Cybinici

359 posts

Cybinici banner
Cybinici

Cybinici

@Cybinici

Sinop, Türkiye Beigetreten Ekim 2020
86 Folgt10 Follower
Angehefteter Tweet
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
Sizleri çok özledim. Her daim kalbimdesiniz canlarım. Mekânlarınız cennet olsun. 🙏
Cybinici tweet media
Türkçe
0
0
4
11.1K
duygusal futbol
duygusal futbol@futbol_duygusal·
hala hayatımızın aşkını bulacağımızı düşünürken
Türkçe
7
149
1.8K
28.5K
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@doaventurine Öncelikle Messi’nin ismini yazarken baş harfini M’sini büyük yaz sonra konuşuruz.
Türkçe
0
0
0
100
𝓭𝓸𝓪
𝓭𝓸𝓪@doaventurine·
erkekler messiyle kurduğu bağı neden hicbir kadınla kuramiyo
Türkçe
67
16
483
29.3K
irem37
irem37@asktantecilli·
kız: askım su kızdan hoslanmadım cıkarır mısın instagramından cocuk: askım ben hesabı kapatayım direkt sen iste yeter ki cocuk potansiyel flörtleri cıkarmamak icin hesabını dondurmus
Türkçe
12
25
1.8K
29.8K
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@pusholder İrfan’ın Hakan’ın karıları yeğenleri akrabaları zaten gezerek hikaye atarak gösterdiler bize. Bunlar niye video editi yapıyorlar ki ?
Türkçe
0
0
3
345
Pusholder
Pusholder@pusholder·
A Milli Takım, ABD ile oynayacağı maçın hazırlıklarına Los Angeles'ta devam ediyor.
Türkçe
51
5
131
127.2K
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@ahakanovali @bosunatiklama Abi geçen maçta Samet basın açıklaması yapmıştı ve hiç oynamadı. ABD maçı öncesi ise basın toplantısı bile yapılmıyor.
Türkçe
0
0
1
54
aho
aho@ahakanovali·
@bosunatiklama Biri çıkar tehdit diliyle konuşur diğeri çıkar daha saçma konuşur takımın ilerlemesi gelişmesi yok tabi. Neden bu şutlar tehlike yaratmıyor, neden paslamalar berbat, neden bu kadar fazla top kayıbı ve topla oynamama var sorgulama ve geliştirme yok. Sürekli tehdit ve susturma
Türkçe
1
0
3
1.8K
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Los Angeles'a gelen A Milli Takım'a taraftarlarımız tepki gösterdi.
Türkçe
64
49
999
267.2K
Cybinici retweetet
Hgs Sports
Hgs Sports@HGSSPOR·
Türkiye dünya kupasında neden mi rezil oldu? Bunu anlatan daha güzel bir video olamazdı.
Türkçe
16
33
516
22K
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@heraetoile Banada her gün kasanda açık çıkıyordu birisi. Ben işten çıktım ama wp grubunda kaldım yerime aldıkları adamın her gün benden daha fazla açığı çıkıyordu. Ben ise her gün yaptığım her işlemin fotoğrafını çekiyordum açık çıkması imkansızdı yani uyduruyordu. 😄
Türkçe
0
0
12
7K
D. Ayşim
D. Ayşim@heraetoile·
eski şirketimin wp grubunda kuruculardan birinin dogum gununu kutladılar, ben de kutladım çıkalı 3 gün oldu vefadır diye… İK BENİ GRUPTAN ÇIKARDI HAKWĞDLQĞDLQĞDŞWĞSL
Türkçe
18
14
9.6K
305.8K
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@highstakess_ Nihat kahveci niye çıkıp aldı dedi o zaman ? Soydu sizin takımı ve sadece Rafa değil bütün yabancılar soydu. Siz de gelin şampiyon olmuş adamı sürekli eleştirin. Adam şampiyon yaptı daha napsın ? 2. Gelişi evet başarısız oldu insanlık hali olabilir. Her zaman başarı olamayabilir
Türkçe
1
0
0
30
Camelot
Camelot@highstakess_·
@Cybinici Rafa alacaklarını almadı, ne anlatıyorsun sen? Bomboş konuşuyorsun. Adam zaten o seneden sonra kendini geliştirmediği için bu hallere düştü.
Türkçe
1
0
0
19
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@highstakess_ Sergen şampiyon olduğunda bonservis verilmedi hiçbir oyuncuya sadece kiralık ve yine şampiyon oldu. Nihat kahveci bile keşke o alacaklarımı bırakmasaydım dedi Rafa sizi soydu bıraktı Nihat çıktı dedi doğrusunu yaptı bende alacaktım dedi. Siz sizi soyan yabancılara para verin.
Türkçe
1
0
0
26
Camelot
Camelot@highstakess_·
@Cybinici Beşiktaş tarihinde ilk kez ne zaman yerli şampiyon olmuş, Sergen'e kaç para harcanmış ve kaç maç sabredilmiş onu araştır. Daha sonra da bu veriyi yabancılarla kıyasla. Belki fanusundan çıkarsın.
Türkçe
1
0
0
28
