Litsa Makri

75 posts

Litsa Makri banner
Litsa Makri

Litsa Makri

@LitsaStar

Greece, Pireaus Beigetreten Haziran 2009
156 Folgt27 Follower
Litsa Makri
Litsa Makri@LitsaStar·
@AdonisGeorgiadi Και λίγα σου έκαναν! Ας τιμωρηθεί ένας από σας , μήπως συμορφωθειτε, που δε το βλέπω! Η έπαρση ξεχωρίζει.
Ελληνικά
0
0
0
25
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi·
Λοιπόν πάμε να το δούμε λίγο ψύχραιμα: Α) ο συλληφθείς ιατρός ισχυρίζεται ότι δεν έκανε απολύτως τίποτε έκνομο και ότι η αστυνομία κακώς τον συνέλαβε. Β) ενώ αυτός δεν είχε κάνει τίποτε κακό εγώ στο βίντεο, που τράβηξε κρυφά μια κυρία -την είδαν και την ρώτησαν εκείνη την στιγμή εάν τραβάει και ορκίστηκε όχι- εμφανίζομαι εγώ να λέω με ένταση στον γιατρό: «δεν ντρέπεσαι; Είσαι και γιατρός. Δεν ντρέπεσαι;» Αλλά αν δεν έκανε τίποτε κακό εγώ γιατί εκείνη την ώρα του φωνάζω σε βίντεο που κυκλοφόρησαν οι ίδιοι; Μύγα με τσίμπησε;….άρα κάτι είχε κάνει για να του φωνάζω έτσι ε; Βέβαια μετά την σύλληψη του έλεγε «εγώ δεν φταίω κλπ» αλλά οκ… Λοιπόν ναι φώναξα, διότι βιαιοπράγησαν, με πρωταγωνιστή τον συγκεκριμένο εναντίον μου και είχα ήδη φοβηθεί σοβαρά για την σωματική μου ακεραιότητα. Θεωρώ την συμπεριφορά αυτή εντελώς απαράδεκτη για γιατρούς και λειτουργούς του ΕΣΥ. Για μία πρώτη και μοναδική φορά έδωσα τόπο στην οργή, δεν του έκανα μήνυση, για να μην φανεί ότι ο Υπουργός Υγείας κυνηγά το προσωπικό, αλλά το ξαναλέω ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που λειτουργοί του ΕΣΥ φέρονται με αυτό τον τρόπο. Την επόμενη φορά που κάποιοι δια της βίας προσπαθήσουν να εμποδίσουν τον πολιτικό τους προϊστάμενο να μπει σε ένα οποιοδήποτε Δημόσιο Νοσοκομείο, θα εφαρμοστεί και το Ποινικό αλλά και το Πειθαρχικό Δίκαιο. Ας πούμε ότι χθες ήταν μια εξαίρεση και πάμε παρακάτω. Εγώ στα Νοσοκομεία και στα Κέντρα Υγείας θα πηγαίνω διαρκώς, όπως ήδη πηγαίνω, σήμερα πχ πήγα στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης και στο Κέντρο Υγείας Μανταμάδου και όσοι θέλουν, ας διαμαρτύρονται, αλλά χωρίς βία.
in.gr/news@in_gr

Νέο βίντεο από τον γιατρό που συνελήφθη στο Κρατικό Νίκαιας - Σε παροξυσμό ο Γεωργιάδης 🎥 antapocrisis #ingr #news #γεωργιαδης

