
frigort
22 posts





La kime sorsak,kime baksak 70 ayt 100 tyt aq hani millet sıçmıştı










Taptığınız Ahmet Türk’ün aşiret konağı kimlerden kalma a.koduğumun sığıntısı?

Almanya’ya taşınan vatandaş, Alman komşusuyla yaşadığı olayı anlattı: - Evimize yeni taşındık. Haliyle bazı karton kutular boşa çıktı. Biz de ezip küçülterek çöpe attık. Sonra bir baktık ki komşumuz hepsini tek tek çıkarıp falçatayla iyice küçültüyor... - Yerin dibine girdim, o kadar utandım ki bize sözlü olarak hiçbir uyarı yapılmadı ama kendini bilen insana ekstra bir şey söylemeye de gerek yok zaten. - Bu kadarına gerek var mı yok mu tartışılır ama sonuçta apartman kuralları neyse uymak gerekiyor. - Eşim hemen inip yardımcı oldu. Kurallar güzeldir hiçbir rahatsızlığımız yok ama alışana kadar kendimizi biraz diken üstünde hissedeceğiz net.






















