مُتاستاز

149 posts

مُتاستاز banner
مُتاستاز

مُتاستاز

@Motastaz

Beigetreten Şubat 2019
60 Folgt18 Follower
Angehefteter Tweet
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
همیشه میگن به نام خداوند بخشنده ی مهربان... اگر بخشنده و مهربانش اینه،انقد با ما بد تا میکنه... نامهربون بدجنسش دقیقا چطوریه؟
فارسی
0
0
0
0
nena
nena@nena_h531·
اداره کل حفاظت در برابر اشعه؟؟؟؟؟
nena tweet media
فارسی
5
0
31
1.2K
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
@NeedMoreDataa اره عزیز داره چون یک عالمه آدم هستن که روزانع با اشعه کار میکنن مثل رادیولوژی ها در بیمارستان، سی تی اسکن، برخی اتاق عمل ها، مراکز پزشکی هسته ای و سایت های هسته ای. این ادم ها زیر نظر یه اداره ای باید باشن که مقدار اشعه ای که میخورن مرگ اور نشه دیگه!
فارسی
1
0
1
19
فاقد دادهٔ کافی
ما «اداره کل حفاظت در برابر اشعه» داریم؟ مسخره می‌کنین دیگه؟ لابد ردیف بودجه هم داره
فاقد دادهٔ کافی tweet media
فارسی
7
0
16
565
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
@MKurtCobainK اره داریم برای حفاظت از پرسنل و کارکنان جاهاییه که با اشعه کار دارن. مثل بخش رادیولوژی بیمارستان ها، سی تی اسکن، گاما، پزشکی هسته ای و… همینطور کسایی که در مراکز هسته ای کار میکنن
فارسی
0
0
0
19
𝕏 کرت کوبین 𝕏
ناموسا اداره کل حفاظت در برابر اشعه؟ =)))))) شوخیه یا واقعا همچین جایی داریم تو ایران؟😂
𝕏 کرت کوبین 𝕏 tweet media
فارسی
2
0
7
355
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
@Araghisamar آره کار اصلیشون به امواج رادیولوژی و گاما و پزشکی هسته ای و مراکز هسته ای اتمی برمیگرده ولی خب یه گریزی هم زدن به اشعه ماورا بنفش چون واقعا داره خطرناک میشه سطح UV باید از خودتون حفاظت کنین
فارسی
0
0
0
27
Samar Araghi
Samar Araghi@Araghisamar·
میدونستید اداره کل حفاظت در برابر اشعه داریم؟
فارسی
3
0
18
554
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
@Rynrhbri تو تحمل نظر مخالف نداری، مشکل من نیست اصن به شما ارتباطی نداشت دخالت کردی حالا هم بنظرم سکوت کنی بهتره برو جاده‌تو بساز مراقب باش خرسا نخورنت
فارسی
0
0
0
8
Ryan without it
Ryan without it@Rynrhbri·
@Motastaz بجای درس ادب و شعور دادن به بقیه یکم سطح عقلیت رو ارتقا بده که نظری که میدی رو بخوبی بررسی کنی.
فارسی
2
0
0
11
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
@xahraforoughi من خودم اصلا پزشک نیستم دو تا جا کامنت گذاشتم چون دوست پزشک طرحی دارم که بدون سهمیه از ع پ تهران فارغ التحصیل شده چه ژجری میکشه، مردم انقدر بهم توهین کردن اصن موندم! با اینکه میگفتم پزشک نیستم! یعنی حتی نظرتم بگی این پزشک ستیزا سریع بهت میپرن!
فارسی
1
0
5
196
ᯓ★
ᯓ★@NiNGNiNGEDHAKR·
پزشکا توقع دارن ماهم بریم هفت سال درسشونو بخونیم که اگر یه وقت حالمون بد شد خدای نکرده مصدع اوقاتشون نشیم حالا اگرم خیلی حاد بود مزاحمت ایجاد کنیم براشون اونم ترجیحا تایم شب نباشه دیگه اذیت میشن شیفت وایمیسن درک کنید
فارسی
24
10
985
56.9K
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
@Allbarsallan چرا عزیز میاد کافیه یه شب بیای اورژانس کار کنی مردم حتی به دلیل اینکه حوصلشون سر میره یا میخوان عکس با سرم بگیرن میان اورژانس
فارسی
0
0
8
230
آلب ارسلان
آلب ارسلان@Allbarsallan·
اینا که درس میخونن دکتر میشن فکر میکنن خودشون میفهمن فقط؟ یارو نصف شبی از خوابش پانمیشه بنزه بکوبه بیاد تا بیمارستان، قطعا حس بدی داشته یا خطری حس کرده دیگه روانی نیست که
Noah@iamnoahthegr8

بچه ها مگه فهمیدن اینکه "وقتی کارت اورژانسی نیست نصفه شب اورژانس نیا" چقدر سخته که انقدر مقاومت میکنین؟ خدایی نکرده ریتاردی چیزی هستین؟