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@highstakess_ Evet kardeşim yabancı teknik direktörlere karşı böyleyiz. Yabancı gelince veriyorsunuz paraları taht yapıyor padişah yapıyorsunuz Türk’e gelince 1 maç kaybetsin dünyayı yıkıyorsunuz. En son hangi yabancı şampiyon olmuş biliyor musun sen ?
Türkçe
1
0
0
21
Camelot
Camelot@highstakess_·
@Cybinici Sorun zaten tamamen hocanın ırkı 🤡 Eğitim ve kendini geliştirme kavramlarının olmaması şaşırtmadı
Türkçe
1
0
2
27
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@highstakess_ Siz bu kafayla 10 yıl daha şampiyon olamazsınız 🤣 siz size gelen yabancılara verin paraları tazminatları tamam mı kendi değeriniz olan Türk adamlarına da böyle dersiniz
Türkçe
1
0
0
61
Camelot
Camelot@highstakess_·
@Cybinici Sergen başarılı olsa da konuşuyor olmasa da... Kaç tane Anadolu takımını taşıdı? Onu geçtim Anadolu takımları kıstas mı? Antalya'dan nasıl ayrıldığını da biliyoruz. Yolu açık olsun. Bir daha yolumuz da kesişmesin.
Türkçe
2
0
2
83
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@highstakess_ Sergen’e birçok Anadolu kulübü iş verdi ve küme düşecek olan takımları aldı yukarılara taşıdı. Anadolu kulüplerinde kimsenin yapamadıklarını yaptı. Lafını da eder kusura bakma almadı adam. Gitti çünkü başarısız oldu bunu da söyledi herkes her şeyde başarılı olamayabilir hayat bu
Türkçe
1
0
2
94
Camelot
Camelot@highstakess_·
@Cybinici Zaten bizden başka Serkan ve Sergen'e iş verecek enayi yok. Tazminatın hak olduğunu ve alsa da laf edilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bunun dışında da Sergen hak etmediği halde yönetim hala arkasında dururken gitti. O yüzden boşuna tazminat almadım reklamı ve romantizmi yapmasın
Türkçe
1
0
9
167
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@bjkoloji Sergen dediğimiz adam 100 gol barajını geçen birisi. Sonra Beşiktaş takımının 100. Yılında takımı şampiyon yapan bir futbolcuydu ve son golü Galatasaray’a attı ve SERGEN ATTI ŞAMPİYONLUK GELDİ denildi. Teknik direktör olarakta şampiyon oldu yani bir baltaya sap olmuş birisi.Okey?
Türkçe
0
0
2
43
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@bjkoloji Yooooo hiç batmadı. Battığı herhangi bir konuyu belirtirseniz sevinirim. Evet bu gelişinde şampiyon olamadı diye batıyorsa Fenerbahçe 13 senedir şampiyon olamadı, ben Fenerbahçeliyim. Dinliyorum sizi.
Türkçe
0
0
1
41
Boşuna Tıklama
Boşuna Tıklama@bosunatiklama·
Sergen Yalçın: "Milli takım, büyük takım hocası olmak için bir başarı kriteri olması lazım. Artık böyle bir şey yok. Yanlış anlaşılmasın; Montella hangi başarıyla milli takıma teknik direktör oldu? Ne başarısı var mesela?" (KAFA Sports)
Boşuna Tıklama tweet mediaBoşuna Tıklama tweet media
Türkçe
204
31
2.3K
293.7K
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@KasimKsm12 @bosunatiklama O da İtalya takımının salaklığı dayı katılan ülkelere bak bi nasıl ülkeler. Televizyonu siyah beyaz olan takım katılmış dayı daha kötü kim olacak ve biz onlardan da kötü bitirdik
Türkçe
0
0
0
15
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@KasimKsm12 @bosunatiklama Kral turnuvaya giden ülkelere baktın mı sen ? Adamların televizyonu siyah beyaz. Bi zahmet gider zaten. 48 ülke gitti zaten. Başındaki pizzacı bile olmasa giderdik. Önemli olan gitmek değil başarıdır. 47. Olarak elendik. Bunu konuşun önce
Türkçe
1
0
0
32
Kasim
Kasim@KasimKsm12·
@bosunatiklama adam takimi nation league te A seviyesine cikardi plus dunya kupasi 24 sene sonra takimi goturdu daha ne yapsin ,
Türkçe
1
0
0
343
Cybinici
Cybinici@Cybinici·
@serhatatmaca66 @bosunatiklama Siz böyle avutmaya devam kendinizi götürdü dediğin yer Haiti yeşil ada burun gibi ülkeler gitmiş 48 takım gitmiş o ülkelerde renki televizyon bile yok siyah beyaz ama adamlar gol attılar senin pizzacın kaç gol attı ? 0 gol ile veda ettik
Türkçe
2
0
0
144
Serhat Atmaca
Serhat Atmaca@serhatatmaca66·
@bosunatiklama En azından dünya kupasına götürdü sen onuda yapamazsın Sergen sadece herşey lafta gördük senide
Türkçe
3
0
1
2.3K