Angehefteter Tweet
Cybinici
359 posts


@futbol_duygusal @sametdiolar Yaş 50 olunca biz… ben 48’deyim sen de seri gel yetiş
Türkçe

@doaventurine Öncelikle Messi’nin ismini yazarken baş harfini M’sini büyük yaz sonra konuşuruz.
Türkçe

@asktantecilli @sametdiolar Sagopa mı böyle yapıyordu kimdi ya ? Diyar’ım olabilir. 😄
Türkçe

@pusholder İrfan’ın Hakan’ın karıları yeğenleri akrabaları zaten gezerek hikaye atarak gösterdiler bize. Bunlar niye video editi yapıyorlar ki ?
Türkçe

@ahakanovali @bosunatiklama Abi geçen maçta Samet basın açıklaması yapmıştı ve hiç oynamadı. ABD maçı öncesi ise basın toplantısı bile yapılmıyor.
Türkçe

@bosunatiklama Biri çıkar tehdit diliyle konuşur diğeri çıkar daha saçma konuşur takımın ilerlemesi gelişmesi yok tabi. Neden bu şutlar tehlike yaratmıyor, neden paslamalar berbat, neden bu kadar fazla top kayıbı ve topla oynamama var sorgulama ve geliştirme yok. Sürekli tehdit ve susturma
Türkçe
Cybinici retweetet

@heraetoile Banada her gün kasanda açık çıkıyordu birisi. Ben işten çıktım ama wp grubunda kaldım yerime aldıkları adamın her gün benden daha fazla açığı çıkıyordu. Ben ise her gün yaptığım her işlemin fotoğrafını çekiyordum açık çıkması imkansızdı yani uyduruyordu. 😄
Türkçe

Kurtlar Vadisinde Ömer baba ve Polat:
Ömer Baba: Bir gün Zürafa……..
DarkWeb Haber@darkwebhaber
Trump, imzaladığı kararnamenin önemini anlatan Enerji Bakanı'nın açıklamasından 5 saniye sonra sıkıldı. Bakan: 121 sene önce Einstein bir makale yayınladı... Trump: Kimsenin umrunda değil.
Türkçe

@highstakess_ Nihat kahveci niye çıkıp aldı dedi o zaman ? Soydu sizin takımı ve sadece Rafa değil bütün yabancılar soydu. Siz de gelin şampiyon olmuş adamı sürekli eleştirin. Adam şampiyon yaptı daha napsın ? 2. Gelişi evet başarısız oldu insanlık hali olabilir. Her zaman başarı olamayabilir
Türkçe

İstifa ettiğin yerden bir de tazminat mı alacaktın 🤡 Bu laflarla koyunlarını güdersin ancak
Kartal Hattı@kartalhatti
Sergen Yalçın: "Taraftar bana çok ayıp etti. Kafama su şişesi attılar, yuh ya! Benden öncekilere yaptınız mı bunları? Tabii, diğerlerinden az alıyoruz, tazminat almıyoruz."
Türkçe

@highstakess_ Sergen şampiyon olduğunda bonservis verilmedi hiçbir oyuncuya sadece kiralık ve yine şampiyon oldu. Nihat kahveci bile keşke o alacaklarımı bırakmasaydım dedi Rafa sizi soydu bıraktı Nihat çıktı dedi doğrusunu yaptı bende alacaktım dedi. Siz sizi soyan yabancılara para verin.
Türkçe

@highstakess_ Evet kardeşim yabancı teknik direktörlere karşı böyleyiz. Yabancı gelince veriyorsunuz paraları taht yapıyor padişah yapıyorsunuz Türk’e gelince 1 maç kaybetsin dünyayı yıkıyorsunuz. En son hangi yabancı şampiyon olmuş biliyor musun sen ?
Türkçe

@highstakess_ Siz bu kafayla 10 yıl daha şampiyon olamazsınız 🤣 siz size gelen yabancılara verin paraları tazminatları tamam mı kendi değeriniz olan Türk adamlarına da böyle dersiniz
Türkçe

@highstakess_ Sergen’e birçok Anadolu kulübü iş verdi ve küme düşecek olan takımları aldı yukarılara taşıdı. Anadolu kulüplerinde kimsenin yapamadıklarını yaptı. Lafını da eder kusura bakma almadı adam. Gitti çünkü başarısız oldu bunu da söyledi herkes her şeyde başarılı olamayabilir hayat bu
Türkçe

@Cybinici Zaten bizden başka Serkan ve Sergen'e iş verecek enayi yok. Tazminatın hak olduğunu ve alsa da laf edilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bunun dışında da Sergen hak etmediği halde yönetim hala arkasında dururken gitti. O yüzden boşuna tazminat almadım reklamı ve romantizmi yapmasın
Türkçe

@bjkoloji Sergen dediğimiz adam 100 gol barajını geçen birisi. Sonra Beşiktaş takımının 100. Yılında takımı şampiyon yapan bir futbolcuydu ve son golü Galatasaray’a attı ve SERGEN ATTI ŞAMPİYONLUK GELDİ denildi. Teknik direktör olarakta şampiyon oldu yani bir baltaya sap olmuş birisi.Okey?
Türkçe

"Hiç bir baltaya sap olmayan eski futbolcu yorumcular var" hmmm ne güzel kendine laf çakiyosun sen öyle
Haber Kartalı@HaberKartali
Sergen Yalçın: "O Twitter'cı, o YouTube'cular camiayı yönlendirmeye çalışıyor. Hiçbir baltaya sap olamayan eski futbolcu yorumcular var."
Türkçe

@kimmich404 @serhatatmaca66 @bosunatiklama 20 takım gitti de haberimiz mi yok ? 48 takım katıldı ve 47. Olduk elendik. Bunu konuşun artık dayı !!!!!!!!!!!
Türkçe

@Cybinici @serhatatmaca66 @bosunatiklama Avrupadan ekstra 1 takım gitti sadece şu 48 takım lafı sıkmaya başladı
Türkçe

@KasimKsm12 @bosunatiklama O da İtalya takımının salaklığı dayı katılan ülkelere bak bi nasıl ülkeler. Televizyonu siyah beyaz olan takım katılmış dayı daha kötü kim olacak ve biz onlardan da kötü bitirdik
Türkçe

@Cybinici @bosunatiklama Avrupadan italya katilamadi yalniz o yuzden o kadar rahat degil
Türkçe

@KasimKsm12 @bosunatiklama Kral turnuvaya giden ülkelere baktın mı sen ? Adamların televizyonu siyah beyaz. Bi zahmet gider zaten. 48 ülke gitti zaten. Başındaki pizzacı bile olmasa giderdik. Önemli olan gitmek değil başarıdır. 47. Olarak elendik. Bunu konuşun önce
Türkçe

@bosunatiklama adam takimi nation league te A seviyesine cikardi plus dunya kupasi 24 sene sonra takimi goturdu daha ne yapsin ,
Türkçe

@serhatatmaca66 @bosunatiklama Siz böyle avutmaya devam kendinizi götürdü dediğin yer Haiti yeşil ada burun gibi ülkeler gitmiş 48 takım gitmiş o ülkelerde renki televizyon bile yok siyah beyaz ama adamlar gol attılar senin pizzacın kaç gol attı ? 0 gol ile veda ettik
Türkçe

@bosunatiklama En azından dünya kupasına götürdü sen onuda yapamazsın Sergen sadece herşey lafta gördük senide
Türkçe









