میشه تو سالاد، برا تاپینگ پیتزا چی؟ چیزی سراغ داری میوهطوری؟
فارسی

@Arepheh بله این انتقاد درستیه. منم این شرایط رو داشتم و کاملا میفهممتون.
فارسی

@MadDragon97 جواب سوال دوم، بله.
Job seeker in DE@Arepheh
من سابقه کار تو حوزه گرافیک دارم. Mid-level یا سینیورم. به زبان انگلیسی تسلط کامل، و مدرک ب۲ زبان آلمانی دارم و مدتهاست تو آلمان دنبال کار میگردم. به تازگی هم یک دورهی Cloud Specialist با آمازون و aws تموم کردم که Entry level محسوبم. #تایملاین_آلمان #بازارکار #ریتوییت
العربية

@Arepheh میشه رشته ت رو بدونم؟
رو ویزای پیوستی که پنج سال تونستی کشش بدی؟👀
فارسی
Job seeker in DE retweetet
Job seeker in DE retweetet
Job seeker in DE retweetet

یکبار دیگه مشخص شد این کشور رو همین کلهسیاههایی که همهجا اخ و پیفشون میکنن، سرپا نگه داشتن.
Hossein Ghatib حسین قتیب@HosseinGhatib
امشب مانشافت آلمان پیروزی را به دنیز اونداف از نسل مهاجران کرد ایزدی از ترکیه و ندیم امیری از نسل مهاجران افغانستان مدیون است. نژادپرستان ضد مهاجر باید وقتی امشب Deutschland über alles می خوانند چهره این دو را به یاد بیاورند!
فارسی

خبرتون بیاد با این بردتون.
تا صبح هم باید بوق بوق بشنویم 🤦🏻♀️💆🏻♀️
Job seeker in DE@Arepheh
ایشالا که آلمان ببازه و کمی آلام روحیم التیام بگیره. سگا.
فارسی