Ελληνικά
431
136
927
95.3K
Litsa Makri
Litsa Makri@LitsaStar·
@AdonisGeorgiadi Συγνώμη??? Να ζητήσετε συγνώμη που πετάξατε τους ανθρωπους τους??? Πόσο σκουπίδια μπορεί να είστε τελικά???
Ελληνικά
0
0
12
440
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi·
Πριν από ένα έτος, το 80% του Ελληνικού Λαού πίστευε ότι στο δυστύχημα των Τεμπών υπήρξε συγκάλυψη. Η συγκάλυψη είχε γίνει υποτίθεται διότι η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε τόνους παράνομου λαθραίου φορτίου και ο Μητσοτάκης ήθελε να προστατεύσει τον λαθρέμπορο διότι ήταν φίλος του κλπ. Μας είχαν τρελάνει στα κανάλια κάθε μέρα με «εμπειρογνώμονες» της πλάκας που έλεγαν πού πώς και πότε φορτώθηκε το φορτίο. Στην Βουλή Βελόπουλος και Ζωή οργίαζαν και έφτασε η κυρία να κατηγορήσει τον νεκρό μηχανοδηγό της εμπορικής αμαξοστοιχίας ως «λαθρέμπορο εθελοντή του Μητσοτάκη…. Ένα χρόνο μετά έχει αποδειχθεί ότι όλα αυτά ήταν ψέματα και ότι δεν υπήρξε κανένα παράνομο φορτίο, κανένας λαθρέμπορος καμμία συγκάλυψη, στο δε Δικαστήριο δεν έχει δηλωθεί ως μάρτυρας κανένας από αυτούς τους «εμπειρογνώμονες» οι οποίοι εξαφανίστηκαν. Άλλο αν έγινε λάθος στην διαχείριση του χώρου, με την βιαστική μεταφορά και την δίκαιη αγανάκτηση των γονέων που βρήκαν οστά των θυμάτων σε άλλο μακρυνό χώρο, που ναι πολλά λάθη μπορεί να συνέβησαν εκείνη την ημέρα και να τους ζητήσουμε χίλια συγγνώμη , άλλο η συγκάλυψη.
Plakiasnikos@PlakiasNikos

Παρακολουθώ την δίκη στη Λάρισα για τα "χαμένα βίντεο" και ακούω να λένε κάποιοι ότι δεν υπάρχουν βίντεο στη δικογραφία και κάποιοι άλλοι ότι αυτά που υπάρχουν είναι πλαστά. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν ΤΕΣΣΕΡΑ βίντεο στη δικογραφία από τέσσερις διαφορετικές κάμερες, τρεις του ΟΣΕ και μία ενός καταστήματος στη Λεπτοκαρυά. Αυτά τα βίντεο είναι πιστοποιημένα και ταυτοποιημένα από τη Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών και τους δικαστικούς πραγματογνώμονες. Άρα είναι γνήσια 100% και δείχνουν ότι η εμπορική αμαξοστοιχία δεν κουβαλούσε κανένα παράνομο φορτίο στο σημείο όπου τρία χρόνια τώρα υποστήριζαν ότι υπήρχε αυτό διάφοροι πραγματογνώμονες και ειδικοί . Εντύπωση μου κάνει ότι ένα χρόνο μετά την δημοσιοποίηση των βίντεο δεν βρέθηκε κανένας δικηγόρος συγγενή που αμφισβητεί τη γνησιότητά τους να καταθέσει μήνυση ή αγωγή κατά της Ελληνικής Αστυνομίας του Εγκληματολογικού , αλλά και του Καπερνάρου που προσκόμισε τα βίντεο. Επίσης εντύπωση μου κάνει που ένα χρόνο μετά δεν βρέθηκε ΕΝΑΣ να στείλει αυτά τα βίντεο σε εξειδικευμένο εργαστήριο του εξωτερικού όπως έλεγαν τότε. Γιατί άραγε;

