anonymous

220 posts

anonymous banner
anonymous

anonymous

@Imanonymouska

Boşuna takip isteği göndermeyin,ben takipçi falan kabul etmiyorum..

Beigetreten Ekim 2017
106 Folgt1 Follower
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@1burakking Bu ben,asla rastgele park etmem tekerleri nizami duracak.90 derece açı gibi duracak😂 arabanın başı bir yerde kıçı bir yerde olmayacak.Park çizgilerinin tam ortasında olacak.Öyle bir ruh hastasıyız işte bizde.
Türkçe
0
0
2
56
Burak
Burak@1burakking·
Kadınların araç park ederken böyle kalp damar cerrahi ameliyatına giriyormuş gibi davranmaları öyle dikkatli olmaları yarıyor beni😄
Türkçe
7
1
233
7.5K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@pusholder Reise bu konu d hak veriyorum keşke hiçbirimiz içmesek şu zıkkımı.
Türkçe
0
0
0
46
Pusholder
Pusholder@pusholder·
Cumhurbaşkanı Erdoğan (İtalya Başbakanı Meloni'nin sigarayı bırakması hk): "Ne kadar güzel. Keşke ülkemdekilere de bıraktırabilsem."
Türkçe
51
5
234
127.1K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@pusholder Kane gol atarsa bu pezevenge inanacağım..😂Normalde falmış büyüymüş hayatta işim olmaz ama Kane o golü nasıl kaçırdı anlayabilmiş değilim..
Türkçe
1
0
0
6K
Pusholder
Pusholder@pusholder·
Gana maçı öncesi Harry Kane'e gol attırmayacağını söyleyen Ganalı büyücü: "Şimdi İngiltere'nin bir sonraki maçında gol atabilmesi için Harry Kane'i serbest bırakıyorum."
Türkçe
87
27
2.4K
306.3K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@folieadeeux Gözümün karasına ve bakışlarımın derinliğine aşığım.O kadar güzel yaratmış ki yaradan değiştirmeyi bırak bunu düşünmek bile mümkün değil.👀
Türkçe
1
0
2
37
folie à deux
folie à deux@folieadeeux·
Bedava olsaydı göz rengi değiştirme ameliyatı yapar mıydınız?
Türkçe
1
0
4
1.1K
fatihkartalci
fatihkartalci@fatih_kartalci2·
Sarı Laleler mi / Şakayık mı / Kokina mı
fatihkartalci tweet mediafatihkartalci tweet mediafatihkartalci tweet media
Türkçe
82
11
284
15.8K
Afrika Futbolu
Afrika Futbolu@afrikafutbolu1·
🇬🇭 Ganalı şaman ve cadı ağabeyler, 2 gündür Harry Kane'i bize bırakın, biz onu hallederiz diyorlardı. Bi bildikleri varmış, bu adamlar bu işin vakkosu kardeşim; saygılar sevgiler.
Afrika Futbolu tweet mediaAfrika Futbolu tweet media
Türkçe
55
73
3.6K
209.8K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
Sabah dozu,öğlen dozu,akşam dozu..Nasıl bir tının var senin böyle😎🫶
Türkçe
0
0
0
42
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@gazetory Birbirini anlamayan,birbirinin yükünü almayan,kavga sonunda 5 dkdan fazla trip atan,evde ev arkadaşı gibi takılan her çift eninde sonunda boşanmaya mahkumdur.Para kariyer,çocuk ilişkiyi belli bir noktaya kadar götürür,aile terapistinin tillahına gitsen de boşanmak elzemdir.
Türkçe
1
1
2
1.3K
Gazetory
Gazetory@gazetory·
Uzman psikolog Tuğçe Esra Özbey, sosyal medyada bir kullanıcının boşanmaların artması ve aile terapistleri hakkındaki sözlerini değerlendirdi: 🔶 Boşanmalar psikologlar yüzünden arttı. 🔶 Aile terapistleri ne zaman insanlara evlilikte asıl önemli olan şeyin aşk ve kendilerini değerli hissetmeleri olduğunu vurguladı, boşanmalar ciddi şekilde arttı. 🔶 Eşinden değer beklentisi, üstelik vermeden almak... Değerlisin ya! 🔶 Üzerine bir de hak arayıcılığı yaygınlaşınca evlilikler, sulanmış ama güneş görmemiş bir bitki gibi solup gitti. 🔶 Bu yaklaşımların etkisi bir salgın gibi Batı'dan Türkiye'ye de yayıldı. 🔶 Bana sorarsanız yaşadığımız en büyük talihsizliklerden biri, "love" kelimesinin Türkçeye aşk ve sevgi olarak iki farklı kavram şeklinde çevrilmiş olması. 🔶 Eşin seni seviyor ama sana tutkulu bir şekilde âşık değil; bu o kadar normal bir durum ki. 🔶 İnsan eşinden daha materyal şeyler beklemeli. 🔶 Eşinden para kazanmasını, ev işlerinde sorumluluk almasını, aile içinde rol paylaşımının adil olmasını ve senin ailene saygılı davranmasını beklemek gibi şeyler gerçekten sürdürülebilir hedeflerdir. 🔶 Bunlar gerçekleştiğinde her iki tarafı da tatmin edebilir. 🔶 Eskiden geleneksel evliliklerde aşkın bittiği yerde şefkatli iş birliği kalırdı. 🔶 Geleneksel evliliklerde daha materyal beklentiler vardı ve evlilikler devam ederdi.
