Daphne

2.5K posts

Daphne

Daphne

@Bisouserr

Beigetreten Ağustos 2022
220 Folgt20 Follower
Angehefteter Tweet
Daphne
Daphne@Bisouserr·
Bilgi: Handan eserinin içeriğinde Nermin adında bir karakter yoktur. Karakterin ismi Nerimandır. Ben bu soruyu doğru yaptım ancak. bu olaydan dolayı yanlış yapan arkadaşlar var ise soru iptal olmalı.
Daphne tweet media
Türkçe
41
22
505
141.6K
Daphne
Daphne@Bisouserr·
Bilgi: Handan eserinin içeriğinde Nermin adında bir karakter yoktur. Karakterin ismi Nerimandır. Ben bu soruyu doğru yaptım ancak. bu olaydan dolayı yanlış yapan arkadaşlar var ise soru iptal olmalı.
Daphne tweet media
Türkçe
41
22
505
141.6K
Daphne
Daphne@Bisouserr·
@akdeniz_95309 @veronikagibiyim Bende hak geçmesini istemiyorum ama buna bir çözüm gelsin isterim. belkide bir netle başka bir öğrenci bir öğrencinin gideceği bölüme gidecek.
Türkçe
0
0
1
7
Didem
Didem@akdeniz_95309·
@Bisouserr @veronikagibiyim Ama burda herkesten önce kurumun hatası var adam belki gidip handan yapcaktı ama nermini görünce vazgeçti bu gerçekten hak yemek ama refikten bulup da doğru yapanlar da var bu sefer onların hakkı yenecek baya karışık bi durum ne diyim bilemedim
Türkçe
1
0
0
17
Simurg
Simurg@veronikagibiyim·
handan sorusunu dogru yapanlarin ikiyuzlulugu? eger yanlis yapsaydiniz yirtinirdiniz burda soru iptal edilsin diye. bala gote dogru yaptiniz diye iptal olmasın diye diretip durmayin
Türkçe
39
8
418
10.6K
Daphne
Daphne@Bisouserr·
@akdeniz_95309 @veronikagibiyim Aynı şekilde bende iptal olsun dedim ama doğru yapanlarında bir hakkı oluşuyor biz sorulma amacı olarak Refik cemalden bilerek yaptık iptal ederlerse 1 netimiz gittiği gibi soruyu hiç yapmayan boş bırakanlarlada eşit duruma düşücez soruyu sallayıp yanlış yapanlarla da eşit olucaz
Türkçe
1
0
1
20
Didem
Didem@akdeniz_95309·
@veronikagibiyim Ben de doğru yaptım ama iptal edilsin diyorum genelleme yapma hak yenilmiş oluyor çünkü her türlü sonuç ne olursa olsun bu kadar önemli bi sınavda bu yanlış yapılamaz bu soruyu yapanlar da şansa bala yaptı zaten o yüzden edilsin iptal hak yerini bulsun
Türkçe
1
0
0
324
Daphne
Daphne@Bisouserr·
@hzgoatmessi Zaten adam 115 tyt yapmış, 115 tyt yapan bir eacı, sos1den 40 Ayt neti yapsa 0 matematik ile EA ilk 5k ya girecek zaten. Sayısalci adam mat yapabiliyorsa sende paşa paşa tyt kasacaksın. ama kendim için konuşmuyorum tabi ben derece öğrencisi değilim 😆
Türkçe
0
0
7
750
Kara Yağız
Kara Yağız@edebiyat_fakir·
@bosunatiklama Ben Messi nin daha iyi olduğunu kabul etmiyorum. Arjantin takim olarak zaten cok iyi olduğu icin dunya kupasini aldılar. Ama Portekiz o kadar güçlü degil. Dolayısıyla dunya kupasi almaya göre en iyisi belirlenemez
Türkçe
12
0
13
5K
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Ronaldo ve Messi'nin ilk ve son Dünya Kupası golü arasındaki zaman aralığı: • Ronaldo: 20 yıl 11 gün. • Messi: 20 yıl 11 gün.
Boşuna Tıklama tweet media
Türkçe
40
19
2.3K
232K
zottirik🇹🇷
zottirik🇹🇷@lalalanzl·
o kdr bosluktayim ki ortaogretim kpss caliscam
Türkçe
5
2
210
6.7K
zehra🇹🇷
zehra🇹🇷@everythingzeraa·
sıralamaları asla tahmin edemeyiz ama ea açısından iyi olmak zorunda tabii herkesin sos1i sıkıntılıysa
Türkçe
15
0
441
30K
Daphne
Daphne@Bisouserr·
@midemdecanavarv Çöl konusu doğrudur hocam bilgim daha azmış demekki. Handan sorusunda diğer arkadaşların yerinde olmak istemezdim. hANdan NerimAN diye kodlayan falan duydum. Refik cemali bilmemek biraz sıkıntı ama bilmiyorum hak geçsin istemem.
Türkçe
0
0
1
56
simflat
simflat@midemdecanavarv·
@Bisouserr hocam yani sabahtan beri on farklı sorunun iptali istendi bu soruda da cok bi celiski yok cöller afrika ve avusturalyada cok daha belirgin ayrıca handan sorusunu dogru yaptıysan niye iptalini istiyosun
Türkçe
1
0
0
26
Daphne
Daphne@Bisouserr·
Bu soru çelişkili bir sorudur. İşarette belirttiği üzere, Namip ve Büyük Victoria Gibson çölü buradaki sorunun cevabı olarak doğru. Ama diğer bir işaret taklamakan ve gobi çöllerinin tam ortasına atılmıştır. Burada Himalaya dağları zaten çölün kenarında, yorumlar sizin.
Daphne tweet media
Türkçe
2
0
2
267
Daphne
Daphne@Bisouserr·
@Mozmoz06121941 @tipokuyorumdur 1 ay önceden okul yeri belli olmuyor hatta 2 gün kala okuldaki yerleri değişen bile var, 1 hafta kala açıklanıyor ama tabi geç kalınma durumu %80-90 kişinin hazırlıksız olmasına dayalı
Türkçe
0
0
1
9
Mozmoz06
Mozmoz06@Mozmoz06121941·
@tipokuyorumdur Zenan bey sınavın saati belli … öğrencilere de en az bir ay önceden okulla ilgili Tebliği yapılıyor yeri konusunda … yerine getirmeli sınava zamanında gelmeli … bu öğrenci arkadaşlarla konuşmak lazım niye geç kaldınız neden geç kaldınız
Türkçe
1
0
3
121
Dr.Zenan Parlar
Dr.Zenan Parlar@tipokuyorumdur·
Çözüm olarak, geç kalan öğrencinin kağıdı alınıp yedek gözetmene verilir ve boş olan bir sınıfta o öğrenci sınavını tamamlayabilir. Soruları yetiştirmek de onun sorumluluğunda olur. Birkaç dakika veya saniye 1 yıla mâl olmamalı. Bazen olağan dışı şeylerden de geç kalınıyor.
Denge+@dengeplus