Ελληνικά
107
114
772
45K
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi·
Σήμερα στην κοπή της παραδοσιακής βασιλόπιτας της ΔΗΜΤΟ Κηφισιάς είχα την ευκαιρία να συνοψίσω όσα έχω κάνει ως Υπουργός Υγείας αυτά τα δύο χρόνια για τις υγειονομικές μονάδες και τα Νοσοκομεία της περιοχής και να τους κάνω και μία μεγάλη έκπληξη! Κάναμε δεκτό το αίτημα του Δήμου Κηφισιάς και προσλάβαμε τρεις ιατρούς για το Τοπικό Ιατρείο της Νέας Ερυθραίας συμπληρώνοντας την δύναμη του με ειδικότητες που δεν είχαν (έναν παιδίατρο, ένα νευρολόγο και έναν ψυχίατρο). Ή διαχρονική εμπιστοσύνη και η αγάπη των συμπολιτών μου πρέπει να τιμάται και να επιστρέφεται και αυτό προσπαθώ να κάνω με όλες μου τις δυνάμεις
Ελληνικά
15
32
287
7.5K
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi·
Σήμερα το πρωί με την @ManolidouE και τους γιους μας Αθανάσιο/Περσέα και Αναστάσιο/Αλκαίο εκκλησιαστήκαμε στο Μετόχι της Ιεράς Μονής Ξενοφώντος στη Νέα Ιωνία. Αληθινή μυσταγωγία. Ευχαριστούμε την καθηγούμενο Αλέξιο για την πρόσκληση και για την ευλογία Του!
Άδωνις Γεωργιάδης tweet mediaΆδωνις Γεωργιάδης tweet mediaΆδωνις Γεωργιάδης tweet media
Ελληνικά
43
21
262
10.7K
Litsa Makri
Litsa Makri@LitsaStar·
@AdonisGeorgiadi Εισαι τόσο τοξικος!!! Ανακατεύομαι!
Ελληνικά
0
0
0
36
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi·
Χθες ο Πρόεδρος της Βουλής κ. Νικήτας Κακλαμάνης διοργάνωσε στην αίθουσα της Γερουσίας στην Βουλή μια εκδήλωση για την προβολή των δράσεων της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρίας κατά του Καπνίσματος στα Σχολεία. Αξίζουν αληθινά εύγε για την πρωτοβουλία αυτή, το κάπνισμα παραμένει η πιο βλαβερή συνήθεια στην ζωή των ανθρώπων.
Άδωνις Γεωργιάδης tweet mediaΆδωνις Γεωργιάδης tweet mediaΆδωνις Γεωργιάδης tweet mediaΆδωνις Γεωργιάδης tweet media
Ελληνικά
9
18
170
3.6K
Litsa Makri
Litsa Makri@LitsaStar·
@AdonisGeorgiadi Πόσο γελοίος, να χρησιμοποιήσεις το πρόσφατο γεγονός και να το συγκρίνεις με το έγκλημά σας!!!
Ελληνικά
0
0
0
22
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi·
Όσοι ακόμη δεν έχετε καταλάβει γιατί έπρεπε να μπαζωθεί ο χώρος στα Τέμπη, έτσι ώστε να μπορούν να πατήσουν γερά οι γερανοί για να σηκώσουν τα πολλών τόνων βαγόνια και συντρίμμια, μετά το τραγικό δυστύχημα, διαβάστε αυτή την είδηση από το Περιστέρι σήμερα και δείτε τις φωτό για να το κατανοήσετε. Εάν ο γερανός δεν πατάει σε στέρεο απολύτως έδαφος, τότε κινδυνεύει να γίνει αυτό ακριβώς, να ανοίξει δηλ το έδαφος από την μεγάλη πίεση και από το βάρος και να πέσει στο πλάϊ. Τότε λοιπόν οι μηχανικοί εκεί είχαν ζητήσει να πέσουν τα χαλίκια και τα άλλα υλικά. ώστε να πατήσουν οι γερανοί σε στέρεο έδαφος για να μπορούν να σηκώσουν τα βαγόνια διότι αλλιώς θα έπεφταν στο πλάι, λόγω της Λάσπης και του σαθρού εδάφους από την βροχή. Για αυτή την απλή άσκηση Μηχανικής τσακώνεται όλη η Ελλάδα τόσο καιρό, στείλαμε έναν πρώην Υπουργό στο Ειδικό Δικαστήριο κλπ protothema.gr/greece/article… όταν παύσουμε να βλέπουμε παντού συνωμοσίες και γίνουμε περισσότερο καλόπιστοι όλα θα πηγαίνουν καλύτερα
