Fenerbahce

64.6K posts

Fenerbahce banner
Fenerbahce

Fenerbahce

@ESOEM1994

Beigetreten Eylül 2022
2.3K Folgt1.1K Follower
Fenerbahce retweetet
Yavuz Kartal
Yavuz Kartal@YavuzKartal03·
Arnavutluk'un en güzel plajlarını siyonistlere satan Arnavut Başbakan'ın aksine Arnavut halkı vatanlarına sahip çıkıyor,bu gün siyonist şirketlerin inşaat alanı basıldı,barakalar yıkıldı,tüm dünyaya şu mesaj verildi, Arnavutluk satılık değildir, siyonizme geçit yok !
Türkçe
96
1.8K
9.5K
130.6K
Fenerbahce retweetet
POST
POST@slzpost·
Mısırlı taraftarlar, Dünya Kupası’nda Yeni Zelanda karşısında alınan 3-1’lik galibiyeti Filistin bayrağıyla kutladı.
Türkçe
0
3
13
174
Murat AKAN 🇹🇷
Murat AKAN 🇹🇷@yazarmuratakan·
Yıllardır söylüyoruz; 9 milyon nüfuslu İsrail'in gücü askeri kompleksinden değil, küresel alanda kurduğu finans, lobi, STK, basın ve teknoloji gücünden geliyor. Yani devlet dışı aktörlerden! Mesela basit bir örnek bugünkü dünya kupası... İsrail şirketleri, yerel, ulusal ve uluslararası düzeyde yetkililerle koordinasyon sağlayarak, turnuvayı sözde bilgisayar korsanlarına, dolandırıcılara ve diğer siber tehditlere karşı korumanın yanı sıra insansız hava aracı saldırıları riskine karşı da koruma bahanesiyle turnuvanın tüm dijital verilerine ulaşıyor, kontrolünü sağlıyor. Bu şirketlerden Mossad bağlantılı İsrailli KELA Group, ABD, Meksika ve Kanada'da devam eden Dünya Kupası'nı "tarihin en büyük dijital savaş alanı" olarak nitelendiriyor. Dolayısıyla KELA Group, Rus ve İranlı tehdit aktörlerinin istihbarat ve psikolojik savaş yöntemlerini kullanabileceği iddiasıyla turnuvayı "dijital korumaya" aldıklarını açıklıyor! Yani dünya kupasının tüm psikolojik havasını, iletişim yöntemlerini, subniminal mesajlarını İsrailli firma yönetiyor...
Murat AKAN 🇹🇷 tweet media
Türkçe
3
36
158
4.9K
Fenerbahce retweetet
Cem İskenderoğlu
Cem İskenderoğlu@cmhnd35·
Bugün evde yoktum Caelid'i bitirmiş sağolsun
Cem İskenderoğlu tweet media
Türkçe
5
1
292
77.5K
Fenerbahce retweetet
Zeki Bahçe
Zeki Bahçe@zekibahce·
Gazeteci Gürkan Hacır: “Ali Haydar Fırat’ın yaptığı açıklamaya göre, 34 bin trol hesap ele geçirildi. 1900 trol hesap İmamoğlu ve FETÖ iş birliği içinde.”
Türkçe
107
562
2.3K
29.1K
Fenerbahce retweetet
Zafer Şahin
Zafer Şahin@zafersahin06·
İsviçre’de iplerin koptuğu an. Arakçi’nin zirveyi terk ettiklerini Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif’e iletiyor. İkna çabaları sonuçsuz. Vance şaşkın. İranlıların neden böyle bir karar aldığını öğrenmek için Şerif’in yanına geliyor.
Türkçe
249
990
9.6K
1.5M
Fenerbahce retweetet
Yağız Sabuncuoğlu
Yağız Sabuncuoğlu@yagosabuncuoglu·
İsmail Kartal sözleşme imzalamak için kulüp binasına geldi!
Türkçe
2K
843
30.6K
4.7M
Fenerbahce retweetet
Fener
Fener@Fener·
Nihat Kahveci: "Mert Müldür'e de helal olsun. O anı yakalaması bile çok konsantre olduğunun, kuralları bildiğinin göstergesi. Süper Lig'de kuralları bilmeyen çok fazla oyuncu var. Zaten Süper Lig'de seneye bizi çok güzel maçlar bekliyor."
Türkçe
3
12
187
16K
Fenerbahce retweetet
Turgay Demir🇹🇷
Turgay Demir🇹🇷@turgaydemirr·
Dünya Kupası’na çok hazırlıksız gitmişiz! Öyle ki; Avustralya ve Paraguaylı oyunculara BİZİM SARI SAÇLI ÇOCUK NASILDI diye soracak bir TRT muhabirimiz bile yoktu!?
Türkçe
84
168