Gazetory tweet mediaGazetory tweet media
Türkçe
6
11
71
29.8K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@gregorsamsamsi Şık olacaksınız,şık..pespaye gezmeyeceksiniz.Gözünüzün yaşını silip gözlüğü gözünüze takıp,bastığınız yeri titretecek kadar sağlam duracaksınız.Yel kayadan toz alır diyip,üzülmeyeceksiniz,direneceksiniz.çıkarlarınız için de Kimseye eğilip bükülmeyeceksiniz..İşte aura budur.😎
Türkçe
0
0
10
866
Gregor. (Ali Bayam)
Gregor. (Ali Bayam)@gregorsamsamsi·
Dik duracaksınız arkadaşlar. Başınıza ne gelirse gelsin kimseye acınızı göstermeyeceksiniz. En acılı gününüzde en güzel kıyafetleri giyip ışıldayacaksınız. Etrafınızdaki birkaç kişi dışında sizin iyiliğinizi düşünen kimse yok. Düşmenizi, tökezlemenizi, acaba ne zaman pes edecek diye sinsice izleyenlerin karşısına en mağrur gülüşünüzle çıkacaksınız. Kimseye zayıflıklarınızı malzeme etmeyeceksiniz. Çünkü bu dünyada yaranızı kime gösterirseniz, ilk fırsatta canınızı tam da oradan yakmaya çalışırlar. Kendi kendinizin merhemi olmayı, kendi küllerinizden yeniden doğmayı öğreneceksiniz.
Türkçe
26
518
3.4K
91.5K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@aykiri Tam zamanlı olan yemek yapıyor ve ortalığı topluyor,diğer ikisi 15 günde bir gelip dip tepe yapıyor.
Türkçe
1
0
0
268
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@aykiri Evim 4.Katta Tam zamanlı yardımcım var her iki haftada bir eve ayrı temizlik için iki yardımcı daha geliyor.Ben gittim cam silme robotu aldım.Üstelik günlük sigorta yapmama ve ücreti de tam vermem rağmen.Kimsenin canı ucuz değil.Varsın camlarım flu olsun..
Türkçe
3
0
13
3K
Aykırı
Aykırı@aykiri·
Karabük’te evlere temizliğe giden vatandaş, 7. kattaki evin camlarını temizlemek için canını böyle riske attı. Emekçi kadın, gelen eleştirilere böyle yanıt verdi: “Yapamam dedim de parasını vermeyiz dediler. Yapacak başkasını bulurlarmış, ben ya da başkası onlar için farketmiyor. İnsanın merhametli olması lazım…”
Türkçe
58
18
265
182.9K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@Beniolanyenilgi Hayata müthiş bağlı bir insanım. Ancak bazen öyle bir an geliyor ki bir kaldırım taşını ya da bir ağacın dibine çöküp hıçkırırcasına ağlama isteğim de olmuyor değil.İnsan olmak her hali ile gerçekten çok güzel.
Türkçe
0
0
3
94
Beni olan yenilgi
Beni olan yenilgi@Beniolanyenilgi·
"Sanırım benim bazen hiç kimsem yok.."
Türkçe
8
211
1.1K
21.8K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@nebuhaber Kabak çiçeği gibi oldun işte neyine sinirlendin😂
Türkçe
0
0
0
21
NE BU?
NE BU?@nebuhaber·
Temu’dan aldığı 300 liralık şapkayla Zara’dan aldığı 1000 liralık şapkayı karşılaştıran kadın, “şaka mı bu?” diyerek yaşadığı duruma sitem ediyor.
Türkçe
8
1
65
14K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
@daktilock Neriman diye hatırlıyorum ama emin değilim.
Türkçe
0
0
2
1.2K
Daktilock
Daktilock@daktilock·
2026 AYT sınavında sorulan soruda eserde geçen karakterin adı yanlış yazıldı.
Daktilock tweet mediaDaktilock tweet media
Türkçe
9
6
156
36K
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
ZXX
0
0
0
166
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
🫶🫶🫶
QME
0
0
0
68
anonymous
anonymous@Imanonymouska·
Çetin Tekindor,Sabahattin Ali..Ancak bu kadar güzel yazılır,ancak bu kadar güzel okunabilirdi.
Türkçe
0
0
2
82