Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin:
"Velilerimiz eğitim sistemimizi başka ülkelerle kıyaslıyorlar. Niye sadece öğretmenler ya da okullar üzerinden kıyaslıyorsunuz? Veliler üzerinden de kıyaslayın.
Biz, başka ülkedeki veli gibi çocuğumuzla beraber her akşam oturup yarım saat kitap mı okuyoruz yoksa televizyon mu izliyoruz? Bunu da kıyaslayın."
@turkcegundemtr Genelde hayatında bir gün bile çalışmayıp para kazanmanın ne demek olduğunu bilmeyen kadınlar böyle taleplerde bulunuyor. Gerekirse kendim yaparım hayat arkadaşımı zora sokmam güzelsen güzelsindir zaten ardından görgüsüz de diyebilirler geçim ehli de buralarda belli olur.
@turkcegundemtr Adam bence yol yakınken geri dönmeli bu kadın adamın maddi durumu biraz tökezlesin terk eder. Evlilik kurumunu önce öğrenip sonra evlenmeli. Ne diyorsun “iyi günde kötü günde, hastalıkta sağlıkta” adamı rencide etmek için utanmaz bir de paylaşım yapmış.
Kuzenim maddi sıkışıklık yaşayınca ona 170 gram altın verdim. O dönem gramı 7.500 TL’ydi ve altınları bozdurup parasını kullandı.
Aradan zaman geçti, altın gramı 6.150 TL’ye düştü. O da gidip tekrar 170 gram altın alıp bana geri verdi.
Gram olarak eksik yok, verdiği miktar aynı.
Ama arada ciddi bir değer farkı oluştu.
Siz olsanız sadece gram hesabı mı yapardınız, yoksa değer farkını da hesaba katar mıydınız?
🔵 YKS sınavına giren eşiyle birlikte okula gelen bir kadın, sınava yetişkinlerin girmesine tepki gösterdi:
▪️"Bakın asla öğrenci yok. Herkes koca koca insanlar. Aynı benim kocam gibi. Yani çoluğun çocuğun hakkına girmeyin."
▪️"Tüm yaşlıları bu okula almışlar."
Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu:
“Memleketi bu hâle getiren birisiyle neyi müzakere edeceksiniz?
Müzakere edilmez, mücadele edilir.
Geçmişte Meclis Başkanlığı yapmış AK Partili bir kişiyle CHP Genel Başkanı iki saat ne görüşür?”
Bir tanıdık çocuğunu TYT sınavına tek göndermiş. Akrabaları adamı ilgisizlikle suçlayıp topa tutmuşlar. O da diyor ki, "18 yaşındaki adam iki mahalle ötedeki okula tek başına gidip sınava giremiyorsa, Temel Yeterlilik Testinde ful yapsa ne yazar!" Ne diyorsunuz?
@kilicdarogluk Gazeteci soru soruyor soruya soruyla cevap veriyorsun. Herkes senin ne olduğunu iyi biliyor merak etme. Çırpındıkça daha çok batıyorsun atama başkan
🇹🇷TBMM adına utanç gecesi!
➖Suudi Arabistan’la yapılan enerji anlaşmasının oylaması esnasında;
💡Genel Kurul salonunda yeterince milletvekili bulunmayan iktidar cenahı tarafından,
➖Tam 76 sahte pusula verilmiş.
➖Yani salonda olmayan 76 milletvekilinin imzalarını taklit edip,
➖Onlar adına sahte oy kullanmak istemişler.
➖Tek tek tespit ettik.
➖Ve oylama yapılamadan bu gece Meclis kapandı.
➖Demokrasiye ve millet iradesine ihanet bu.
➖Yazık bu güzel ülkeye.
@TheLaikYobaz Sabancı holding de gizli miras kavgasi var hepsini satıp sonra da hisse başına nakit temettü şeklinde para dağıtıp sabancı holding i tasfiye edebilirler bunun işareti olabilir herkes dikkatli olsa iyi olur sakıp sabancı 'dan sonra sabancı holding kötü yönetiliyor
Bir ilkokul öğrencisi, Devlet Bahçeli'ye şiir okuyup uludu:
- Kurt uykudan uyanmış. Ulumaya başlamış. Uçak olup uçalım. Uzak yerlere kaçalım. Auuuu.
+ Ama kaçmayalım. Burayı değiştir. Ülkücüler kaçmaz.
@gurseltekin34 Kılıçdaroğlu'nun kayyım olduğu yere %5 oy çıkmaz.
Bunu bilerek hareket edin.
Tam akp'den kurtulma umudumuz ortaya çıktı,
Hevesimizi kursağımıza bıraktınız.
Yazık ettiniz umutlarımıza da,
ülkeye de.
Bugün saat 20.00–21.00 arasında Habertürk TV’de, 22.00–24.00 arasında CNN Türk ekranlarında canlı yayın konuğuyum.
Gündeme dair değerlendirmelerimizi, görüşlerimizi ve kamuoyunun merak ettiği konuları konuşacağız.
İzlemek ve gerçekleri birlikte değerlendirmek isteyen herkesi ekran başına bekliyorum.
Kiracım aradı, “Evden çıkıyorum ama yıllar önce verdiğim 2.500 TL depozitoyu bugünkü değeriyle 30 bin TL olarak istiyorum.” dedi.
Siz olsanız bu parayı öder miydiniz?
@Nickslife73@3ly6o Aptal olan sensin o denizde milyarlarca parazit yaşıyor zaten onun attığı 50 tane parazitle bir şey olmaz merak etme. Ayrıca köylü diye dalga geçmişsin de köylü halkı olmazsa acınızdan geberirsiniz
🗣️ Okan Buruk: "Beni en çok üzen, her şey çok iyi gidiyor, işte ekibiniz çok iyi, Liverpool'la kafa kafa oynuyorsunuz, Liverpool'u yeniyorsunuz, fiziksel olarak onlara acayip bir üstünlük kuruyorsunuz, her şey çok iyi. Sonra bir maçta başka bir şey oluyor, 'hocanın ekibi şöyle olması lazım, şu gelmesi lazım, böyle olması lazım.' Belki en çok üzen ekip olarak da. Çünkü 4 seneyi beraber geçirmesiniz, her şey iyi gidiyor, fiziksel olarak iyisiniz, rakiplerle başa başa oynuyorsunuz. Çünkü bizim oyunumuz da çok dominant bir oyun. Yani çok böyle yüksek şiddette depar atan, yine yüksek şiddette hıza ulaşan bir oyun stili oynuyoruz. Yani burada da her şey iyi gittiğine göre demek ki her şeyi iyi yapıyorsunuz." (Kafa Sports)
LGS sınavında en çok tartışılan sorulardan biri Türkçe yelkenli sorusuydu.
Beyfendiye sordum oğlum herkes bunu tartışıyor sen nasıl yaptın.
Cevap:
Benim için en kolay sorulardan biriydi.
Alem bu çocuk ya 😊