Salih_i2

1.3K posts

Salih_i2

Salih_i2

@LLiyarl

Ülker düşmanı

Beigetreten Temmuz 2022
30 Folgt4 Follower
Salih_i2
Salih_i2@LLiyarl·
@colakurda71 @YavuZ1441_14 Kanka yanlız M büyük olucak . Türkçene biraz çalış bak Yks'de sıkıntı olur sonra öyle anonim hesapdan kürtçülük yapmaya benzemez bunlar.
Türkçe
0
0
6
45
Serdest
Serdest@colakurda71·
@YavuZ1441_14 mentlerde kuduran 0 gollü sikikleri görünce daha da bi keyiflendim puahahahahaahah siz kim dünya kupası kim oruspucocuklari
Türkçe
2
0
0
163
Salih_i2
Salih_i2@LLiyarl·
@Ahmety8pe @Enzoenzo3434 İyide kürt dostum zaten ben de bunu diyodum ama sen sadece okuma-yazma bilen ama okuduğunu anlamayan bir kürtsün o yüzden senin gibi cahil olmasınlar kürt soydaşlarına kürtçeyi bile kısıtladım sınıfta. Ama mesela sen bunu yapamazsın çünkü TÜRK devletinde yaşıyosun. Kapiş ?
Türkçe
0
0
0
6
Salih_i2
Salih_i2@LLiyarl·
@Ahmety8pe @Enzoenzo3434 Nefret kusuyolar . Siz anlamıyo musunuz abicim bu yaptığının anlamı yok birine nefret kusuyosun ama o ırk senden üstün anla artık sen anca küfür edersin ama türkler hep senin gibi kürtlere kendi dilini öğretecekler ne çocuğun ne de torunun bunun dışına çıkabilir anca avutun böyl
Türkçe
2
0
0
23
Salih_i2
Salih_i2@LLiyarl·
@Ahmety8pe @Enzoenzo3434 Valla yıllardır senin gibi yüzlerce kürt ergen gördüm lisede de açılım süreci olan vakit dağa çıkan kürt tanıdıklarım oldu ama bi tanesi bile istediğine ulaşamadı halbu ki içinde kaç tane zeki çocuk vardı doktor mühendis ressam sporcu olmak varken kendi ülkesinde ki halka +++++
Türkçe
1
0
0
22
Salih_i2
Salih_i2@LLiyarl·
@Ahmety8pe @Enzoenzo3434 E o zaman senin nefretinin de bi kökeni yok ki. Yarın sabah kalkınca da " ben aslında türkleri değil de arapları sevmiyorum" diyip araplara sallamaya başlarsın. Şimdi cidden rastgele nefretini internete kusmak için mi yaşıyosun bu dünyada ?
Türkçe
2
0
0
24
Salih_i2
Salih_i2@LLiyarl·
@Ahmety8pe @Enzoenzo3434 Nasıl seçemiyosun ? o zaman sen her an saddam huseinin kız torunlarına aşık olabilir misin. Ne saçma bir argüman o
Türkçe
1
0
0
17
Salih_i2
Salih_i2@LLiyarl·
@Ahmety8pe @Enzoenzo3434 Kin ve nefreti tatsan nolucak elinden bi şey gelmez zarar görmeyi de tokat yemek sanıyosan bil ki ölümden beter bi durum
Türkçe
1
0
0
28
Salih_i2
Salih_i2@LLiyarl·
@Ahmety8pe @Enzoenzo3434 Aslında çok saçma bir soru ama 5237 sayılı TCK'nın 122. maddesinde "Hürriyete Karşı Suçlar" bölümü var ararsan bulursun
Türkçe
0
0
0
31
Salih_i2
Salih_i2@LLiyarl·
@Ahmety8pe @Enzoenzo3434 Senin yaptığın metal kapıya yumruk atıp kırmaya çalışmak gibi denesen bile en çok sen zarar görüyosun
Türkçe
2
0
2
104
Salih_i2
Salih_i2@LLiyarl·
@Ahmety8pe @Enzoenzo3434 İyide o direnişin kime ne faydası oldu zamanında apo da yaptı on binlerce insan öldü ee noldu cuhmuriyetden bir parça toprak aldı mı ? onun yerine türkler daha da hiddetlendi gitti kürtleri öldürdü sen o kininle anca kürtlere zarar verirsin amacın oysa dene ama zararına olucak.
Türkçe
2
0
2
113
Salih_i2
Salih_i2@LLiyarl·
@Ahmety8pe @Enzoenzo3434 Dünya acımasız ama yapacağın bi şey de yok. Sevmesen bile türklerin dilini, kültürünü, tarihini hepsini öğreniyosun. Ben kürtçe bilmiyorum ihtiyacım da yok ama sen bilmezsen şırnak dışına çıkamazsın. O yüzden nefretini kendine sakla çünkü elinden bi şey gelmez. 700 senedir böyle.
Türkçe
2
0
9
180
Salih_i2
Salih_i2@LLiyarl·
@Ahmety8pe @Enzoenzo3434 Türkiye'de yaşayıp böyle konuşman hoş değil Azad. Nitekim seni yüzyıllardır türkler yönetiyor.
Türkçe
1
0
10
212