Fenerbahce retweetet
Fenerbahce
64.6K posts

Fenerbahce retweetet

Yıllardır söylüyoruz;
9 milyon nüfuslu İsrail'in gücü askeri kompleksinden değil, küresel alanda kurduğu finans, lobi, STK, basın ve teknoloji gücünden geliyor.
Yani devlet dışı aktörlerden!
Mesela basit bir örnek bugünkü dünya kupası...
İsrail şirketleri, yerel, ulusal ve uluslararası düzeyde yetkililerle koordinasyon sağlayarak, turnuvayı sözde bilgisayar korsanlarına, dolandırıcılara ve diğer siber tehditlere karşı korumanın yanı sıra insansız hava aracı saldırıları riskine karşı da koruma bahanesiyle turnuvanın tüm dijital verilerine ulaşıyor, kontrolünü sağlıyor.
Bu şirketlerden Mossad bağlantılı İsrailli KELA Group, ABD, Meksika ve Kanada'da devam eden Dünya Kupası'nı "tarihin en büyük dijital savaş alanı" olarak nitelendiriyor.
Dolayısıyla KELA Group, Rus ve İranlı tehdit aktörlerinin istihbarat ve psikolojik savaş yöntemlerini kullanabileceği iddiasıyla turnuvayı "dijital korumaya" aldıklarını açıklıyor!
Yani dünya kupasının tüm psikolojik havasını, iletişim yöntemlerini, subniminal mesajlarını İsrailli firma yönetiyor...

Türkçe
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet
Fenerbahce retweetet

@UlkePuan Grubun sözde en gücsuz iki takımına 0 gol atan takımının bırakın abd yi yenmeyı bide averaj yapacagını düsünmek güzel kafa bu yolda ilerle forveti kerem süper starı arda buldozeri barıs. Olan takımdan kusura bakma o dedıklerın olmaz
Türkçe

Yeni Kural Bizi Yaktı
2026 Dünya Kupası öncesi FIFA normal averaj yerine ikili averajı önceliklendirdi.
Yeni kurala göre iki takım aynı puanda olursa önce aralarındaki maça bakılacak.
Bu durumda son maçı kazansak dahi ne Avustralya’yı ne de Paraguay’ı geride bırakabiliyoruz. İki takıma da kaybettiğimiz için sonunculuğu garantilemiş olduk.
Eski kural geçerli olsaydı son maçta iyi bir averaj ile üçüncülük şansımızı zorlayabilirdik.
Not: Kişisel olarak bu kuralı doğru buluyorum. 4 takımlı grupta birebirde kaybettiğin iki takımı geçmek çok adil olmazdı.

Mert@corbacovx
@UlkePuan Nasıl elendik biri anlatabilir mi en iyi üçüncüler gruptan çıkmıyor mu ?
Türkçe



















