Fuat Gergin
972 posts


Je suis dans un pays du tiers monde et il y a la clim dans chaque piece mdr.



Hiç şaşırmadım! İlk davamızda katiller için hemen gözlemci vekil gönderdiler, SSÇ’ler için de ardı arkası kesilmeyen açıklamalar yaptılar. Ama ben kendilerini ziyaret etmeyince ne oldu? Hemen ırkçı damgasını yapıştırdılar! Siz kimi kandırıyorsunuz? Katili koruyan, çocuk katillerini kollayan sizsiniz! Vicdanınız yok, adaletiniz yok. Biz adalet istiyoruz, siz katilleri aklıyorsunuz. Bu utanç verici düzen değişmezse, yeni Ahmet’ler olmaya devam edecek!

@ChandZing @binnursemiz Yarma aw sen kendinle çelişme bi önce katillere gelince yok refah vermiyo devlet ondan random habere gelince dayak disiplin hadi abicim sen 14 erkeğin bi topun peşinde koşturmasıyla ilgilen hukuk sizin gibi incellerin diline bakmıyo















@karaavci23 Yav aynen aynen bi sizin dertleriniz sıkıntılarınız var özel bi durumu yoksa demişim zaten ailesine bakmıyorsa borç falan ödemiyosa 30 yaşındaki adam nasıl para biriktirip araba alamıyor ben kirada oturup ev geçindirdiğim halde borç harç 25 yaşımda aldım erkek nasıl alamıyor




Maç bitimi minik bir taraftarımızın üzüntüsü.


🙋Memurlar çok mu kazanıyor? Bu konu çok tartışılıyor, gelin inceleyelim. 👉🏼 Lisans mezunu düz bir memur şu an vergi kesintisi ile birlikte ortalama 60bin ₺ kazanıyor. Yol+yemek kendisine ait, ek bir ödeme yok, ikramiye yok, mesai kazancı yok. Yol+yemek zaten aylık ortalama 10bin ₺. 👉🏼 Buna karşılık özel sektörde çoğu iş yeri çalışanlarına 1 öğün yemek veriyor yol parasını karşılıyor veya servis imkanı sağlıyor. Üzerine özel günlerde ek ödemeler,primler mesai ücretleri var.


Orda oturanlar ayvayı yedi kızılay tabelasına çevirirler orayı da