Ελληνικά
781
137
913
266.1K
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi·
Τί κρίμα! Ο Πάνος Βλάχος είναι ένας πράγματι ταλαντούχος ηθοποιός ο οποίος όμως θεώρησε εξυπνάδα να τραγουδήσει από σκηνής αυτό: vm.tiktok.com/ZGeBXN5np/ δηλ «να μας βάλουν εμένα και τον @ArisPortosalte σε ένα σάκο…» δηλ να μας σκοτώσουν;;; Και αυτό λέγεται χιούμορ; Και αν αύριο ένας τρελός όντως το κάνει; Τί θα λέει ο κ. Βλάχος στις οικογένειές μας «ζητώ συγγνώμη;». Κρίμα κρίμα κύριε Βλάχε!
Ελληνικά
923
169
1.3K
208.6K
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi·
Κάνω έκκληση να μην υπάρξει κανείς εργαζόμενος στους δρόμους σήμερα, θα είναι η πιο ζεστή μέρα του καλοκαιριού σε αυτό το τρίτο κύμα καύσωνα που πλήττει τη Χώρα μας. Για να προστατέψουμε τους εργαζομενους οι έλεγχοι θα είναι αυστηροί και θα επιβληθούν πρόστιμα
Ελληνικά
174
79
747
66.1K
Litsa Makri
Litsa Makri@LitsaStar·
@AdonisGeorgiadi Κόψε μας τα delivery, αλλά τις υποχρεώσεις μας θα θες να τις καλύψουμε στο ακέραιο στο τέλος του μήνα!! Πως θα γίνει αυτό αν μας κόβεις το εισόδημα ρε τσαρλατανε??? Μισό μέτρο αλλά ποιος νοιάζεται...
Ελληνικά
5
0
10
2.1K
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi·
Καλημέρα, σήμερα 26 Ιουλίου 2023 σύμφωνα με τις προβλέψεις της ΕΜΥ προβλέπεται η κορύφωση του Καύσωνα με ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες. Για την προστασία των εργαζομένων στους νομούς που το φαινόμενο θα είναι έντονο, από τις 12:00-17:00 ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΜΕ κάθε είδους εξωτερική εργασία και ειδικά τις υπηρεσίες delivery. Κατά τις ώρες αυτές ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οι σχετικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες να δέχονται παραγγελίες για παράδοση μέσα σε αυτές τις ώρες. Οι έλεγχοι θα είναι συνεχείς και τα πρόστιμα πολύ υψηλά. Την Υγεία και την Ασφάλεια των εργαζομένων την θεωρούμε την απόλυτή μας προτεραιότητα. Εάν τηρηθούν τα μέτρα όλα θα πάνε καλά και άλλη μία δύσκολη μέρα θα περάσει
Άδωνις Γεωργιάδης tweet media
Ελληνικά
53
59
353
37.7K
Litsa Makri
Litsa Makri@LitsaStar·
@AdonisGeorgiadi Καλύτερα να σκάσεις!!! Εσύ κι οι όμοιοι σου θα έπρεπε να είσαστε στη θέση αυτών των παιδιών, μήπως ξέβρωμισει ο τόπος!!!
Ελληνικά
0
0
0
30
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi·
Οι αληθινοί Ήρωες της εποχής μας είναι οι πυροσβέστες, οι πιλότοι, οι εθελοντές, τα στελέχη των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων μας Δυνάμεων που καταπολεμούν τις πυρκαγιές σε όλα τα μέτωπα. Αθάνατοι!
iefimerida@iefimerida