Isparta'da AYT'ye 1 dakika geç kalan kız öğrenci, içeri alınmayınca gözyaşları içinde annesinin yanına gitti.

Türkçe
1.1K
179
13K
1.8M
Daphne
Daphne@Bisouserr·
@midemdecanavarv İptal istemedim hocam, soru bana çelişkili gelmişti sadece paylaşmak istedim. İptal istediğim handan sorusuydu onu da ben doğru yaptım zaten.
Türkçe
1
0
0
44
simflat
simflat@midemdecanavarv·
@Bisouserr yapamadıgınız hrr sorun iptalini mi isteyeceksiniz aq böyle
Türkçe
1
0
1
54
Daphne
Daphne@Bisouserr·
@hzgoatmessi Ben sıcaklık oranlarını hiç düşünmeyip, Taklamakan, gobi, çöllerinin 2 tane olup birbirine yakın olması nedeniyle namip seçmemiştim. Karakuma falan atsaydı namipe gidebilirdim. Ama dediğine göre soru bu amaçla hazırlandıysa kaliteli bir soru olmuş.
Türkçe
0
0
0
27
aytyiyen
aytyiyen@hzgoatmessi·
@Bisouserr orası diğer çöller kadar sıcak değil ama
aytyiyen tweet media
Türkçe
1
0
5
183
Daphne
Daphne@Bisouserr·
@hzgoatmessi Aynen öyle bende direkt tweet attım hatta ilk ben atmış olabilirim.
Türkçe
1
0
3
389
Daphne
Daphne@Bisouserr·
@SCylnsss19023 @TayrexBruh @hzgoatmessi Hoca söylemedi diye değil. Her videosunda bilmeyen tonlarca öğrenciyi yanlış yönlendiriyor. 2,3 tane önemli eserini bilseniz demeyecek, orda hepsi önemli burda tiyatroya da bakabilirsiniz diye cümle kurmasını bilmeli. Çok özgüvenli davranıyor Rüştü hoca. Berbat sonuçlar alıyor.
Türkçe
0
0
0
49
Simal Cylnsss
Simal Cylnsss@SCylnsss19023·
@TayrexBruh @hzgoatmessi Haksıza haksız demek için böyle bir tavır mı sergilemeniz gerekiyor peki?Burda kimseyi savunduğum yok ama gidip de hoca tutturamadı diye ,yok videoda ismini söylemedi diye kaç gün bunun kederini ,yasını tutucaksınız. izlemeyin kardeşim mal gibi her gönderide papağan gibi ötmeyin
Türkçe
1
0
1
87
Daphne
Daphne@Bisouserr·
@ghostingpromax Haksızlık olmaması için ne yapılması gerekiyor bende bilmiyorum. Her ihtimalde bir taraf mağdur oluyor. Ben doğru yaptım mesela ama şimdi o kadar zaman çalışıp, sırf Nermin yazıyor diye yanlış yapan var ise onlarda mağdur oluyor.
Türkçe
0
0
0
23
Emir_E_D
Emir_E_D@Emir__fener·
@Emir7952 @perfectlytrue Kanka hangi bölümsün bilmiyorum ama ea cı isen ea sınavı net 2021 e yakın olacak edebiyatta herkesin neti 4 5 daha azaldı
Türkçe
5
0
11
1.8K
Daphne
Daphne@Bisouserr·
@oylesinden1 Eyvallah hocam hepimiz inşallah kazanırız.
Türkçe
0
0
1
287
mammamia
mammamia@oylesinden1·
@Bisouserr Sen var ya harbi insansin sansa dogru yapan bir suru gerizekali yapsaydiniz bananeggg derken dogru yaptigin halde hakkimizi savunuyorsun insallah istedigin yeri kazanirsin
Türkçe
1
0
0
366