فارسی
21
5
345
8.2K
🌝
🌝@kirmpajmordeshd·
@iamkiandude اقا پسر تو كه خيلي قشنگ استدلال ميكني بگو ببينم مگه كم تماس بيجا با ems ميگيرن مردم؟ چرا ما يه بار نديديم يه اپراتور يا يه تكنسين ems بياد زجه بزنه كه ما رفتيم بالا سر مريض هيچيش نبود؟ چرا نرسا نميان زجه بزنن؟ حفاظت فيزيكا كجان؟ چرا فقط پزشكا ميان توييتر غرغر ميكنن؟
فارسی
10
0
79
6.1K
نظر نامحبوب
نظر نامحبوب@iamkiandude·
تصور کنید بعنوان یک آتش‌نشان، ساعت ۲ صبح باهاتون تماس میگیرن و میگن یک حریق جدی داریم. شما به سرعت به محل میرید و می‌بینید منقلی که روش کباب زدن رو نشون میدن و میگن: «ما ۲۰ ساله رو این کباب می‌زنیم. یکم بوی سوختگی میده از ۱۵ سال پیش. خطرناکه؟ راستی این ذغال‌ها رو خاموش میکنی؟»
🌝@kirmpajmordeshd

چرا آتشنشانا توییت نمیکنن که وای چرا نصفه شب خونه‌تون آتیش میگیره یا گیر میکنید؟ چرا فقط دکترا از صبح تا شب اینجا مث پیرزن پیرمردای ۹۰ ساله یه ریز غرغر میکنن؟ خودتون خسته نمیشید از اینهمه چسناله؟

فارسی
28
65
2.1K
68.4K
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
چه اصراری دارن ملت که بگن پولدارن؟ بابا😂😂😂 سطح مالیت رو بپذیر با استوری اینستات هیچی عوض نمیشه حالا تو هی استوری بذار از اتاق مردم و پیلاتس ریفورمر در زندگی واقعین که آه له له له آه له لاس داره پخش میشه
فارسی
0
0
0
31
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
حالا ما که کاره‌ای نیستیم. ولی تو مهمونی بری تو اتاق صاحبخونه که گل ووشه هم براش خریدن و بشینی پشت میز آرایشش عکس بگیری یه جوری نشون بدی انگار اتاق خودته خیلی کار چیپ وضایعیه.
فارسی
0
0
0
20
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
@Villegoldy اخه هیتی که بهش میدن فقط برای بینیش نیست؛ مثل اینکه گفته بود سه سال و چند ماه و نمیدونم چند روزه رژیم هستم و ورزش کردم و فلان کیلو لاغر کردم. بعد مشخص شد عمل اسلیو کرده، برا همین مردم گرفتن روش. من تایید نمیکنما دارم میگم اولین دروغش نیست
فارسی
0
0
0
146
زن ویله و مامان هری‌ (Ville Valo 's wife)
این خانم خیلی نازه و واقعا لایق هیتی که بهش داده میشه نیست فقط چون گفت دماغش طبیعیه تو این عکسام مشخصه که راست میگه. حتی اگرم دروغ بود لطفا شما فکر کن دروغ گفته بلاک کن و بی تفاوت رد شو💖
Armita(راپونزلِ گیس بریده)@rapunzelitaaa

چهار تا عکس مورد علاقه بچگیم:)

فارسی
3
0
272
23.7K
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
@lunatarotno7e تا پاییز یا یکم دیرتر مهاجرت میکنم به کشور مورد علاقم؟
فارسی
0
0
0
29
lunatarot
lunatarot@lunatarotno7e·
یه سوال بپرس جوابشو با بله و خیر بدم بهت.
lunatarot tweet media
فارسی
345
0
119
30.3K
زرشک پلو با مرغ
زرشک پلو با مرغ@sedanashnavam·
دافی‌های نازی که یادتون میره تو کمدتون چیا دارین، یه اپ پیدا کردم، جالب. عکس‌هاتون رو اپلود می‌کنین خودش دونه دونه ایتم‌ها رو تشخیص میده جدا میکنه و براتون استایل می‌کنه، عکس قدی هم بهش بدید آواتار درست میکنه که چجوری میشه تو تنتون، پیشنهادم میده که چی اضافه کنین به کمدتون✨
زرشک پلو با مرغ tweet mediaزرشک پلو با مرغ tweet media
فارسی
35
11
702
53.2K
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
@JamshidiNava @mystarspac اوا خاک به سرم واقعا انتظار نداشتم انقد حسود باشه😕😕😕😕 فدا سرت 🤗
فارسی
0
0
0
74
Nava Jamshidi
Nava Jamshidi@JamshidiNava·
@Motastaz @mystarspac نه خودش بهم گفت رک، گفت ناراحتم مال من نیست و دست توئه 😂😂😂 خوب شد حالا، دست هیچ‌کدوممون نیست. البته باتریش هم پیدا نمیشد واقعا
فارسی
1
0
1
201
Nava Jamshidi
Nava Jamshidi@JamshidiNava·
یه ساعت کاسیوی قدیمی داشتم که یک ساعت‌فروشی آنتیک تو کرمانشاه بهم هدیه داده بود. تهران بردم باتریش رو عوض کنم فروشنده گفت امیدوارم هیچ وقت باتری براش پیدا نکنی. گفتم چقدر بدجنس. گفت آخه این ساعتی که داری خیلی تک و خاصه. پانزده سال داشتمش. همین امسال از تو خونه‌ام دزدینش...
فارسی
2
0
188
57.3K
مُتاستاز
مُتاستاز@Motastaz·
@mystarspac @JamshidiNava حدس میزنم بخاطر این گفته که اگه ببینن باطری نداره، فک میکنن خرابه نمیدزدن ولی اگه کار کنه احتمال دزدیده شدنش بیشتره
فارسی
1
0
0
276
starsun
starsun@mystarspac·
@JamshidiNava من نفهمیدم ، ساعت اون رو دزدیدن چرا به تو گفته باتری پیدا نکنی؟ بعد چرا باتری ویدا نکنی مگه چه باتری عجیبی داره؟
فارسی
4
0
9
5.9K