@kohnaavard یباراستاد داشت از مریض کنسری رگ میگرفت بخاطر شیمی درمانی زیاد رگاش ضعیف شده بود و لاین درستی درنمیومد. تو ترای سوم بزور رگ گرفت. بنده خدا مریضه گف ادم درد چاقو رو تحمل میکنه ولی این آنژیوکت لامصبو نه ؛ گفتم چون از چاقو انتظارشو داری ولی از این نه. ینگاهی کرد شرم کردم رفتم بیرون😬
دیدی وقتی دستت رو با کاغذ میبری اذیتت میکنه،
میسوزه و از فکرت بیرون نمیره ،
اما مثلا وقتی با چاقو میبری بعده چند دقیقه فراموش میکنی
در واقع کاغذ از چاقو برنده تر نیست …
اين به اين دليله كه تو انتظار آسیب دیدن از کاغذ رو نداشتی…
حکایت بعضی آدماس