Dennis 🇺🇦🇩🇰

26.1K posts

Dennis 🇺🇦🇩🇰 banner
Dennis 🇺🇦🇩🇰

Dennis 🇺🇦🇩🇰

@DSterberg

Twitter mest med og i billeder som privatperson med et humoristiske indslag fra det politisk mareridt,har en fantastisk kæreste er far & farfar ❤️BIF 💙💛🇺🇦

kingdom of Denmark🇩🇰 Beigetreten Kasım 2012
1.6K Folgt1.6K Follower
Angehefteter Tweet
Dennis 🇺🇦🇩🇰
Dennis 🇺🇦🇩🇰@DSterberg·
Så blev min søn 30 år i dag, og hans kæreste gav ham en yndig datter i Fødselsdagsgave, og jeg blev den stolte farfar 👶🏻❤️
Dennis 🇺🇦🇩🇰 tweet media
Frederiksberg, Danmark 🇩🇰 Dansk
28
1
182
0
Torben
Torben@juhl_svendsen·
@DSterberg Også en pæn tur Dennis 🙂
Dansk
1
0
3
38
Dennis 🇺🇦🇩🇰
Sådan alt godt, strøget pakket og klart til en romantisk mini ferie med fruen 😉 Vi må Vente med sommerferien til senere
Dansk
3
0
15
573
Dennis 🇺🇦🇩🇰
@btdk Havde det ikke været en politibetjent, var et spark mod en person, der ligger ned, blevet kaldt grov vold med risiko for fængsel. Samtidig står en kollega med en tjenestehund og ser til, så farlig var han næppe. Må det komme foran en domstol
Dansk
2
0
7
450
B.T.
B.T.@btdk·
Mette Grith Stage om anholdelse: 'Det viser en politimand, der måske begår en rigtig kedelig fejl' #Echobox=1782135252" target="_blank" rel="nofollow noopener">bt.dk/krimi/mette-gr…
B.T. tweet media
Dansk
19
1
8
17.8K
Dennis 🇺🇦🇩🇰
Der findes mange måder at gøre sig voldsomt upopulær på i et parforhold. I den humoristiske afdeling kunne jeg konstatere, at begejstringen var til at overse, da jeg afslørede, at flyet afgår kl. 06.00. Lad os bare sige, at sidste gang jeg gjorde det, var i sommerferien 2025. 😄
GIF
Dansk
0
0
7
145
PeterDK
PeterDK@PeterKoge·
@Trinepigen @DSterberg Det positivt 👍. DF har måske taget en bid . Er rystet over DF står til så meget fremgang . Hallo hvad sker der i DK 🫣👎
Dansk
1
0
1
18
Dennis 🇺🇦🇩🇰
Man kunne passende have brugt et øjeblik på at tænke sig om, før man gik i gang.? Voxmeter for Ritzaus Bureau
Dennis 🇺🇦🇩🇰 tweet media
Dansk
2
0
8
1.1K
PeterDK
PeterDK@PeterKoge·
@PrmTrine @DSterberg Fedt , vil overvej det . Kræver vel lidt forberedelse når man har lidt gulvtæpper liggende ?
Dansk
1
0
1
26
Dennis 🇺🇦🇩🇰
Er lige gået lidt amok og brugt mange penge på dovenskab 😬 Men hold nu k… det køre støvsugeren og gulvvask. Fantastisk
Dennis 🇺🇦🇩🇰 tweet media
Dansk
6
0
21
4.6K
Mauran Muthiah
Mauran Muthiah@Maurandk·
@DSterberg Har selv X40 og det er seriøst nogle fantastiske maskiner de laver. Kæmpe fan
Dansk
1
0
2
106
PeterDK
PeterDK@PeterKoge·
@DSterberg Mange tak . Klogt valgt , havde lidt frosne bær i pose men den holdt ikke længe .
Dansk
1
0
2
22
PeterDK
PeterDK@PeterKoge·
Lære det nok aldrig 🫣. Vinder instinktet er intakt også selvom det kostede en forstuvning ⚽️😊 , keep smiling 😀 #tuneifcup
PeterDK tweet mediaPeterDK tweet media
Dansk
12
0
26
1.5K