Αυτοί είναι οι ήρωες πιλότοι του Canadair που κατέπεσε την Κάρυστο -Ανασύρθηκαν νεκροί iefimerida.gr/ellada/aytoi-e…

Ελληνικά
199
80
837
83.4K
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi·
Η σημερινή μου συνέντευξη στον Γιώργο Αυτιά και οι οδηγίες μου για τον καύσωνα και τα μέτρα για τους εργαζομένους youtu.be/E82BxsDdqP0
YouTube video
YouTube
Ελληνικά
44
21
151
13.7K
Litsa Makri
Litsa Makri@LitsaStar·
@AdonisGeorgiadi Κι αν θέλουμε να καταγγειλουμε παράβαση, δεν υπάρχει κανένας αρμόδιος! Ούτε καν το Α.Τ. της περιοχής, το οποίο δήλωσε ότι δε γνωρίζει καν για το μέτρο!!! Συγχαρητήρια not!!!
Ελληνικά
0
0
0
23
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης@AdonisGeorgiadi·
Οφείλουμε να προστατεύσουμε την υγεία και αυτών των εργαζομένων και αν και κάποιοι θα ξεβολευτούμε λίγο από την στέρηση των υπηρεσιών τους, πιστεύω ότι όλοι μας συμφωνούμε με αυτό το στοιχειώδες μέτρο προφύλαξης στις πιο δύσκολες ώρες του καύσωνα. Δεν αφήνουμε κανέναν πίσω μόνο του
Oknews.gr@OknewsGr

Καύσωνας Κλέων: Στοπ στο ντελίβερι από τις 12 μέχρι τις 5 από το Υπουργείο Εργασίας oknews.gr/?p=102078 #OknewsGr μέσω του χρήστη @OknewsGr

Ελληνικά
81
62
571
88.8K
Litsa Makri
Litsa Makri@LitsaStar·
Συμβαίνει και σ εσάς, να έχετε άλλο πόσο στο λογαριασμό της @protergia @MytilineosSA και να σας ζητούν να πληρώσετε άλλο (μεγαλύτερο βέβαια)??? Να ταλαιπωρηστε με ατέρμονα τηλεφωνήματα και άκρη να μη βγαίνει?? 🤮🤮🤮
Ελληνικά
0
0
0
61
Litsa Makri retweetet
elizabeth makri
elizabeth makri@elissavetmakri·
#Volvo #volvocars @volvocargr πρόβλημα σε αυτοκίνητο 20 μηνων που έθεσε σε κίνδυνο εμένα και τα 3 παιδιά μου! Από τον Δεκέμβριο του 20 και δε βρίσκουν τι έχει.. Μήνες στο συνεργείο και η αδιαφορία τους έχει περάσει σε άλλο επίπεδο.. Δεν απαντουν ούτε σε νομικά εγγραφα!
Ελληνικά
0
1
1
0
Litsa Makri retweetet
elizabeth makri
elizabeth makri@elissavetmakri·
#Volvo #volvocars πρόβλημα σε αυτοκίνητο 20 μηνων που έθεσε σε κίνδυνο εμένα και τα 3 παιδιά μου! Από τον Δεκέμβριο του 20 και δε βρίσκουν τι έχει.. Μήνες στο συνεργείο και η αδιαφορία τους έχει περάσει σε άλλο επίπεδο.. Αδιαφορουν να απαντήσουν μέχρι και σε νομικά εγγραφα!
Ελληνικά
0
1
0
0
Kotsovolos
Kotsovolos@KotsovolosOn·
@LitsaStar Καλησπέρα σας και λυπούμαστε για την αναμονή! Αν θέλετε μπορείτε να μας στείλετε DM με περισσότερες πληροφορίες για να σας βοηθήσουμε από εδώ
Ελληνικά
1
0
0
0
Litsa Makri
Litsa Makri@LitsaStar·
Απαραδεκτο τηλ.κεντρο @KotsovolosOn ...ατελειωτη αναμονή!!! Πότε ξανά!!!! @kotsovol
Ελληνικά
3
1
1
0
Media Markt Greece
Media Markt Greece@MediaMarktGr·
@LitsaStar καλησπέρα σας, μπορείτε παρακαλούμε να μας δώσετε αριθμό παραγγελίας στο inbox;
Ελληνικά
1
0
0
0
Litsa Makri
Litsa Makri@LitsaStar·
Απαράδεκτο @MediaMarktGr . Ατέρμονα τηλεφωνήματα και μηνύματα για διόρθωση δικού τους λάθους!!! Καμμια ανταπόκριση εδω και 13 ημέρες!!!
Ελληνικά
1
2
3
0