1.9K
23.6K
Fenerbahce retweetet
Selâmi Haktan
Selâmi Haktan@slmhktn·
🗣️Eski bir evsiz İngiliz'den sarsıcı itiraf: "En dibi gördüğüm o günlerde, bana cebindeki parayı veren neredeyse tek kişi göçmen bir Müslümandı."
Türkçe
7
488
4.7K
61.7K
Fenerbahce retweetet
Selâmi Haktan
Selâmi Haktan@slmhktn·
🗣️Gazeteci Gürkan Hacır: “Ali Haydar Fırat’ın yaptığı açıklamaya göre, 34 bin trol hesap ele geçirildi. 1900 trol hesap İmamoğlu ve FETÖ iş birliği içinde.”
Türkçe
123
489
1.8K
43.2K
Fenerbahce retweetet
Ali Cevahir
Ali Cevahir@38divan·
İsrail'in Danimarka Büyükelçisi bu videonun yayılmasına tepki gösterdi: Hadi bunu dünya çapında viral hale getirelim.
Türkçe
773
22.1K
34.8K
1M
Fenerbahce retweetet
Ahmet Konanç
Ahmet Konanç@ahmetkonanc·
İsmail Kartal’ın oğlu Emre Kartal hem BESYO mezunu hem de İngilizce’yi iyi derecede biliyormuş. Tedesco’nun esasen scout olan kardeşi Fenerbahçe’de antrenör olarak çalışırken ses çıkarmayanlar gücünüz camianın evladına mı yetiyor?
Ahmet Konanç tweet media
Türkçe
211
233
5.4K
220.4K
Fenerbahce retweetet
BurasıFenerbahçe
BurasıFenerbahçe@AyhanAras966·
Türkiye’de Fenerbahçe ile ilgili futbolun içinden gelmiş birinin,bu yönde bir açıklamasını,gören,duyan,yazan oldu mu? Gs ile ilgili onlarca video,kitap,itiraf var… İşte biri daha… Şike,fetöcü polis ve savcıların uyduruk raporlarıyla değil,böyle şahitlerle ispatlanır.
Türkçe
13
202
759
15.8K
Fenerbahce retweetet
BurasıFenerbahçe
BurasıFenerbahçe@AyhanAras966·
Dünya kupasında 6 isabetli şutun, 3’ünü yiyen Uğurcan Çakır’ın Milli Takımdaki toplam performansı! -41 maçta -61 gol yedi
BurasıFenerbahçe tweet media
Türkçe
35
200
915
8.7K
Fenerbahce retweetet
Fener
Fener@Fener·
Ertan Torunoğulları: "Sakın ha! ‘Sezonu hayırlı olsun’ dedik, tepki aldık. Şimdi sonuçlarını ülkece görüyoruz; faturasını 85 milyon olarak ödedik. İnşallah ders almışızdır."
Fener tweet media
Türkçe
4
8
204
10.4K
Fenerbahce retweetet
Mehmet
Mehmet@S1xtyMehmet·
Ahmet Çakar milli takımda bahis soruşturmasında adı geçen futbolcuların baş harflerini verdi..
Türkçe
120
246
3.9K
421.4K
Kadıköy Medya
Kadıköy Medya@KadikoyMedya_·
Milli takımda lobicilik var dediği için kamptan kovulan Berke Özer’in ahı var!
Türkçe
54
950
16.6K
196.7K
Fatih Kutun
Fatih Kutun@fatihkutun029·
@UlkePuan Grubun sözde en gücsuz iki takımına 0 gol atan takımının bırakın abd yi yenmeyı bide averaj yapacagını düsünmek güzel kafa bu yolda ilerle forveti kerem süper starı arda buldozeri barıs. Olan takımdan kusura bakma o dedıklerın olmaz
Türkçe
1
0
2
1.2K
Ülke Puanı
Ülke Puanı@UlkePuan·
Yeni Kural Bizi Yaktı 2026 Dünya Kupası öncesi FIFA normal averaj yerine ikili averajı önceliklendirdi. Yeni kurala göre iki takım aynı puanda olursa önce aralarındaki maça bakılacak. Bu durumda son maçı kazansak dahi ne Avustralya’yı ne de Paraguay’ı geride bırakabiliyoruz. İki takıma da kaybettiğimiz için sonunculuğu garantilemiş olduk. Eski kural geçerli olsaydı son maçta iyi bir averaj ile üçüncülük şansımızı zorlayabilirdik. Not: Kişisel olarak bu kuralı doğru buluyorum. 4 takımlı grupta birebirde kaybettiğin iki takımı geçmek çok adil olmazdı.
Ülke Puanı tweet media
Mert@corbacovx

@UlkePuan Nasıl elendik biri anlatabilir mi en iyi üçüncüler gruptan çıkmıyor mu ?

Türkçe
452
42
1.4K
989.5K