بـهـنام

12.1K posts

بـهـنام banner
بـهـنام

بـهـنام

@Behnam_25

بی پلاک / 💍

Beigetreten Ekim 2023
1.8K Folgt1.8K Follower
Angehefteter Tweet
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
پنج سال بعد مرگت، مطمئنی کی پنجشنبه‌ها حتما میاد سرقبرت؟
فارسی
885
9
1.2K
158.8K
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
حوصله رفیق بازی ندارم حوصله آدمارو ندارم من فقط خودم هستم و پروردگار مطلق🤝 جمعه تون پراز نور خدا🤍
فارسی
0
0
5
84
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
اونقدر ضربه خوردم اونقدر دورویی دیدم اونقدر نامردی دیدم بعدا فهمیدم اکثر اونایی که باهاشون آشناییت و نسبت دارم، خوبم نمیخوان!
فارسی
0
0
3
70
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
گاهی فقط باید گفت : گـور باباش و رد شُـد!
فارسی
0
0
1
42
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
غـم خودش می‌داند به چه کسی پیله کند با سنگ‌دلان کاری ندارد ساده دلان را ویران می‌کند
فارسی
1
0
4
108
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
مردم شهر به خواب رفته اند سکوت بیش از حَد کَـر کننده است درد‌ها در وجودم، دوباره ریشه می‌دوانند نمیدانم چه رُخ داده است…
فارسی
0
0
3
73
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
فکت : هدف های واقعی ارزششو دارن که بخاطرشون تا پای جان دنبالشون کنی!
فارسی
1
0
11
81
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
میدونم الان خیلی سخت تر از انتظارداره میگذره و دوست داری که کنار بکشی؛ ولی بهت قول میدم برای محکم موندن تو این روزای سرد و تاریک، بعدا به خودت افتخارخواهی کرد بهنام. مراقب خودت باش❤️‍🩹🌱
فارسی
0
0
3
47
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
-چرا برای هدف‌هات نجنگیدی رفیق؟؟ + نجنگیدم؟!❤️‍🩹
بـهـنام tweet media
فارسی
0
0
3
35
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
ای یگانه‌ی بی‌همتا،
در سکوتی که جان را به رقص می‌آورد، شکرت می‌گویم.
برای هر نفسی که بهار را در سینه‌ام زنده می‌کند،
برای هر زخمی که به گل تبدیل شد،
و برای هر اشکی که به رودِ صبر انجامید. تو هستی و من، در این هستیِ تو،
کوچک‌ترین ستاره‌ای‌ام که از نورت می‌درخشد.🌱
فارسی
0
0
1
98
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
فکت: بسیاری از مَـردان آنقدر به تکیه ‌گاه بودن و ایستادن عادت کرده‌اند که فراموش می‌کنند که خودشان هم حق نشستن و استراحت دارند…
فارسی
0
0
15
221
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
فکت: اقتصاد مثل ماشین لوکسه که فقط برای چند نفر سواری می‌ده و بقیه باید از پشت آن بدون.
فارسی
0
0
6
81
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
هفتمون با قطع بودن خدمات بانکی شروع شد اونم تو داروخانه متوجه شدم! . . . هیچی دیگه داروهارو گذاشتم اومدم بیرون😐
فارسی
0
0
6
96
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
فکت: سلامت روان مـردها، ببشتر شبیه شوخی باهاش برخورد میشه. هیچکس به استرس، ناراحتی و رنجی که مردان تحمل میکنن، اهمیت نمیده، تا وقتی که تبدیل به خشم و عصبانیت بشه. تازه بعدش فقط میشه 👈 آدم بـَـد!
فارسی
2
0
11
270
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
شکر بی‌پایانت یا رَب…🌱🫶
فارسی
0
0
0
25
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
شکرت اوس کریم… سخت می‌گذره، خیلی سخت.
راه‌ها تاریکه، اما هنوز ایستادم.
شکرت که حتی تو این شبِ طولانی، امید رو از دلم نگرفتی.
شکرت که درد رو گذاشتی تا بیشتر بهت پناه ببرم. سخت می‌گذره، ولی تو بهترینی…🌱🤍
فارسی
0
0
2
62
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
ساعت ۵ صبح،باذوق به خودم گفتم: امروز میرم تفریح!
رسیدم شیفت،ساکتِ ساکت.
یهو همکارم از ته راهرو داد زد:تو هم اومدی تفریح؟ ما تفریح‌مون اینجوریه:
نه شمال، نه پیک‌نیک…
فقط شیفت خلوت، قهوه نیمه مجانی و آرومِ بدون رئیس! برنده زندگی شدیم دیگه
فارسی
0
0
5
121
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
فکت: قدرت خرید تو‌ نوجوونی با پول تو‌ جیبی‌م پنج برابر الان بود که کار میکنم!
فارسی
0
2
38
855
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
خیلی غم انگیز نیست؟ اینکه آدمیزاد در این دنیا برای یك زندگی آرام بمیرد.
فارسی
0
0
3
76
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
نـت‌هاتون چطوره امشب؟
فارسی
0
0
1
37
بـهـنام
بـهـنام@Behnam_25·
چـنان باش فارغ ز باغِ تعلّق که بر دوش اگر سَـر نباشد نباشد…(:
فارسی
0
0
3
40